Olisiko tällainen ruoka hyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaapeista kaivelin aineksia ja mietin, että olisikohan tällainen ruoka hyvää:

-broilerin fileesuikaleet (300g), sipulia ja valkosipulia paistan pannulla, maustan
-1kg perunasipulisekoitusta, ne paistetut broilerit, 1purkki kolmen juuston kermaa ja 1purkki tavallista kuohukermaa vuokaan
-joukkoon ananaspaloja ja sinihomejuustoa
-uuniin.

Olisko hyvää, mitä luulette? :)

Hyvältä kuuulostaa muuten, mutta ananas vähän mietityttää, sopiiko perunan kanssa.
Riisin ja broilerin kanssa ananas kävisi loistavasti.

[QUOTE="vieras";26967229]Kaapeista kaivelin aineksia ja mietin, että olisikohan tällainen ruoka hyvää:

-broilerin fileesuikaleet (300g), sipulia ja valkosipulia paistan pannulla, maustan
-1kg perunasipulisekoitusta, ne paistetut broilerit, 1purkki kolmen juuston kermaa ja 1purkki tavallista kuohukermaa vuokaan
-joukkoon ananaspaloja ja sinihomejuustoa
-uuniin.

Olisko hyvää, mitä luulette? :)[/QUOTE]

Varmasti, mä teen myös tuollaista usein nimellä broilerikiusaus tai kanalaatikko kuten anoppi sanoo :D

Mut ananasta en itse laittaisi, en voi sietää sitä ruoassa. Paistan yleensä myös broilerit etukäteen, niin mausteet pääsevät imeytymään niihin hyvin.

Hyvältä kuuulostaa muuten, mutta ananas vähän mietityttää, sopiiko perunan kanssa.
Riisin ja broilerin kanssa ananas kävisi loistavasti.

Voishan tuosta tehdä riisi-vuokaa tai pastapohjaisen.

Mutta mä en ananasta laittaisi noihinkaan siksi, että se on niin nestepitoinen että a) vetistää laatikon ja b) jäähtyy ihan sikahitaasti että on aika todennäköistä polttaa suunsa.

Ananasta voisi sitten tarjota kylmänä ruuan kanssa tai vaikka salaatissa tai tehdä siitä jälkiruuan.

Hyvää tulee!

Teen muuten samalla ohjeella paitsi laitan ananaksen lisäksi paprikaa ja juustona koskenlaskijaa.
NAM!
Sopii peruna hyvin broilerin kanssa, mutta maustaa saa kunnolla, tulee helposti mautonta.
Joskus lorautan joukkoon myös kanafondia tai sellaisen limaisen kanaliemihyytelöpalan.

Voishan tuosta tehdä riisi-vuokaa tai pastapohjaisen.

Mutta mä en ananasta laittaisi noihinkaan siksi, että se on niin nestepitoinen että a) vetistää laatikon ja b) jäähtyy ihan sikahitaasti että on aika todennäköistä polttaa suunsa.

Ananasta voisi sitten tarjota kylmänä ruuan kanssa tai vaikka salaatissa tai tehdä siitä jälkiruuan.

Mie oon itse kyllä laittanut ananasta riisi- broilerivuokaan, eikä ole tullut vetistä yhtään. Riisi on kyllä imenyt liiat nesteet itseensä.

Yhteistyössä