Uskaltaisiko kukaan kertoa, missä teillä tuntuu, kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YksiIiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

YksiIiris

Vieras
veetuttaa tai ärsyttää, sapettaa ja sappi kiehuu?

En ole koskaan kysynyt tätä keneltäkään muulta, mutta eilen päätin että kysyn nyt anonyymisti. Tämä ei ole provo, joten toivon että keskustelu pysyy asiallisena.

Meillä oli kotona eilen melkoinen sotku, lapset olivat levitelleet pöydälle minun työpapereitani ja se tietysti alkoi ärsyttämään - tiedättehän, siis sellainen kelju tunne. Nyt kuitenkin kiinnitin tunteeseen ensi kertaa oikein kunnolla huomiota ja havaitsin, että aina kun minua ärsyttää tai kiukuttaa oikein keljusti, se tuntuu hampaidenkiristelyn ohella ennen kaikkea

ALAPÄÄSSÄ.

Siis lähes samassa paikassa kun seksuaalinen mielihyvä ja myös siellä, missä tuntuu, kun rakko on täynnä ja pitäisi vielä jaksaa pidättää. Ärsytys siis suoraan sanoen paisuttaa ja pistää alapään sykähtelemään!

Muistelin, että tällaista on ollut minulla jo lapsena. Jos kaverit supattivat toistensa korvaan ja leikissä tuli eripuraa, jota en osannut tai uskaltanut purkaa huutamalla tai raivoten, minulla saattoi usein lorahtaa virtsaa housuun ja tuntui kuin tulisi pissahätä. Kerrankin koululäksyjä tehdessä en osannut yhtä tehtävää, turhauduin ja muistan ihan hyvin, kuinka alapäässä tuntui sellainen paine.

Onko tämä ihan perusasiaa, siitähän se sana v*tutuskin sitten kai tulee?

Luonteeltani olen melko tasainen, en huuda usein enkä kimpaannu jatkuvasti. Mutta kun pinna kiristyy, reagoin siihen virtsarakon ja klitoriksen seudulla.

Tulipahan kysyttyä, ja siis ihan rehellisen vakavasti.

Mulla kyllä perintesesti tuntuu ihan ohimoilla vaan, mutta luulen että tiedän mitä tarkoitat.
En saa oikein tällä hetkellä mieleeni missä tilanteessa tarkalleen tunnen kuvailemasi tunteen. Tunne tulee harvoin, mutta luulen että se on sellainen säikähdyksen omainen tilanne missä nuo paikat hätkähtää...

Mulla se ei koskaan tunnu ohimolla. Pienemmät "kuohahdukset" tuntuvat ehkä koko kehon kireytenä, mutta sellainen suurempi ärsytys siis aina - noh - siellä pimpissä.

Kiitos että jo yksi vastasi :) Hieman arvelutti kysyä koko asiaa.

[QUOTE="mutsi";26957140]Kyllä mulla tuntuu lähinnä päässä ja yläpäässä, ku v*tuttaa :D :D[/QUOTE]

Näin se käsitys varmasti pitkälti onkin. Yritin etsiä jopa tieteellisiä artikkeleita, mutta ei oikein näytä löytyvän tukea tälle minun tuntemukselleni.

Mulla vitutus tuntuu päässä ja rintakehän kireytenä. Sen sijaan tietynlainen kauhu tuntuu alapäässä. Jos vaikka luen jotain muille tehdyistä hirveyksistä, sen aiheuttama kuohunta tuntuu ihan "väärässä" päässä. Koen asian nolona, sillä en todellakaan saa toisten kärsimyksestä seksuaalisia kiksejä. Mutta joku piuha menee aivoista alapään lihaksiin, tahdoin tahi en.

Mulla muuten ap sama juttu joskus ollu kun on oikeen säikähtäny. Ni se tuntu sielä alhaalla. Muuten kyl lähinnä yläpäässä ja sydämessä. Kai ne hermot jotenkin menee silleen.

Huojentavaa että on kohtalotovereita, jotka tunnistavat tämän itsessään. Ehkä ne hermot menevät jotenkin näin?

Ei se ehkä sitten niin tavatonta ole. Toinen outo yhteys on se, että kun lapseni pussaavat minua kaulalle tai oikean korvan viereen, niin minulla menee aina iho kananlihalle oikeassa jalassa.

[QUOTE="hiisi";26957703]Mulla vitutus tuntuu päässä ja rintakehän kireytenä. Sen sijaan tietynlainen kauhu tuntuu alapäässä. Jos vaikka luen jotain muille tehdyistä hirveyksistä, sen aiheuttama kuohunta tuntuu ihan "väärässä" päässä. Koen asian nolona, sillä en todellakaan saa toisten kärsimyksestä seksuaalisia kiksejä. Mutta joku piuha menee aivoista alapään lihaksiin, tahdoin tahi en.[/QUOTE]

Mulle eräs seksuaaliterapeutti sanoi, että lapsi käyttää alapään tyydytystä ahdistuksen lievittämiseen. Siitä voi jäädä sellainen jäänne, että jos aikuisena kokee jonkin asian ahdistavana, se voi jälleen tuntua sukuelimien alueella.

[QUOTE="hiisi";26957703]Mulla vitutus tuntuu päässä ja rintakehän kireytenä. Sen sijaan tietynlainen kauhu tuntuu alapäässä. Jos vaikka luen jotain muille tehdyistä hirveyksistä, sen aiheuttama kuohunta tuntuu ihan "väärässä" päässä. Koen asian nolona, sillä en todellakaan saa toisten kärsimyksestä seksuaalisia kiksejä. Mutta joku piuha menee aivoista alapään lihaksiin, tahdoin tahi en.[/QUOTE]

Minulla kuristaa kurkkua silloin, kun joku asia pelottaa tai järkyttää.
Vatsanpohjasta taas ottaa silloin, kun joku asia stressaa tai jännittää.
Mutta sellainen todellinen katala ärsytys, siis sellainen esim. mustasukkaisuus, se tuntuu alapäässä. Tunnistan tunteen!

Rintakehä ja pään alue.
Mutta jos mun tekee pahaa, kuten muksulle tulee järkyn näköinen haava, vihlaisee hetken häpyluun seudulta. Meidän pojat sanoo, että huvipuiston laitteissa ottaa pippelistä :D

Mulla ei tunnu enää missään, koska olen opetellut hallitsemaan noita tunteita. Kannattaa käsitellä ja keskustella noista asioista, niin ei tarvitse käyttäytyä ja tuntea kuin lapsi.

Mulla ei tunnu enää missään, koska olen opetellut hallitsemaan noita tunteita. Kannattaa käsitellä ja keskustella noista asioista, niin ei tarvitse käyttäytyä ja tuntea kuin lapsi.

Millä tavoin näet että fyysisten tai psyykkisten ilmiöiden (tunteiden ja tuntemusten) liittyvän lapsellisuuteen? Mielenkiinnosta kyselen.

• Tykkää
Reactions: erinys

Yhteistyössä