Epäilen klamydiaa (eli mies on siis pettänyt)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vihainen"

Vieras
Huomenna tutkimuksiin. Kyllä muuten v*tuttaa! Miten kauan tämä nyt sitten lie muhinut, millainen tulehdus mun sisuksissa on meneillään ja mitä jälkiseuraamuksia???

Mulla oli sama tilanne, selvisi vasta kun olin eronnut siitä pissipäästä. Jälkiseuraamuksia tuli sen verran, että kohdunkaulan syövän esiaste löytyi, enkä välttämättä enää koskaan voi saada lapsia.
Että kiitos vaan exä.

[QUOTE="aloittaja";26949282]Nää on tutkittu meidän yhdessäoloaikana, eli on saanut sen tällä välillä :kieh:[/QUOTE]

:( No suostuuko se kertomaan milloin on pettänyt? tietäisit edes kauan se on voinut olla sulla. Toivottavasti ei tule mitään siitä.

[QUOTE="vieras";26949255]Mulla oli sama tilanne, selvisi vasta kun olin eronnut siitä pissipäästä. Jälkiseuraamuksia tuli sen verran, että kohdunkaulan syövän esiaste löytyi, enkä välttämättä enää koskaan voi saada lapsia.
Että kiitos vaan exä.[/QUOTE]

Otan osaa :(

Jos mies ei myönnä niin sehän sitten varmasti väittää että sä oot huorapetturi ja saanut sen joltain muulta...
Klamydiasta voi hoitamattomana seurata mm. lapsettomuutta.

[QUOTE="vieras";26949694]No kerro nyt mitä oireita sulla on? Ei kannata miestä lähteä syyttelemään ennen kuin olet varma asiasta..[/QUOTE]

Kellertävä valkovuoto, lyhyet kierrot (23-25), tiputtelu myös seksin jälkeen, tihentynyt virtsaamistarve, nyttemmin alavatsakipuilua. Sanoinhan, että varmistan ennen kuin ahdistan nurkkaan.

Alkoiko oireet ennen vai jälkeen kun aloit miettimään klamydian mahdollisuutta?

Tarkastin kalenterista, ja eka lyhyt kierto on ollut jo vuosi sitten :( Ehkä valkovuotokin on ollut kellertävää, mutta en ole osannut näitä yhdistää mihinkään, kun en ole epäillyt mitään pettämisiä - olen vaan ajatellut, että hormonit on vähän sekaisin. Nyt sitten ollut pari viikkoa tätä pientä kipuilua alavatsalla ja pissalla ravaamista, ja viikonloppuna kun näitä googlettelin, niin klamydiahan tuo aika hyvin osuisi :(

[QUOTE="aloittaja";26949808]Tarkastin kalenterista, ja eka lyhyt kierto on ollut jo vuosi sitten :( Ehkä valkovuotokin on ollut kellertävää, mutta en ole osannut näitä yhdistää mihinkään, kun en ole epäillyt mitään pettämisiä - olen vaan ajatellut, että hormonit on vähän sekaisin. Nyt sitten ollut pari viikkoa tätä pientä kipuilua alavatsalla ja pissalla ravaamista, ja viikonloppuna kun näitä googlettelin, niin klamydiahan tuo aika hyvin osuisi :([/QUOTE]

Kipuilu alavatsalla ja pissalla ravaaminen voi johtua myös virtsatieinfektiosta.

[QUOTE="vieras";26949837]Kipuilu alavatsalla ja pissalla ravaaminen voi johtua myös virtsatieinfektiosta.[/QUOTE]

Eikö silloin pitäisi kirvellä pissatessa? Ja eikö yhdistettynä muihin oireisiin kuulostaisi klamydialta?

Yhteistyössä