Mistä seksiseuraa naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistähän löytyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistähän löytyy

Vieras
Joka ei halua mitään kapakoista löytyvää juoppoväkeä, eikä netin varattuja seikkailijoita
eikä ylipäätäänkään netistä ketään.

Toiveissa seksisuhde raittiiseen mieheen jolle riittää seksisuhde yhteen naiseen.

Ei ole oikein tuttuja miehiä ja tutuilta naisilta en kehtaa tätä asiaa kysellä.

Noin 40-vuotias mies haussa, pitkä, normaalikroppainen, täysjärkinen, raitis, savuton

[QUOTE="vieras";26942902]Kysy sopivilta työkavereilta. Menee päivätkin mukavammin.[/QUOTE]

Ei hyvä ajatus - Tämä seura on vain minun ja tulevan panomiehen juttu ja siitä ei hiiskuta kenellekään

Etsitkö siis ns. vakipanoa? Se on minusta ihan hyvä ajatus, mutta en ole kuullut kenestäkään, jolla se olisi oikeasti toiminut. Jos toinen on ollut oikeasti mieleinen sänkykaveri ja muutenkin mukava, toiselle on aina tulleet tunteet mukaan. Kertokaa jos jollain tuollainen on toiminut pidempään. Yksi mieheni entisen elämän deitti kuulemma ehdotti tuollaista suhdetta, mutta mies oli kieltäytynyt. Nainen oli kehunut että hän on hyvä sängyssä (niin kuin onkin vallan erinomainen), mutta mieheni koki että kun ei muuten kelpaa, niin ei sitten huvita seksikään. Minä olin luullut ettei kukaan mies ajattele noin:)

Elätkö parisuhteessa ja jos et elä, niin miksi et etsi elämänkumppania?

[QUOTE="sinis";26942940]Etsitkö siis ns. vakipanoa? Se on minusta ihan hyvä ajatus, mutta en ole kuullut kenestäkään, jolla se olisi oikeasti toiminut. Jos toinen on ollut oikeasti mieleinen sänkykaveri ja muutenkin mukava, toiselle on aina tulleet tunteet mukaan. Kertokaa jos jollain tuollainen on toiminut pidempään. Yksi mieheni entisen elämän deitti kuulemma ehdotti tuollaista suhdetta, mutta mies oli kieltäytynyt. Nainen oli kehunut että hän on hyvä sängyssä (niin kuin onkin vallan erinomainen), mutta mieheni koki että kun ei muuten kelpaa, niin ei sitten huvita seksikään. Minä olin luullut ettei kukaan mies ajattele noin:)

Elätkö parisuhteessa ja jos et elä, niin miksi et etsi elämänkumppania?[/QUOTE]

En ole parisuhteessa, enkä sellaista halua - oma vapaus.

Kyllä ns. vakipano on toiveissa, muttei mikään sellainen mies jolla on monia naisia.
Ja pitäisi olla raitis, savuton, siisti ja ulkonäkökin silmääni miellyttävä - eli kovat on vaateet.

Toiveissa seksisuhde raittiiseen mieheen jolle riittää seksisuhde yhteen naiseen.

Se saattaa olla vähän hakuammuntaa, mistä tuollainen loppujen lopuksi löytyy. Voi tulla vastaan aika yllättävissäkin tilanteissa. Kannattaa siis olla avoin pienille vihjailuille ja eleille. Mutta jos et baareista tai netistä halua hakea, niin voi olla joudut jonkun aikaa odottelemaan. Itse haen seksiseuraa lähinnä netistä. Hyvä puoli on, että saa tutustua helposti moneen ihmiseen kerralla ja katsoa, kenen kanssa parhaiten kemiat kohtaa. Kovin tuntuu olevan yleistä nykyään seksin haku deittisivustoilta. Mahtaako olla jopa yleisempää kuin parisuhteen etsiminen. :p

Mistä löytyisi seksiseuraksi Marilyn Monroen näköinen neitsyt joka palvoisi vain minua mut siis et seksiseuraksi silloin tällöin vain? Ei sais olla muitten miesten kanssa. Semmonen nelikymppinen.
Ai niin hänen pitäisi osata puhua saksaa, englantia, japania ja mandariinikiinaa. Sit toinen jalka pitäisi olla metrin pitempi kuin toinen. Hänen (tietenkin) pitäisi osata lentää Focke Wulf 190 Ta 152 ja 154:lla ja.. noh mieluiten omistaakkin ne et pääsis lentelemään.
Niih ja huoltaa kans.
Puhelinsoitolla pittäis olla ns.saatavissa silloin kun tekkeepi mieli. Lennellä tai jottain muuta. Aina pitäis olla tavoitettavissa.
Yölläki.

Muunlaisia en kyl välttis huoli. Liikaa säätöä tulis vaan muunlaisten kans. Mulla on nähkääs oma elämäki.

Viimeksi muokattu:
Itseasiassa Focke Wulf Ta 154 on vaan ton niminen eikä niinkuin tuo toinen Focke Wulf 190 Ta 152.
Molemmat toki Kurt Tankin suunnittelemia pieniä helmiä toisen maailmansodan hävittäjien joukossa.

Yhteistyössä