Outo olo. Olen seurustellut 4kk miehen kanssa, ja luulin olevani rakastunut. Nyt ihan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaana"

Vieras
tyhjä olo:/ Mies asuu kaukana minusta, ja näemme joka 2. vkloppu. Tosin nyt kesällä pidempiäkin aikoja ollaan oltu yhdessä.
FB:ssä chattailty tuhansia viestejä, ja joka pv soiteltu.
Nyt iski totaalityhjä olo, enkä osaa selittää sitä. En edes ikävöi miestä, vaikkei tänä vkloppuna nähtykään. En jaksaisi kuulla hänestä mitään, ja mua raivostuttaa, kun hän päivittelee FB:ssäkin useasti pvässä mielstäni kaikkea typerää.

Auttakaahan mua! Mikä mua risoo?!

[QUOTE="Harmaana";26936702]Oiskohan se sitten sitä!
En ole koko aikana ollut ns. Hullaantunut häneen. On monia pikkujuttuja, jotka mua hänessä ärsyttää JO nyt. Eikö tässä vaiheessa pitäisi olla niin auvoisen ihanaa, ja katsoa kaikkea ruusunpunaisten lasien läpi?

Ap[/QUOTE]

oletteko siis päättäneet edetä hitaasi, ettette esittele vielä toisianne lapsillenne? vai onko teillä lapsia?
Saako kysyä, mitkä on ne ärsyttävät piirteet hänessä? kukaan kun ei ole täydellinen, joko hyväksyt miehen vikoineen tai olet ilman miestä, ja jatkat ikuista etsimistä?
mitä hän päivittelee facessa? sinun seinälle vai yleisesti kaikille?

Lapsia on molemmilla, ja useasti Jo hänen lapsensa yöpyneet meillä.
Niin, ne eroavaisuudet ovat meillä ne, että olemme lähtöisin eri yhteiskuntaluokista, minulla koulutusta enemmän, mielenkiinnon kohteet erilaiset. Miehen pukeutumistyyli on niin erilainen kuin itselläni...etc. Tiedän, että kuulostaa pinnalliselta ja naiivilta, mutta en voi itselleni mitään, että em. Seikat vaikuttavat.

Yhteistyössä