Ettekö parisuhteessa elävät ikinä kaipaa mitään muuta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vaimo"
Ihan rehellisesti en kaipaa. Olen mennyt naimisiin 30v iässä eli sutinoista ja epämääräisistä virityksistä kerkes olla kokemusta yli 10v. Ei mitään mielenkiintoa.
 
miekin
12,5v parisuhdetta takana ja tähän astiin on kyllä riittänyt se sutinaa ihan oman puolison kanssa ;) Eli ainakin tällä hetkellä voisin sanoa, että en todellakaan kaipaa mitään erilaista miestä tai ihastusta. Näitenkin vuosien aikana on se oma puolisokin muuttunut jo sen verran, että se riittää :D
 
"vieras"
Kyllä mä mietin, että olisiko tuolla jossain mulle se oikea mies. Olen ollut nykyisen kanssa 12 vuotta ja naimisissakin ollaan, mutta rehellisesti sanottuna ei ole mulla se oikea mies, en ole täysin onnellinen. Tosin mulla on ollut vain huonoja miehiä, joten kaipa se pelko, onko hyviä edes olemassa, ainakaan minua varten vai pitääkö elää onnettomana tässä suhteessa tai yksin lasten kanssa.

Mut tosiaan lasten takia ei ole niin sanottu, että voi tässä vaiheessa alkaa miestä vaihtamaan.

Minusta tuntuu että haaskaan elämäni tässä liitossa, mies on teoillaan aiheuttanut sen että olen onneton.
 
En kaipaa muuta, miulla on ihana, rakas mies ja ihana parisuhde.
Rakkautta ja sutinaa riittää oman miehen kanssa. :)
 
qqw
No aina ohimennen kaipaan sellaista tuoretta ihastusta/uutuudenviehätystä, mutta en ikinä niin vakavasti että tekisin asian eteen jotain (pettäisin, eroaisin tms.) Pieni haaveilu silloin tällöin sallittakoon, mutta en kyllä nykyistäni vaihtaisi mihinkään. :)
 
"Meemi"
10 vuotta oltu yhdessä ja ei, en halua ihastua keneenkään muuhun enkä kaipaa muiden kanssa mitään sutinoita. Oman miehen kanssa lempi leiskuu ja kiihkoa riittää edelleen tarpeeksi ja enemmänkin :)
 
"vieras"
En kaipaa. Ainoa mitä kaipaan niin on jotain mitä tehdään sit yhdessä miehen kanssa. Eli siis jos kyllästyttää niin aika pitkälle se on vaan itestä kiinni että viittii vähän nähdä vaivaa asioiden eteen. 16v ollaan oltu yhdessä.
 
"Mimi"
En. Yli 12 vuotta yhdessä, kolme alle kouluikäistä lasta ja rakastan aivan valtavasti tuota miestä! Seksikin sujuu, joten eipä valittamista. Onhan niitä tylsempiäkin aikoja näihin vuosiin mahtunut, mutta nyt on taas niin ihanaa :)
 

Yhteistyössä