Tosi ärsyttäviä ja superkivoja blogeja, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niodena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään:

Project Mama
Kirjottaa niin, että kun bloggerin hallintapanelin lukuluetteloon tulee alku uudesta postauksesta, on se pakko klikata auki. Jotenkin niin nokkelanoloista tekstiä. :)

Jatkumo-vanhemmuutta pienperheessä
Tässä nyt olen puolueellinen sanomaan, mutta olen kyllä aina tykännyt NinaTTn tyylistä...

Ärsyttää yksi, jota en saa linkata tänne. Ärsyttää, koska teksti on tönkköä ja blogi on yhtä suurta, vaaleenpunasta hattarakulissia ja satun tietämään miltä todellisuus k.o. tapauksessa näyttää.

Pukeutumis ja kauneudenhoitoideoiden takia ainakin nää kaksi. Personal life -jutut nyt ei niin kiinnosta.

http://far-from-perfect-jenni.blogspot.fi/

http://werun.se/isabelles/

Ja sitten tietysti noista ihan massasuosituista blogeista Mungo:

http://www.rantapallo.fi/mungolife/

Eikä mua yleensä ärsytä mikään :)

Suosikkeja tällä hetkellä on mm. Vaniljahouse, Coconut White ja Elämää villa Honkasalossa. Hyviä kuvia ja ihanat kodit kaikissa. Eikä ärsyttävää tyyliä kirjoittaa.

Ärsyttäviä en nyt viitsi listata kun olen kiltillä mielellä :D

[QUOTE="revontuli";26933221]Mungolife *thumb up* :)[/QUOTE]

Näin mungolifen Annaa kaupungilla yksi päivä. Oli kyllä häikäisevän ruskea ja sokaisevan blondi. Ja hyvin hyvin hoikka.

Ja kirjautunut :)

No sekin vielä tiätty :D :D :D

(mutta oon mä joskus erään blogin joka mua ärsyttää maininnut täällä ihan kirjautuneenakin, mistä tulikin mieleeni että pitäis käydä kurkkaamassa sitä taas; tykkään tyylistä mutta blogistilla on niin jumalattoman ärsyttävä tyyli kirjoittaa ja korostaa itseään että nousee niskakarvat pystyyn)

Näin mungolifen Annaa kaupungilla yksi päivä. Oli kyllä häikäisevän ruskea ja sokaisevan blondi. Ja hyvin hyvin hoikka.

Eikös se ole hyvä vaan :) Oletan että toi oli kehuksi tarkoitettu sillä hänellä on hyvinkin samanlainen tyyli kuin mulla (tai mulla sellanen kuin sillä...). Tosin itse pidän suorista hiuksista enemmän.

Kaikenkaikkiaan siisti aikuinen kotiäidillekin onnistuva ja sopiva tyyli mutta ei mikään tylsä. Kamera taitaa sitten lihottaa aika tavalla kun noissa kuvissa ei kyllä hän näytä mitenkään laihalta vaan ihan tavikselta kropan osalta.

[QUOTE="revontuli";26933311]Eikös se ole hyvä vaan :) Oletan että toi oli kehuksi tarkoitettu sillä hänellä on hyvinkin samanlainen tyyli kuin mulla (tai mulla sellanen kuin sillä...). Tosin itse pidän suorista hiuksista enemmän.

Kaikenkaikkiaan siisti aikuinen kotiäidillekin onnistuva ja sopiva tyyli mutta ei mikään tylsä. Kamera taitaa sitten lihottaa aika tavalla kun noissa kuvissa ei kyllä hän näytä mitenkään laihalta vaan ihan tavikselta kropan osalta.[/QUOTE]

Ainoastaan kropan osalta oli kehu. Rusketus ja blondaus oli menneet överiksi ja näytti koomiselta.

Tietääkö kukaan jotain tuollaista Mungon tyyppistä _hyvää_ blogia esim ruotsiksi tai englanniksi jostain päin maailmaa? En jaksa itse kaikkia miljoonaa käydä lävitse

Paras aika vuodesta on aika ärsyttävä. Silti käyn siellä viikottain :D Vaikka en yhtään tykkää hänen edustamastaan tyylistä tai elämäntavasta. Mikä se oli se bloggarin aiemmin jatkuvasti viljelemä termi, joku urbaani asvalttisoturi tai vastaava. Sain näppylöitä siitä.

mua ärsyttää tuo it's all about ava. Ennen ko. blogi oli ihan jees, mutta nyt olen huomannut että tämän henkilön ympärillä on kokoajan jotain "paskadraamaa" ja se draama on kyllä ihan itse aiheutettua. Siis sellaista että ihan pikkujutuista hän nostaa kauhean metelin ja päivittelee niitä siellä blogissaan viikkotolkulla. Jotenkin "kerjää" vaikeuksia. En jaksa enää lukea tuota blogia ollenkaan tämän kauhean draamanhakuisuuden takia...

Yhteistyössä