Ex-vaimoni liikkuu saatananpalvojien kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Mikko21
  • Ensimmäinen viesti
Mikko21
Ex-vaimoni eli lapseni äiti on ruvennut liikkumaan saatananpalvojien seurassa. Pelkään että se vaikuttaa henkisesti lapseeni. Olen itse syvästi uskonnollinen nuori mies ja tapasin ex-vaimoni helluntaiseurakunnan nuorisoleirillä. Menimme naimisiin heti 18v. täytettyämme ja hän haki eroa viime keväänä. Ehdimme olla naimisissa kolme vuotta ja meillä on kaksivuotias tytär. Ennen eroa huomasin kuinka vaimoni musiikkimaku muuttui täysin "metalli"musiikin pariin ja hän alkoi pukeutua mustiin vaatteisiin. Hänen nykyisellä miesystävällään on sellainen pukinpäätripaali tatuoituna käteen ja molemmat käyttävät pietarinristi-riipuksia jotka ovat saatananpalvonnan symboleita. Minua pelottaa lapseni puolesta, mitä voisin tehdä? Olen kyllä keskustellut asiasta pappini kanssa mutta haluaisin myös mielipiteitä muilta jotka ovat/ovat olleet samassa tilanteessa. Auttakaa minua.
 
"vieras"
Kyllä sillä on vaikutusta lapseen. Onko teillä yhteishuoltajuus? Voit rukoilla paljon lapsesi ja exäsi puolesta, ja pyytää Jumalalta johdatusta tilanteeseen. Voisit yrittää jutella exäsi kanssa kaikessa rauhassa ja kertoa minkä vaaran näet mihin hän on ajautumassa.
 
"vieras"
Vaimosi on nyt vapaa seurakunnan kahleista. Metallimusiikki täyttää hänen sydäntä voimalla ja puhtaalla vapauden tunteella - hänen sielu laulaa, kovaa ja korkealta. Paluuta ankeuteen ei ole.
 
Mikko21
Rukoilen päivittäin ja olen pyytänyt myös seurakunnalta apua. Meillä on yhteishuoltajuus. Pyysin seurakuntaan kuuluvalta asianajajaltakin mielipidettä voisinko saada itselleni yksinhuoltajuuden mutta hän ei halunnut asiassa auttaa :( Miten saatanallista musiikkia ja saatananpalvonnan symboleita käyttäviä ihmisiä voi olla vanhempina? Saatananpalvontaan kuuluu ihmisuhrit, pitääkö lapseni joutua uhriksi ennenkuin asialle voidaan tehdä jotakin? Olen syvästi järkyttynyt mielipiteistänne!
 
  • Tykkää
Reactions: vicy
hmph
Oletko varma, että liikkuu saatananpalvojien kanssa? Metallimusan kuuntelu ja mustiin pukeutuminen ei automaattisesti sitä meinaa (on katsos olemassa aika paljon metalli-gospelbändejäkin :) ). Jos näin kuitenkin on, niin yritä saada exäsi keskustelemaan kanssasi vaikka jonkun pastorin kanssa. Lapset on tuossa silloin vaarassa.

Voimia sinne :hug:
 
"vieras"
Rukoilen päivittäin ja olen pyytänyt myös seurakunnalta apua. Meillä on yhteishuoltajuus. Pyysin seurakuntaan kuuluvalta asianajajaltakin mielipidettä voisinko saada itselleni yksinhuoltajuuden mutta hän ei halunnut asiassa auttaa :( Miten saatanallista musiikkia ja saatananpalvonnan symboleita käyttäviä ihmisiä voi olla vanhempina? Saatananpalvontaan kuuluu ihmisuhrit, pitääkö lapseni joutua uhriksi ennenkuin asialle voidaan tehdä jotakin? Olen syvästi järkyttynyt mielipiteistänne!
Saatanallista musiikkia et voi kuunnella kun sitä ei ole! Jos sinun mielestä on niin laita linkkiä mitä on saatanillenen musiikki!
 
"Siiri"
Tilanteesi on vaikea. Itselläni ei ole juuri kokemusta saatananpalvonnasta mutta kehottaisin sinua juttelemaan esim. Päivi Niemen kanssa. (Luultavasti tiedät ihmisen tai olet hänestä ainakin kuullut.)

Jos ex-vaimosi hoitaa lasta ja pitää hänestä hyvää huolta en uskoisi asialla olevan vaikutusta ainakaan noin pieneen lapseen. Rukous on yksi vaihtoehto eikä ollenkaan huono sellainen.
 

Yhteistyössä