Hei taas

Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26878585:
Nyt en ymmärtänyt. Miehet vastustavat aborttia?

Itse vastustan henkilökohtaisista syistä, en voi saada enää lapsia ja ainoa mahdollisuus meni abortin mukana aikoinaan.
Amerikassa tiukimmat uskonnollisperäiset abortinvastustajat käyttävät termiä pro life. For life ei nyt tietenkään ole ihan sama asia, mutta kyllähän se vähän samantyyliseltä äkkiseltään kuulosti.

Kurja homma, kuinkas noin? (Siis jos saa kysyä, ymmärrän kyllä että kaikesta ei viitsi palstalla avautua.)
 
En siis vastusta aborttia "varsinaisesti" mutta olen sitä mieltä että niitä tehdään liian helposti nykyään. Joku raiskaus/tosi nuoren teinin raskaus ym, abortin voi hyväksyä. Jotkut käyttää sitä nykyään pillerin korvikkeena..
 
Jassoo. Äijä on näköjään blokannut mut, aika hienoa sinänsä näin niinku tuntemattomana palstapersoonana:xmas:

Ei se haittaa, tässä seuraava
[video=youtube;D-K1amTMA0I]http://www.youtube.com/watch?v=D-K1amTMA0I&feature=autoplay&list=LLSZ0AT6Za9me787pMqiEAow&playnext=2[/video]


:cool:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26878585:
Nyt en ymmärtänyt. Miehet vastustavat aborttia?

Itse vastustan henkilökohtaisista syistä, en voi saada enää lapsia ja ainoa mahdollisuus meni abortin mukana aikoinaan.
niin kun et voi saada mutta koeputkihedelmöitys kävis sinun kohdilla. Kyllä sen yhden siittiön saa viellä elvytettyä. Niitä on kiveksessä miljoonia joten eikös tuo yks sieltä elossa selviä petri maljalla.
 

Yhteistyössä