Palstan miehistä suurinosa onnettomia runkkareita.

  • Viestiketjun aloittaja lol
  • Ensimmäinen viesti
lol
Sellaisen kuvan täällä saa usean miehen kirjoittelusta.
Liekkö nämä ikinä oikeata p*llua nähneetkään? :D
Esimerkkinä nyt muutama: Yksi alkaa K:lla, toinen M:llä ja kolmas P:llä..
 
"Zap"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26877970:
Mutta minäpä se olenkin pillun nähnyt ainakin kahdesti. Tästä on, sanotaanko nyt niin, että hyvinkin konkreettiset todisteet. :)
Perheen lapset ovat todisteita vain naisen hedelmällisyydestä!
 
[QUOTE="Zap";26877981]Perheen lapset ovat todisteita vain naisen hedelmällisyydestä![/QUOTE]

Tämä on periaatteessa tietysti ihan totta. Mutta ainakin tuon toisen kohdalla on kuin katsoisi itseään peilistä, vähän nuorempana painoksena tosin. On siis hyvin, hyvin vaikea kuvitella alkuunpanijaksi ketään muuta. :)
 
takametsien pertti
[QUOTE="hhh";26878004]joo en ole koskaan ymmärtänyt miten ihmeessä MIEHET jaksaa roikkua kinastelevien mammojen seurassa palstalla :O[/QUOTE]

Vieroitusoireiden vuoksi. =)
Sitä naputusta kun aikoinaan kuunteli 24/7, niin hankalalta tuntuu olla ilmankin...
 
[QUOTE="hhh";26878004]joo en ole koskaan ymmärtänyt miten ihmeessä MIEHET jaksaa roikkua kinastelevien mammojen seurassa palstalla :O[/QUOTE]

Tämä palsta lähihoitajineen ja kaupankassoinen on avartanut maailmankuvaani enemmän kuin yksikään palstan ulkopuolinen tuttavuuteni... :)
 
"Zap"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26878015:
Tämä on periaatteessa tietysti ihan totta. Mutta ainakin tuon toisen kohdalla on kuin katsoisi itseään peilistä, vähän nuorempana painoksena tosin. On siis hyvin, hyvin vaikea kuvitella alkuunpanijaksi ketään muuta. :)
Gösta Sundqvistia lainaten: "Silmät kuin mamilla, alakerran Ramilla..."
 
  • Tykkää
Reactions: Isämies
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26878024:
Tämä palsta lähihoitajineen ja kaupankassoinen on avartanut maailmankuvaani enemmän kuin yksikään palstan ulkopuolinen tuttavuuteni... :)
Kyllähän te sovinistiset pierut vähän maustatte tätä palstaa! :LOL:

Kiva lukea kun käydään kiuhuvaa sotaa toisinaan.

Mua ei oikeesti ärsytä täällä kun yks "mies". ;)
 
Kyllähän te sovinistiset pierut vähän maustatte tätä palstaa! :LOL:
Kiitos! Sovinistisen läpän heittämisestä muuten saa vähän samantyyppistä outoa ja kummallista mielihyvää, kuin akvaariokalojen ruokinnasta. Kun heittää hyppysellisen niitä hiutaleita veteen, niin jotain hyvin kiehtovaa on siinä kuhinassa, joka niiden hiutaleiden ympärillä sillä sillä samalla hetkellä käynnistyy! :)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26878098:
Kiitos! Sovinistisen läpän heittämisestä muuten saa vähän samantyyppistä outoa ja kummallista mielihyvää, kuin akvaariokalojen ruokinnasta. Kun heittää hyppysellisen niitä hiutaleita veteen, niin jotain hyvin kiehtovaa on siinä kuhinassa, joka niiden hiutaleiden ympärillä sillä sillä samalla hetkellä käynnistyy! :)
:LOL:


Ja mä saan mielihyvää aina sovinismiläppää lukiessa, kun tajuan kuinka ihana oma mies on. Kaikki voittaa? :D

Paitsi et muakin on luultu netissä mieheksi joskus kun oon laukonut mielipiteitäni. :eek:
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26878098:
Kiitos! Sovinistisen läpän heittämisestä muuten saa vähän samantyyppistä outoa ja kummallista mielihyvää, kuin akvaariokalojen ruokinnasta. Kun heittää hyppysellisen niitä hiutaleita veteen, niin jotain hyvin kiehtovaa on siinä kuhinassa, joka niiden hiutaleiden ympärillä sillä sillä samalla hetkellä käynnistyy! :)
Äijähän kaipaa huomiota tunnepuolelle.... tämä selviö. :D
 
[QUOTE="hhh";26878004]joo en ole koskaan ymmärtänyt miten ihmeessä MIEHET jaksaa roikkua kinastelevien mammojen seurassa palstalla :O[/QUOTE]Mä en jaksa ymmärtää ees sitä että itse jaksan roikkua täällä. :O (Roikun silti). :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80

Yhteistyössä