pakko kampaajalle käydä tänään. Mikä näistä 3sta hiusleikkauksista on paras? Mun naamaan?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hui mitä pottakampauksia. Kakkosen sanon siksi, että on sentään vähän rikottu, joten vähemmän pottamainen kuin muut. Mutta ei sinulle Milanna mielestäni sovi ollenkaan tuo malli, ennemminkin kasvataisin hiukset vähintään olkapäille.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26874759]Sun naama on kyllä just niin pelottavan näköinen kuin mikä mielikuva susta juttujenkin perusteella tulee....Sellainen epätasapainoinen ja hullunkiilto silmissä (huonolla tavalla)...[/QUOTE]

YES;) kiva kun joku edes säikähtä
 
uuh
Miks? Mä tykkään otsatukkan pitää ja meikin kanssa se toimii
Sulla on korkeat poskipäät (kaunis kasvojen muoto) ja silmäsi ovat kauniit, kasvojen "keskipisteet" niin sanotusti, ne mihin huomio kiinnittyy. Tasapaksu pitkälle tuleva otsatukka vie huomion ja piilottaa kasvojesi parhaat kohdat. Rikottu, kasvoillesi ja silmillesi "tilaa" antava malli tekisi sinulle enemmän oikeutta. :)
 
Venakko Milanna
Sulla on korkeat poskipäät (kaunis kasvojen muoto) ja silmäsi ovat kauniit, kasvojen "keskipisteet" niin sanotusti, ne mihin huomio kiinnittyy. Tasapaksu pitkälle tuleva otsatukka vie huomion ja piilottaa kasvojesi parhaat kohdat. Rikottu, kasvoillesi ja silmillesi "tilaa" antava malli tekisi sinulle enemmän oikeutta. :)
mutta mä rakastan otsatukka ja kun sen suorista hyvin, otsis ja koko tukka, niin se on hyvää mun mielestäni:D mutta joka pv ei ole aika suorista:LOL:
 
uuh
No, se oli vaan ammattilaisen mielipide ja sitähän sää kysyit. :) Itseasiassa jos olisin sinä tai kampaajasi, suosittelisin sulle jotakin tämän tyyppistä:
http://www.bing.com/images/search?q=lyhyt+hiusmalli&view=detail&id=0EAF1EA57F125DC7E152BDBCDBD116C4855BF518&FORM=IDFRIR
 
!
[QUOTE="vieras";26874759]Sun naama on kyllä just niin pelottavan näköinen kuin mikä mielikuva susta juttujenkin perusteella tulee....Sellainen epätasapainoinen ja hullunkiilto silmissä (huonolla tavalla)...[/QUOTE]

...yrittäisit nyt edes loukata kunnolla... Etkö osaa yhtään rumemmin sanoa?
 
Venakko Milanna
ja nyt tää karvaton lähtee, pakko mennä ajamaan muutkin karvat kuntoon ja käydä luomu kaupassa, stockalla ja työ asioilla, sekä illaksi miehen kaa ravintolaan:p
 
"Jelly"
Heh, venakko sanoo, että otsis toimii meikin kanssa hyvin, mut kun hän ei sanojensa mukaan viitti koskaan meikata :D ??? Eli otsatukka kuitenkin vähän kuin varuilta meikkiä varten?
 

Yhteistyössä