Uusi ammatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Mieleni tekisi vaihtaa alaa, mutta en oikein keksi, mitä opiskelisi. Olen tähän asti tehnyt hoitajan hommia ja ne alkaa riittämään. Mikä koulutus olisi suht nopea ja sellainen, että sillä sitten hiukan tienaisikin? Onko rakennuspuolella kysyntää? Mitä erilaisia kohtuuhyvin työllistyviä ja tienaavia kädentaitaja-ammatteja on? Myyjäksi tai siivoojaksi en halua.

[QUOTE="mä";26866952]Mieleni tekisi vaihtaa alaa, mutta en oikein keksi, mitä opiskelisi. Olen tähän asti tehnyt hoitajan hommia ja ne alkaa riittämään. Mikä koulutus olisi suht nopea ja sellainen, että sillä sitten hiukan tienaisikin? Onko rakennuspuolella kysyntää? Mitä erilaisia kohtuuhyvin työllistyviä ja tienaavia kädentaitaja-ammatteja on? Myyjäksi tai siivoojaksi en halua.[/QUOTE]

kouluttaudu laatoitus- tapetointi- ja maalaushommiin, sen alan osaajille luulis raksalta löytyvän hommia

[QUOTE="aapee";26867191]Mikä ammattitutkinto noista tulee? Tai lähinnä millä hakusanalla noita koulutuksia voisi etsiä?[/QUOTE]

oliskohan se oikea termi joku pintakäsittelijä tms

Mä haluisin ammattiautoilijaks, mutta en tiedä onko pienelle naiselle alalla töitä (pitääks aina olla iso haba että jaksaa sit purkaa ja lastata mitä ikinä kyytiikin). Enkä kyl ihan tällä hetkellä viittis alanvaihtoa harkita, kun on vakkarityö.