Häävieraan asu,joka on aiheuttanut ihmetystä?

  • Viestiketjun aloittaja "Noro"
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
[QUOTE="vieras";26865809]Kalsarit nyt vaan ei ole juhla-asu. Eikä trikoo oikein muutenkaan.[/QUOTE]

jaa, kyllä mä oon noin niinku aika pitkälti mieltäny ne miltei sukkahousuiksi ilman kärkiä, samaa kangasta kun ovat.. kalsareiksi en kyllä miellä niitä vaikka trikookangasta olisivatkin
(mutta mä nyt olen muutenkin tunnettu tyylitajuttomuudestani niin...)
 
"huoh"
[QUOTE="Neith";26865785]minen kyllä ymmärrä mitä vikaa tuossa yhdistelmässä on, se on kätevä ja mukava eikä edes näytä pahalta joten mikä siinä on ongelma?[/QUOTE]

No, mun mielestä se näyttää aivan hirveältä. Ja aika monen muunkin. Kuten joku tuossa aikaisemmin totesi niin kalsarit ei ole mikään juhla-asu.
 
[QUOTE="vieras";26865837]Jooh.. näitä vesirajaisia, niukkoja mekkoja näkee kyllä nykyään paljon..[/QUOTE]

Ei kait ne nykyään kesähäissä niin pahoja ole? Varsinkin jos on ns rennommat häät, ettei ole mtn pukukoodeja laitettu. Mutta olin juuri itse pari viikkoa sitten häissä, joissa eräällä vieraalla oli valkoinen kotelomekko, jossa yläosassa hiukan mustaa pitsiä, ihan kaunis, mutta ei häihin sopiva (väriltään). Toinen oikein pohjanoteeraus oli eräs nainen, jolla oli mustat housut, musta niskalenkkitoppi (ei kummatkaan mitenkään alkuunkaan juhlalliset, vaan perus arkivaatteet) + maiharit jalassa ! Oikeasti, maiharit!
Viime kesän häissä taas eräällä naisella oli mustat trikoiset trumpettihousut ja vihreä tavallinen t-paita, ja tennarit jalassa. Ikää leidillä oli varmaan noin viisikymmentä.
 
"vieras"
Ei kait ne nykyään kesähäissä niin pahoja ole? Varsinkin jos on ns rennommat häät, ettei ole mtn pukukoodeja laitettu. Mutta olin juuri itse pari viikkoa sitten häissä, joissa eräällä vieraalla oli valkoinen kotelomekko, jossa yläosassa hiukan mustaa pitsiä, ihan kaunis, mutta ei häihin sopiva (väriltään). Toinen oikein pohjanoteeraus oli eräs nainen, jolla oli mustat housut, musta niskalenkkitoppi (ei kummatkaan mitenkään alkuunkaan juhlalliset, vaan perus arkivaatteet) + maiharit jalassa ! Oikeasti, maiharit!
Viime kesän häissä taas eräällä naisella oli mustat trikoiset trumpettihousut ja vihreä tavallinen t-paita, ja tennarit jalassa. Ikää leidillä oli varmaan noin viisikymmentä.
Jooh.. tiiä sit onko se paha.. etiketit näköjään muuttuu ajan kans..
 
Meidän häissä tänä kesänä miehen serkulla (naisella) oli puuvillasukkahousut, joku mekontynkä ja huppari, jossa luki jotain tyyliin "fuck off" :D En muista tarkkaan mikä teksti oli, mutta ei todellakaan mikään juhlallinen huppari.
 
[QUOTE="vieras";26865837]Jooh.. näitä vesirajaisia, niukkoja mekkoja näkee kyllä nykyään paljon..[/QUOTE]
Olen tässä kesän aikana katsellut vanhoja valokuvia 60-luvulta tähän päivään asti. Mulla vähän pisti silmään ne hameet, jotka olivat häissä jahautajaisissakin niin lyhyet, että ei niillä kumartumaan olisi pystynyt. Istuvilla tytöillä hametta ei näkynyt ollenkaan. Paita vain loppui johonkin. Mutta istua ne tytöt kyllä osasivat, polvet yhdessä ja nätisti vinossa.

Niistä legginseistä vielä sen verran, että kirkkoonhan ei sovi etiketin mukaan mennä ilman sukkahousuja, niin monet legginsithän ajavat sukkahousujen kanssa saman asian.
 
elämää nähnyt leninki
Eräällä aikusella oikein opettaja ihmisellä jolla luulisi olevan jotakin tietoa juhlapukeutumisesta oli virttynyt täysin haalistunut ja erittäin nukkainen trikooleninki päällä.
Samaa tykkäsi arkisinkin käyttää joten kertoo kuinka paljon arvosti näitäkin häitä :(
Juhlapaikka oli kuitenkin viimeisen pälle hienompi ja tasokkaampi ravintola
eikä mikään seurojen talo jossa häät yleensä tapahtuu talkoilla ja juomat takakontissa kuten heillä itsellään aikanaan kuulemma oli.
 
mielenterveyskuntoutuja
Olen tässä kesän aikana katsellut vanhoja valokuvia 60-luvulta tähän päivään asti. Mulla vähän pisti silmään ne hameet, jotka olivat häissä jahautajaisissakin niin lyhyet, että ei niillä kumartumaan olisi pystynyt. Istuvilla tytöillä hametta ei näkynyt ollenkaan. Paita vain loppui johonkin. Mutta istua ne tytöt kyllä osasivat, polvet yhdessä ja nätisti vinossa.

Niistä legginseistä vielä sen verran, että kirkkoonhan ei sovi etiketin mukaan mennä ilman sukkahousuja, niin monet legginsithän ajavat sukkahousujen kanssa saman asian.
Tunkeutuuko Pyhä Henki hameen alta sisään, jos ei ole sukkahousuja estämässä kulkua?
 
En pidä itseäni kovin konservatiivisena, mutta kieltämättä vähän hätkähdytti kun morsiamen kaveri järjesti kirkkoon "saapumisen". Eli tuli sen verran tökerösti myöhässä, ettei kukaan voinut olla huomaamatta. Asusteekseen hän oli kirkkoon valinnut mekon, jossa hyvin vähäisen kankaan ainoa funktio ilmeisesti oli puristella hänen rintojaan paremmin esille. Kaiken kruunasi hirvittävä sotamaalaus.
Itse olen kuitenkin ajatellut, ettei juuri siellä kirkossa tarvitsisi ihan kaikkia sulojaan esitellä... ja ihan suoraan sanottuna, kyllä hän olisi huomiota herättänyt ihan ilman sitä dramaattista sisääntuloakin. Olen nähnyt prostituoiduillakin siveellisempiä asuja.
 

Yhteistyössä