Jos miehesi...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ei olisi kehunut sinua (ulkonäköä eikä paljoa muutakaan) kahteen vuoteen.
Sitten teille syntyis lapsi joka näyttäis sinulta. Tätä asiaa, kun ihmiset kommentoi, että näyttää hirveen paljon äidiltä ja mies tuumaa, että nimeen omaan hirveeltä näyttää, niin loukkaantuisitko?
Mies sanoo sanoneensa sen huumorilla, mutta minä loukkaannuin. Olenko teistä huumorintajuton ja loukkaannunko pienestä?
Jotenkin tuo loukkas niin, että en meinaaa päästä asian yli ja miehen sanominen v*tuttaa. Muuten varmaan ottaisin huumorilla, mutta kun ei ole millään tavalla muutenkaan kehunut niin ei oikein tuo huumori uponnut.

[QUOTE="vieras";26865204]kun ihmiset kommentoi, että näyttää hirveen paljon äidiltä ja mies tuumaa, että nimeen omaan hirveeltä näyttää, niin loukkaantuisitko?
[/QUOTE]

Vastaisin miehelle, että "Iso mies eikä vielä osaa edes kortsua käyttää".

arghh, miehet osaa olla...
No eipä omista kyllä alkeellisintakaan itsesuojeluvaistoa tuo mies, kun laukoo vasta synnyttäneen ja imetyshormooni myräkän kourissa olevan naisen kuullen moisia typeryyksiä. Eli suuttuisin ja ankarasti tommosista idioottimaisista kommenteista.

Tosi huono vitsi. Sanoisin vaan miehelle takas, no on tässä puolet suakin ja kuvittelitko olevas jotenkin kauheenkin komee? Ainakin toi juttu minkä juuri suustas päästi, todisti sen että, on sulla ainakin hemmetin huono itsetunto kun tulet toisen ulkonäköä arvostelemaan ja sun pärstäkertoimella, ei kauheesti ole varaa arvostella muita. Ei taida kauheesti se peilikään sua kumartaa.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";26865343]Se olis heihei. En olis miehen kanssa joka ei pitäis mun ulkonäöstä.[/QUOTE]

Tätä mä vähän mietin. Mitä järkee on jatkaa jos toinen ei tykkää siitä miltä mä näytän??

"vieras"
Tosi huono vitsi. Sanoisin vaan miehelle takas, no on tässä puolet suakin ja kuvittelitko olevas jotenkin kauheenkin komee? Ainakin toi juttu minkä juuri suustas päästi, todisti sen että, on sulla ainakin hemmetin huono itsetunto kun tulet toisen ulkonäköä arvostelemaan ja sun pärstäkertoimella, ei kauheesti ole varaa arvostella muita. Ei taida kauheesti se peilikään sua kumartaa.
Mä en viitsi itse alentua siihen, että miehen ulkonäköä alkaisin haukkumaan.
Mun mielestä toisen ulkonäön arvostelu (haukkuminen) ei ole fiksua parisuhteessa ollessa tai muutenkaan.
Enempi mies tuon kommentinsa tarkoitti mulle kuin meidän lapselle, tai ainakin toivon niin!

"Kotitonttu"
Eipä tuosta nyt enää oikeen vois suuttua.. ottaa itseensä. Olethan jo tajunnut tilanteen ennen lapsen tekoakin. Sori, on helppoa jälkiviisastella aina.. tiedän. Pitänee vaan kestää tilanne kun tuli se muksukin jo tehtyä. Oisko äijällä sentää ni hyvät tulot elareita ajatellen, jotta kantsii heittää mäkeen? ;)

Mutta hen.koht. en haluis olla päivääkään miehen kans, jonka mielestä näytän edes vitsillä "hirveeltä".. joskus nuorena kerkesin hetken olla, mutta onneks järkiinnyin ja päätin etsiä tarpeeks "näkövammasen" ukon lasteni isäks. Ap ehtii vielä tehdä saman, voi ne loput lapset tehdä järkevämmän miehen kanssa sitten. :)

Sangria
[QUOTE="vieras";26865892]Niin tein itseasiassa minäkin. Itku tuli ja itketti vielä pitkään.
Mies kyllä sano myöhemmin ettei ollut tarkotus loukata, mutta myöhästä se sitten enää oli.
Tuosta on jo muutama päivä ja edelleen olen loukkaantunut. :([/QUOTE]

Mikä vaivaa miehiä |O inhottavaa :( hali sulle :hug:

Vetäisin myös siitä herneet, jos mies sanoisi vauvaamme edes vitsinä hirveen näköiseksi :kieh:. Kun suloisempaa ei stana oo ja mies kyllä tietää sen myös. Ja pointti siis se, että oman vauvan pitää olla vanhemmilleen se kaikkein suloisin ja täydellisin. Samapa tuo jos ei mua kehuisi, ei tää pärstä aina kehuja ansaitsekaan.

Mutta joo, kun joku totesi vauvastaan että "isänsä näköinen tää on, mutta muuten ihan terve!" niin se oli mun mielestä sikahauskaa :xmas:

"a p"
Mikä vaivaa miehiä |O inhottavaa :( hali sulle :hug:
Kiitos.
Kehuuko teidän miehet teitä, edes joskus? Tyyliin "näytätpä hyvälle, ootpas kauniina, oi kun olet kaunis, hyvännäköinen" jne?
En ole mitään tuollaista kuullut 2 vuoteen miehen suusta! Miehen työkaverit on kyllä miehen mielestä hyvännäköisiä ja pantavan näköisä, mutta minusta ei sano ikinä mitään samaa ja olen kuitenkin ollut hänen vaimonsa 2 vuoden ajan!

Nyt vähän aikaa sitten ostin paidan mistä kaverit sano, että käy mulle tosi hyvin ja näyttää hyvännäköiseltä mun päällä. Kysyin mieheltä miltä se hänen mielestään näyttää niin hän sanoi, että näyttää se paremmalle kun ajattelin... Oliko tuo nyt sit kohteliaisuus? :O Se taitaakin olla ainoa positiivinen asia mitä on minusta näiden kahden vuoden aikana sanonut.

Kuuluuko teidän mielestä miehen edes joskus sanoa jotain kaunista/ kivaa vai olenko vain hölmö kun ajattelen että sellainen kuuluisi hyvään parisuhteeseen?

"a p"
Vetäisin myös siitä herneet, jos mies sanoisi vauvaamme edes vitsinä hirveen näköiseksi :kieh:. Kun suloisempaa ei stana oo ja mies kyllä tietää sen myös. Ja pointti siis se, että oman vauvan pitää olla vanhemmilleen se kaikkein suloisin ja täydellisin. Samapa tuo jos ei mua kehuisi, ei tää pärstä aina kehuja ansaitsekaan.

Mutta joo, kun joku totesi vauvastaan että "isänsä näköinen tää on, mutta muuten ihan terve!" niin se oli mun mielestä sikahauskaa :xmas:
Tuon" muuten terve" huumorin minäkin ymmärtäisin.
Kai se sitten oli vaan miehelle kova pala, että tämä lapsi näyttää "hirveen näköiseltä" äidiltään. Toinen lapsi kun näyttää aivan isältään.

Sangria
[QUOTE="a p";26866013]Kiitos.
Kehuuko teidän miehet teitä, edes joskus? Tyyliin "näytätpä hyvälle, ootpas kauniina, oi kun olet kaunis, hyvännäköinen" jne?
En ole mitään tuollaista kuullut 2 vuoteen miehen suusta! Miehen työkaverit on kyllä miehen mielestä hyvännäköisiä ja pantavan näköisä, mutta minusta ei sano ikinä mitään samaa ja olen kuitenkin ollut hänen vaimonsa 2 vuoden ajan!

Nyt vähän aikaa sitten ostin paidan mistä kaverit sano, että käy mulle tosi hyvin ja näyttää hyvännäköiseltä mun päällä. Kysyin mieheltä miltä se hänen mielestään näyttää niin hän sanoi, että näyttää se paremmalle kun ajattelin... Oliko tuo nyt sit kohteliaisuus? :O Se taitaakin olla ainoa positiivinen asia mitä on minusta näiden kahden vuoden aikana sanonut.

Kuuluuko teidän mielestä miehen edes joskus sanoa jotain kaunista/ kivaa vai olenko vain hölmö kun ajattelen että sellainen kuuluisi hyvään parisuhteeseen?[/QUOTE]
ei mun mies enää oo kauheemmin kehunut, 15v yhdessä oltu. Alussa kehui paljonkin. Itseasiassa sain just kuulla olevani norsu kun olen lihonut muutaman kilon, hoikka mä olen edelleen kyllä mutta hänen mielestä norsu. Hänellä on itsellään paino ongelmia, ylipainoa reilusti enkä koskaan ole rumaa sanaa sanonut siitä.

ei mun mies enää oo kauheemmin kehunut, 15v yhdessä oltu. Alussa kehui paljonkin. Itseasiassa sain just kuulla olevani norsu kun olen lihonut muutaman kilon, hoikka mä olen edelleen kyllä mutta hänen mielestä norsu. Hänellä on itsellään paino ongelmia, ylipainoa reilusti enkä koskaan ole rumaa sanaa sanonut siitä.
Oot kyllä tosi pieni norsu...

Näin sut nääs yks päivä, mutten jaksanut karjua tien toiselta puolelta että MOOOOOI :p. Olin vaunulenkillä.

[QUOTE="vieras";26865204]ei olisi kehunut sinua (ulkonäköä eikä paljoa muutakaan) kahteen vuoteen.
Sitten teille syntyis lapsi joka näyttäis sinulta. Tätä asiaa, kun ihmiset kommentoi, että näyttää hirveen paljon äidiltä ja mies tuumaa, että nimeen omaan hirveeltä näyttää, niin loukkaantuisitko?
Mies sanoo sanoneensa sen huumorilla, mutta minä loukkaannuin. Olenko teistä huumorintajuton ja loukkaannunko pienestä?
Jotenkin tuo loukkas niin, että en meinaaa päästä asian yli ja miehen sanominen v*tuttaa. Muuten varmaan ottaisin huumorilla, mutta kun ei ole millään tavalla muutenkaan kehunut niin ei oikein tuo huumori uponnut.[/QUOTE]

Vitsillä tai ei, mutta kyllä se oman kumppanin suusta kuultuna voi loukata pahastikin.

Eikai hän useastikin "nälvi" tällä tavoin sinua?

ffff
[QUOTE="a p";26866082]Niin eli ei mitään. Vähän niin ku " ei vähempää vois kiinnostaa".[/QUOTE]

Sepä on ihan oma tulkintasi suorasta lauseesta, mikä varmaan tarkoitti sitä mitä tarkoitti.

"a p"
Vitsillä tai ei, mutta kyllä se oman kumppanin suusta kuultuna voi loukata pahastikin.

Eikai hän useastikin "nälvi" tällä tavoin sinua?
Ei usein. Kyllä tuo oli pahinta mitä on sanonut.
Mutta kyllä myös se loukkaa mua, että muut naiset näyttää älyttömän hyvännäköisiltä miehen mielestä, mutta minä en koskaan.
Jos työkaverista sanoo, että on pantavan näköinen tai hyvännäköinen niin kyllä otan sen nälvimisenä itseäni kohtaan koska mun ulkonäköä tai mitään muutakaan ei kehu koskaan.

ffff
[QUOTE="a p";26866091]Ei usein. Kyllä tuo oli pahinta mitä on sanonut.
Mutta kyllä myös se loukkaa mua, että muut naiset näyttää älyttömän hyvännäköisiltä miehen mielestä, mutta minä en koskaan.
Jos työkaverista sanoo, että on pantavan näköinen tai hyvännäköinen niin kyllä otan sen nälvimisenä itseäni kohtaan koska mun ulkonäköä tai mitään muutakaan ei kehu koskaan.[/QUOTE]

No oletko puhunut tästä miehesi kanssa?

Yhteistyössä