Tässä on teijän inhottavin aihe, eli rokote:D. Mutta huomasin että yks ja sama harmaa täällä jauha sama kakka joka sai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
jostain googlesta. Niin mä katsoin 50 sivua äsken omassa sähköpostissa, että löydän sille vastauksen yhdeltä lääkäriltä just näistä kantasoluista. Koska itsekin olin huolissaan kaikista asiasta ennen kun menin sen hakemaan,,rokotteen,,. Itsekin googlessa hain vaikka mitä alussa. Kirjoitin yhdelle suomalais lääkärille joka tutki ne kantasolut ja se lääkäri on yks maailman parhaimmista kantasolu asiantuntijoista, joka tiedä mistä puhuu. Mun oli pakko tehdä tästä taas aloituksen. Siks kun mä autoin jo yli 20 ihmisille pelkästään Suomessa, ne on niin kiinostuneita lähteä kans ottamaan rokotteen. Niin en halua että joku puhuu jotain sellaista mitä ei pitää paikansa...

asia siis koske tää keskustelua:
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...2588-nyt-jai-vaivamaan-se-venakon-hpv-rokote/

ja myös sille harmaalle joka vasta nro 7: Mulla ei ikinä ollut syöpäsoluja taas väärä käsitys koko viruksesta ja mun diagnoosista

ja tässä on
lääkärin vastaus

Julkaistuissa tutkimuksissa on saatu lupaavia tuloksia Mva e2 rokotteen tehosta. Sikiöperäiset kantasolut eivät aiheuta syöpää. Ei ole todellakaan niin vaarallista.
terveisin

Jos sua harmaa kiinnosta kuka lääkäri se on, laita yv, annan vaikka yhteystiedot;)

joo ei mulla muuta

Julkaistuissa tutkimuksissa on saatu lupaavia tuloksia Mva e2 rokotteen tehosta. Sikiöperäiset kantasolut eivät aiheuta syöpää. Ei ole todellakaan niin vaarallista.
terveisin

Niin, eivät aiheuta syöpää mutta voivat riehaannuttaa olemassa olevat syöpäsolut...

"- esim. eräs kuuluisa amerikkalainen syöpätutkija oli omassa tutkimuksessaan havainnut että erilaistumattomat kantasolut saivat vierieset syöpäsoulut lisääntymään hallitsemattomasti. Yksinkertaistettuna siten saattaa olla riski että ne joilla on kohdunkaulalla jo syöpäsoluja ja tehdään hoito tuolla rokotteella, syöpä reihaantuukin leviämään entistä nopeammin..."

Niin, eivät aiheuta syöpää mutta voivat riehaannuttaa olemassa olevat syöpäsolut...

"- esim. eräs kuuluisa amerikkalainen syöpätutkija oli omassa tutkimuksessaan havainnut että erilaistumattomat kantasolut saivat vierieset syöpäsoulut lisääntymään hallitsemattomasti. Yksinkertaistettuna siten saattaa olla riski että ne joilla on kohdunkaulalla jo syöpäsoluja ja tehdään hoito tuolla rokotteella, syöpä reihaantuukin leviämään entistä nopeammin..."

:laugh:

Voi apua. Harmita etten voi sanoa sen tutkijan nimen. Mutta jos joku halua. Niin yv:llä kaikille laitan. Niin ja puhuin puhelimessa jopa sen kanssa. Tiedätkö että ne kantasolut jotka on rokotteessa. Suojaa jopa syövältä tulevaisuudessakin? Eli et. Suosittelen keskustella sitten sen tutkijan kanssa, minkälaiset kantasolut ovat varallisia(tai luullaan ainakin niin että ehkä voivat olla) ja minkälaiset päinnvastoin tekee kropalle vain hyvää, uudista niin sanotusti jopa koko kropan. Hän tykkää keskustella kyseinen lääkäri ja jokainen joka epäilee ja hae googlesta paskan voi soittaa sille:)

"sikiöperäiset kantasolut". Sairas maailma.

Miks sairaas? Et sä edes tiedä mistä ne otettu?:whistle:

Ainakin kun Eu hyväksy nämä, niin aika monet hyväät hoidot tulee Eu:uun:). Näistä jo niin monta juttuja keksitty, missä vain hyviä tuloksia. Tämä Hpv:kin juttu. Mä olen niin onnellinen ettei mulla siitä oo, eikä edes enää voi tulla, en voi edes eri tartunnan saada, samoin että jopa JOS Dysplasia tulee, mulla prosentti jotain luokka 0,001. Eli pakko olla todella epäonnekas:D

Kasvattiko jeesuspiikki ukkos kalun takasi?

Joku täällä huuta ja luule että häneltä on tullut joku sperma. Ei että, että oksettava. Kun te ette edes kysyy. Se mitä on tullut tullut ympäriltä ja se on normaali reaktio tästä rokotteesta. Koska miehet ovat kantaajat ja heillä voi olla sen takia vaikka koko elämän aikana solumuutoksia muttei siitä tutkitaan. Rokote reagoi sillä tavalla, kun niin sanotusti kaikki pahaa menee pois;). Vai onko parempi Hpv? Mitä sä valitset?

Ainakin kun Eu hyväksy nämä, niin aika monet hyväät hoidot tulee Eu:uun:). Näistä jo niin monta juttuja keksitty, missä vain hyviä tuloksia. Tämä Hpv:kin juttu. Mä olen niin onnellinen ettei mulla siitä oo, eikä edes enää voi tulla, en voi edes eri tartunnan saada, samoin että jopa JOS Dysplasia tulee, mulla prosentti jotain luokka 0,001. Eli pakko olla todella epäonnekas:D

Tiedän osan olevan otettu napanuorasta, mutta koska kyseessä on Meksikon kaltainen maa, oletettavasti ne on otettu tapetuista vauvoista.

Tiedän osan olevan otettu napanuorasta, mutta koska kyseessä on Meksikon kaltainen maa, oletettavasti ne on otettu tapetuista vauvoista.

:headwall: Suosittelen tutustua Meksikon kaltaisen maan kanssa. Siellä säännöt monista asioista vielä kovemmaat kuin täällä. Siellä ei sellaista edes saa tehdä. Sinun kannatta myös, vaikka mulle laita yv:n ja sä itse otat luurin ja soitat jokaiselle asiantuntijalle joka asuu Suomessa ja jotka tunne rokoteetta ja tutkijan. Niin katsotaan tuleeko enää paljon sanottava, kun ne alkaa kehumaan rokotteen sinulle. Ne kerro myös kaikki faktat. On tosi tyhmä levittää paska, ennen kun selvä on otettu. Mutta sä mielummin luotat omalle ennakkoluulolle, kun ihmiselle kellä kokemukset ja joka oti selvän ympäri maailma

:headwall: Suosittelen tutustua Meksikon kaltaisen maan kanssa. Siellä säännöt monista asioista vielä kovemmaat kuin täällä. Siellä ei sellaista edes saa tehdä. Sinun kannatta myös, vaikka mulle laita yv:n ja sä itse otat luurin ja soitat jokaiselle asiantuntijalle joka asuu Suomessa ja jotka tunne rokoteetta ja tutkijan. Niin katsotaan tuleeko enää paljon sanottava, kun ne alkaa kehumaan rokotteen sinulle. Ne kerro myös kaikki faktat. On tosi tyhmä levittää paska, ennen kun selvä on otettu. Mutta sä mielummin luotat omalle ennakkoluulolle, kun ihmiselle kellä kokemukset ja joka oti selvän ympäri maailma

Tiedän kyllä että aborttia ei Meksikossa saa tehdä. Ja sen että laittomuudet ja korruptio kukoistaa erittäin rajusta. Näin ollen en luota yhteenkään asiaan mikä sieltä maasta tulee, varsinkaan "virkavaltaan" tai lääkäreihin saati heidän "laillisiin" tutkimuksiinsa. Ja ei, en "levitä paskaa", ilmaisen vain oman epäluottamuslauseeni kyseistä maata kohtaan. Jos "levittäisin paskaa", tekisin lukuisia aloituksia aiheesta useisiin eri paikkoihin ja pyrkisin vaikuttamaan ihmisten mielipiteisiin sekä suunnilleen keräisin adressia asiaa vastaan. Mutta mistä sinä sen nyt ymmärtäisitkään.

• Tykkää
Reactions: erinys
On se tietysti koruptoitu maa:) Ja omalla tavalla koruptoitu Suomi myös. Mitä enemmän hyvää Suomi myy lääkeitä siitä enemmän lääkäri saa bonuksia ja matkoja lääkefirmoista. Paljon muutakin täällä... ota vaan ne pinkit lasit pois päästä... Sielläkin omat minuksetja lääkärit kuin ihmisetkin erilaisia. Mä sain siellä lentokoneen jälkeen ensimmäistä kerta 5v aikana kovan paniikki kohtauksen että oli pakko saada lääkäria lentoasemalle ja se ei antanut mulle yhtään rauhoittava. Se vaan totesi, ettei halua minusta tehdä rippuvaista, kun olen vielä nuori, se kertoi mitä mun pitää tehdä jos se tulee ja mistä johtu. Myös painanut akupunktio pisteet käsillä ja koko kohtaus katosi yhtäkkiä. Täällä heti olisi jo karkki purkki taskussa... Mutta en sano että joo Meksiko on paras ja Suomi pahaa. Täällä omat plussat ja siellä omat. Turhaa haukkua että koruption takia siellä kaikki päin pee ja kaikki vain valehtelee ja täällä kaikki hyvin kun täällä harrastetaan laillista koruptiota heh

Siellä säännöt monista asioista vielä kovemmaat kuin täällä. Siellä ei sellaista edes saa tehdä.

Niin ei saa, mutta estääkö se muka mitään? Ei estä. Kuten ei monessa muussakaan maassa. Suomi on todella hyvä maa näihin latinomaihin ja aasianmaihin verrattuna. Täällä sentään ei olla niin korruptuneita eikä toivottavasti koskaan tullakaan.

Lääkäreiden korruptiot lääkefirmoilta on perhanan pientä verrattuna ihmiskauppaan. Ei niitä voi edes samana päivänä verrata.

Niinhän se on Venakko, että jonkun on oltava koekaniini kun lääketieteellisiä hoitoja kehitetään. Sinä olet valinnut sen tien, mutta anna muiden tehdä omat valintansa, äläkä paasaa rokotteestasi ainoana hoitona.

Miksi ihmeessä sinulla on niin valtava tarve saada kaikki epäilijät vakuuttumaan rokotteesi erinomaisuudesta ja siitä että se ei (sinun mielestäsi) voi aiheuttaa koskaan mitään haittavaikutuksia kenellekään ?

• Tykkää
Reactions: tägi
no nin tulin hetkeks ja komentoin. Ei mulla o tarvetta todista vaan minula on todistukset ja en koe jänis ole=). Vann rokote jo ollut tutkimuksen alla 20vuotta ja se on todettu turvalliseski. Ota selvä hyvää ihminen

Abortoiduista sikiöistä, mistäpä muualta! Todella sairas maailma!

Sikiöperäiset kantasolut saadaan (yleensä abortoiduista) sikiöistä, alkioperäiset kantasolut koeputkihedelmöityksellä alkunsa saaneista alkioista. Tätä tuskin Milannan siteeraama tutkijakaan kiistää.
Sitä, mistä meksikolaisen rokotteen sikiöperäiset kantasolut ovat tarkalleen peräisin, en osaa sanoa.

[QUOTE="vieras";26866714]Sikiöperäiset kantasolut saadaan (yleensä abortoiduista) sikiöistä, alkioperäiset kantasolut koeputkihedelmöityksellä alkunsa saaneista alkioista. Tätä tuskin Milannan siteeraama tutkijakaan kiistää.
Sitä, mistä meksikolaisen rokotteen sikiöperäiset kantasolut ovat tarkalleen peräisin, en osaa sanoa.[/QUOTE]
:laugh:, niin yleensä tai en tiedä mikä on yleensä tapa, mutta ne ei ole sieltä peräisin

Joku täällä huuta ja luule että häneltä on tullut joku sperma. Ei että, että oksettava. Kun te ette edes kysyy. Se mitä on tullut tullut ympäriltä ja se on normaali reaktio tästä rokotteesta. Koska miehet ovat kantaajat ja heillä voi olla sen takia vaikka koko elämän aikana solumuutoksia muttei siitä tutkitaan. Rokote reagoi sillä tavalla, kun niin sanotusti kaikki pahaa menee pois;). Vai onko parempi Hpv? Mitä sä valitset?

Eih... :D kuka aikuinen mies tykkää että hänen kikkelinsä eritteistä ja toiminnoista keskustellaan palstalla, josta voi löytää myös hänen nimensä, kuvansa ja tiedot jopa yrityksestä?

[QUOTE="vieras";26866801]No kerro nyt ihmeessä, mistä sikiöperäiset kantasolut voivat olla peräisin, ellei sikiöistä, niin ehkä saadaan tämä vänkäys loppumaan :)[/QUOTE]

yks esimerkki on napanuorasta, lue mistä kantasolut yleensä otetaan=)

[QUOTE="Tii";26866804]Eih... :D kuka aikuinen mies tykkää että hänen kikkelinsä eritteistä ja toiminnoista keskustellaan palstalla, josta voi löytää myös hänen nimensä, kuvansa ja tiedot jopa yrityksestä?[/QUOTE]

mitä väliä onko se kikkeli tai käsi, se kun on terveydestä kysee, eikä perversi asioista vain tyhmät naura, lapsellista on myös, sama kun hihi sulla on kikkeli, olen Jenni 8v

Yhteistyössä