Gallup: Oletko kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Oletko kaunis?
  • Ensimmäinen viesti
....
Välillä jotkut sanovat mulle että "sä et taida tosiaan tajuta miten kaunis oot"
Ja joskus pienenä (ehkä 14v?) äiskä(!!!) sanoi että minussa on jotain outoa seksikästä kauneutta/komeutta, että miehet tulevat tulevaisuudessa kuolaamaan perääni :O

Mutta siis itse kun peiliin katson, niin ihan taviksen sieltä näen. Joskus meikattuna koen olevani ihan ok, jopa vähän kaunis :)
Nyt lähipäivinä olen kyllä ollut hirveän ruma kun hormoonit saa taas kasvot kukkimaan ja hiuksetkin jostain syystä rasvottuu supernopeasti, aaargh.

"mamma"
Olen mielstäni kaunis, erittäin viehettävä :D
Olen saanut kehujakin, mutta itsestä tuntuu että tuota elopainoa on nyt liikaa ja olo ei ole hyvä. Silti kasvoni ovat kauniit ja joku varmaan tykkää vähän pyöreämmistä muodoista. Nämähän on makuasioita.

Rumilus
En ole kaunis. Ruma ollut aina ja nyt vielä läskikin.No sille asialle pystyn ja teenkin jo jotain.Kaunista minusta ei saa tekemälläkään vaikka hoikaksi aionkin. Mutta mieluummin olen hoikka ja ruma kuin nyt laardi ja ruma.

"Vieras"
Olen. Olen myös ihan mukava ihminen muutenkin. Tajusin aivan äskettäin, että siitä huolimatta olen erittäin epävarma itsestäni. Vuosien arvostelu ja haukkuminen on arpeuttanut minut, vaikka silloin ajattelinkin, etten antaisi sen vaikuttaa itseeni. Jossain vaiheessa unohdin olevani mukava ja jossain vaiheessa aloin pelätä, että jokainen pieninkin piirteeni on arvostelun kohteena. Silti näen peilistä, että olen kaunis. En vain ole varma siitä, riittääkö se muille, vai arvostellaanko minua kovin sanakääntein, jos vaikka tukkani on vääränlainen. :(

Yhteistyössä