Jos haluatte kommentoida mun blogia/ loukkantua sinne kirjotetuista asioista, tehkää se tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko ihan 100% varma, että itse olet tehnyt kaiken oikein lastesi kanssa? Etteivät he ikinä myöhemmin tule tunnustamaan sinulle, että jotkut tapasi/tekosi/ajatuksest/tms. ovat olleet heistä epämiellyttäviä, ehkä jollain tapaa vaikuttaneet ikävästi matkansa varrella? Jos olet, niin ok. Silloin en sano pienintäkään poikkipuolista sanaa kirjoituksestasi.

Musta tehokeino (huuto ja angstaus) toimi tällä kertaa hyvin. :D

Ehkä jos lukis tolla tyylillä kymmenen seuraavaakin, mutta luin vaan yhden.

Ja ihanaa et on ihmisiä kuin vrs, jotka jaksaa myös puolustaa tätä puolta asioista. :)

vrs vaikuttaa kyllä äärimmäisen hankalalta ihmiseltä, kunnon palstamamma kaikkine öliöli vauva otettava paskallekin mukaan, ettei vaan kärsi

[QUOTE="vierailija";26851124]Minusta hyvä äiti ei harrasta kimppakivaa kaverinsa kanssa eikä anna miehen nussia kavereitaan. Polyamoria ei kuulu normaaliin perhe-elämään. Eli ymmärrän paremmin äitiä joka antaa korviketta lapselle kuin äitiä joka jakaa isin muiden kanssa.
Enkä myöskään ymmärrä äitiä joka kertoo seksikokemuksistaan perhe-kerhossa kovaan ääneen![/QUOTE]

Ai tää oli se mamma.

Silti, ihan asiaa kirjoitti eikä noi poissulje toisiaan. Tässä oli kyse vauvoista ja typeristä lausahduksista, jotka eivät pidä paikkaansa.

[QUOTE="vierailija";26851124]Minusta hyvä äiti ei harrasta kimppakivaa kaverinsa kanssa eikä anna miehen nussia kavereitaan. Polyamoria ei kuulu normaaliin perhe-elämään. Eli ymmärrän paremmin äitiä joka antaa korviketta lapselle kuin äitiä joka jakaa isin muiden kanssa.
Enkä myöskään ymmärrä äitiä joka kertoo seksikokemuksistaan perhe-kerhossa kovaan ääneen![/QUOTE]

Hei, näistä haluan kuulla lisää! Alko heti kiinnostamaan toi blogikin enemmän ;) (Sinänsä kyllä vanhempien seksielämä ei mielestäni vaikuta itse vanhemmuuteen millään tavoin!)

Eiks oo vieläkään tarpeeks lukijoita kun pitää mainostaa tota jatkuvasti?
Vinkki: jos lukijoita ei ole, ei niitä tule tolla mainostamisellakaan. Siihen on sitten syynsä ettei ketään kiinnosta.

Mun mielestä ei pidä hankkia lapsia tilanteeseen, jossa ne pitää tunkea hoitoon 9kk ikäsenä. 1v:ki on eri asia, olettaen että k.o. mukelo on päässy pahimman eroahdistuksen yli, vaikka ihan p*ska vaihtoehto seki... Mä tasan tiedän, että jopa nuori yh voi olla sen 3v kotona lapsensa kanssa, joten mun on vaikee uskoa, että se muillekaan olis ylitsepääsemätöntä, JOS halua on. Jos taas halua EI ole, katson (mielestäni) oikeutetusti pahalla.

Joo sä et tiedä kaikkien elämästä ihan kaikkea. Mutta senku puhiset siellä vaan rauhassa tätäkin ongelmaasi.

Voi kun sinuu ahristaa tää niin kovasti! :hug:

Oon nainu naisia, oon nainu niitä mieheni kanssa yhdessä ja ollaan jopa seurusteltu yhdessä saman naisen kanssa, ilman mitään draaman hiventäkään. Mulla on siis täydellinen mies ja täydellinen avioliitto. Mua ei ahdista puhua aiheeta nyt, eikä ahdistanu ennen palstalla tapahtunutta paljastustakaan. Meidän lapset on ilosia, tasapainosia ja normaalin rasavillejä poikia ja rakastan niitä enemmän, ku mitään maailmassa.

Ollaanko jo käsitelty tää asia, vai vieläkö mieltä painaa joku...?

Oletko ihan 100% varma, että itse olet tehnyt kaiken oikein lastesi kanssa? Etteivät he ikinä myöhemmin tule tunnustamaan sinulle, että jotkut tapasi/tekosi/ajatuksest/tms. ovat olleet heistä epämiellyttäviä, ehkä jollain tapaa vaikuttaneet ikävästi matkansa varrella? Jos olet, niin ok. Silloin en sano pienintäkään poikkipuolista sanaa kirjoituksestasi.

Siis kuinka taas tulkitaan tämä tällä tavalla???

Kukaan ei oo täydellinen vanhempi, kukaan ei oo sellainen ettei koskaan tekisi yhtään virhettä.

Eiks pointtina ole tässä se, että tiedostaa asioita ja yrittää ja tekee parhaansa.

Joopajoo, aika mennä muille maille.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyökkäykseen;26851095:
Mun mielestä on pikemminkin lapsen kidutusta jos ottaa vauvan mukaan paskalle (ellei kakka haise ruusuille). Vauva ei tarvitse äitiä KOKO AJAN, kuten mainitset.

Muutoin olen kyllä pitkälti samaa mieltä.

Tuskin ap tarkoitti että herättää vauvan ja raahaa mukaan vessaan, mutta jos mukelo karjuu kun häviää näkökentästä niin ei se niin rasittavaa oo ottaa se siihen lattialle että näkee äidin...

• Tykkää
Reactions: vrs
Voi kun sinuu ahristaa tää niin kovasti! :hug:

Oon nainu naisia, oon nainu niitä mieheni kanssa yhdessä ja ollaan jopa seurusteltu yhdessä saman naisen kanssa, ilman mitään draaman hiventäkään. Mulla on siis täydellinen mies ja täydellinen avioliitto. Mua ei ahdista puhua aiheeta nyt, eikä ahdistanu ennen palstalla tapahtunutta paljastustakaan. Meidän lapset on ilosia, tasapainosia ja normaalin rasavillejä poikia ja rakastan niitä enemmän, ku mitään maailmassa.

Ollaanko jo käsitelty tää asia, vai vieläkö mieltä painaa joku...?

No vittu kun sä PERHEKERHOSSA huutelet niitä juttujasi että muiden lapset kuulevat. Kiva selittää autossa 6 vuotiaalle mitä tarkoittaa kun mies pani kaveria.
Mutta kai se teidän piireissä on normaalia että lapset kuulevat ja tietävät kaiken aikuisten asioista ja syövät tissiä vielä kouluiässä.

[QUOTE="vierailija";26851176]No vittu kun sä PERHEKERHOSSA huutelet niitä juttujasi että muiden lapset kuulevat. Kiva selittää autossa 6 vuotiaalle mitä tarkoittaa kun mies pani kaveria.
Mutta kai se teidän piireissä on normaalia että lapset kuulevat ja tietävät kaiken aikuisten asioista ja syövät tissiä vielä kouluiässä.[/QUOTE]

:D

Onko tää totta vrs?

KYLLÄ! 110% varma!!! :xmas:

[QUOTE="vierailija";26851176]No vittu kun sä PERHEKERHOSSA huutelet niitä juttujasi että muiden lapset kuulevat. Kiva selittää autossa 6 vuotiaalle mitä tarkoittaa kun mies pani kaveria.
Mutta kai se teidän piireissä on normaalia että lapset kuulevat ja tietävät kaiken aikuisten asioista ja syövät tissiä vielä kouluiässä.[/QUOTE]

Oikeesti puhuu niin lujalla että lapset kuulee

[QUOTE="vieras";26851182]:D

Onko tää totta vrs?[/QUOTE]

Joo, jos on totta niin ehkä vähän jotkut rajat ylitetty. Mutta on sitä itsekin tullut nuorena ja villinä hyvillä kokemuksilla kehuskeltua väärissä paikoissa, joten en heittäis ensimmäistä kiveä.. :D

Siis kuinka taas tulkitaan tämä tällä tavalla???

Kukaan ei oo täydellinen vanhempi, kukaan ei oo sellainen ettei koskaan tekisi yhtään virhettä.

Eiks pointtina ole tässä se, että tiedostaa asioita ja yrittää ja tekee parhaansa.

Joopajoo, aika mennä muille maille.

Hmm, lähinnä tarkoitin sitä, mihin kai jokainen meistä valitettavasti sortuu. Siis tuomitsemaan muita siitä, että toimivat eri tavalla kuin itse tekee (enkä tosiaan tarkoita nyt esim. laittomuuksien sallimisesta tmv) ja jos -kun- niin tekee, eikö silloin saisi tuomita vastapuolikin oman mittapuunsa mukaan? Vaikkapa tuo polyamoria-juttu, jonka joku otti tässä esiin.

Siis vrs tuomitsee epäkelvoiksi äidit, jotka eivät imetä-no eikös joku polyamorian vastustajakin ole oikeutettu sanomaan, ettei hänestä sellaisen harrastaja sovi äidiksi? Vai eikö? Miksei?

Juu, näin se on. :D Ihania nää perskärpäset. :heart: