K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26850416:Der Spiegel listasi Euroopan kymmenen vaarallisinta poliitikkoa - Soini on heistä yksi | Yle Uutiset | yle.fi
Lehden mukaan listatut tavoittelevat omaa etuaan ja suuria äänisaaliita.
Kaikenlaista sitä... :snotty:
Vertaa nyt vaikka Suomea ja Somaliaa, ja tule sitten sanomaan ettei ole paljoa menetettävää. Voi närhen munat, missä eräiden suhteellisuudentaju luuhaa?
Vaikea se on näyttää, jos näytille pääsemisen ehtona on, että ei saa näyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26850435:Eivätpä vaan ole halunneet tai osanneet ryhtyä näyttämään.
Vaikea se on näyttää, jos näytille pääsemisen ehtona on, että ei saa näyttää.
Ketkä me? Ihan yhteiset asiat tässä on menossa päin sitä itseään. Ei mulla ole minkään puolueen fanipaitaa päällä, vaikka eurokriisistä olen perussuomalaisten linjoilla.Kyllä te ressut jaksatte yrittää selitellä. Seli seli, vali vali![]()
Sattumoisin niin olen minäkin. Tosin ihan kapitalistisesta vinkkelistä. Valtiot työntämässä rahaa systemaattisesti yksityisyrityksille on ihan perseestä revitty idea. Ei ihme jos systeemi on kiero kuin saarnamiehen mieli.Ketkä me? Ihan yhteiset asiat tässä on menossa päin sitä itseään. Ei mulla ole minkään puolueen fanipaitaa päällä, vaikka eurokriisistä olen perussuomalaisten linjoilla.
Ketkä me? Ihan yhteiset asiat tässä on menossa päin sitä itseään. Ei mulla ole minkään puolueen fanipaitaa päällä, vaikka eurokriisistä olen perussuomalaisten linjoilla.
No näinhän siinä uutisessa sanottiin? So?
Just "te", jotka kuvittelevat, että persut osaisivat tai olisivat osanneet selvittää tämän kriisin ja syytätte vain muita kaikesta. Juuri te.