Perussuomalaisten kannatus nousi kuukaudessa yli 12 prosenttia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käääkkkk!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin siis kyllähän asiat nyt meneekin päin helvettiä, ei ole kenellekään epäselvää että valtion velka vaan kasvaa ja inflaatio nousee ennätyskorkealle juurikin tuon porvarillisen epäonnistuneen talouspolitiikan takia.

[QUOTE="mama";26850408]Tähän asti on mennyt päin hanuria joten annettakoot perussuomalaisille tilaisuus näyttää mihin he kykenevät...ei meillä enää paljoa menetettävää ole.[/QUOTE]
Vertaa nyt vaikka Suomea ja Somaliaa, ja tule sitten sanomaan ettei ole paljoa menetettävää. Voi närhen munat, missä eräiden suhteellisuudentaju luuhaa?

[QUOTE="mama";26850408]Tähän asti on mennyt päin hanuria joten annettakoot perussuomalaisille tilaisuus näyttää mihin he kykenevät...ei meillä enää paljoa menetettävää ole.[/QUOTE]

Eivätpä vaan ole halunneet tai osanneet ryhtyä näyttämään.

[QUOTE="vieras";26850546]Millä oikeudella sinä arvostelet somalien vuosituhansia vanhaa kulttuuria joka on kaiken muun lisäksi suomalaista kulttuuria paljon parempaa?[/QUOTE]
Valkoisen miehen oikeudella! Heil Halla-aho!

[QUOTE="vieras";26850472]Soini ei ole vaarallinen Euroopalle, vaan Euroopan Unionille, siinä on vissi ero ja sinä viksuna tyttönä kyllä ymmärrät sen.[/QUOTE]

No näinhän siinä uutisessa sanottiin? So?

Ketkä me? Ihan yhteiset asiat tässä on menossa päin sitä itseään. Ei mulla ole minkään puolueen fanipaitaa päällä, vaikka eurokriisistä olen perussuomalaisten linjoilla.
Sattumoisin niin olen minäkin. Tosin ihan kapitalistisesta vinkkelistä. Valtiot työntämässä rahaa systemaattisesti yksityisyrityksille on ihan perseestä revitty idea. Ei ihme jos systeemi on kiero kuin saarnamiehen mieli.

Olisipa kiva kuulla niitä perusteluita vielä sille kun Suomi maksaa Ranskan, Saksan ja brittien pankkeja kuiville. Sitten kun ne alkaa olemaan omillaan lopettavat tukemisen, niin ovat sanoneet ja miksi ne maksaisikaan kun oma maakin on miinuksella tuotannossa. Suomessa on vaan niin helvetin tyhmää porukkaa että luulee olevan viisasta ja jotenkin kehittävää maksaa isompia ja rikkaampia maita veloista pois, itselläkään ei ole mitään mikä tuottaa niin paljoa että plussalle päästäis, verot alkaa olemaan jo tapissa, työttömyys lisääntyy, vienti hyytyy, inflaatio syö ostovoimaa.. Näitä kaikkea porvari puolueet ajaa kuin käärmett'ä pyssyyn eikä todellista selitystä löydy sille miksi, muuta kuin kapitalismin määritelmästä.

[QUOTE="vieras";26850644]Der Spiegel listasi Euroopan kymmenen vaarallisinta poliitikkoa - Soini on heistä yksi | Yle Uutiset | yle.fi

Lukeeko yllä Eurooppa vai Euroopan Unioni?[/QUOTE]

Et sitten itse uutista lukenut? Tai oletit etten minä lue? Ja mikä tarve oli puuttua juuri linkin otsikkoon, oliko sisältöön puuttuminen liian haastavaa? Pointtinihan oli se uutinen siellä takana, ja ehkä vähän se yksi lause, jonka olin nostanut esille.

[QUOTE="vieras";26850644]Der Spiegel listasi Euroopan kymmenen vaarallisinta poliitikkoa - Soini on heistä yksi | Yle Uutiset | yle.fi

Lukeeko yllä Eurooppa vai Euroopan Unioni?[/QUOTE]

Osaatko lukea otsikkoa pidemmälle?

Yhteistyössä