Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";26850407]provoilijat ei täällä välitä kettuakaan siitä miten heidän haukkumansa hlö suhtautuu, kun tietävät sen että todennäköisesti kohde vain esittää ettei haukku satuttanut. Kaikkia se satuttaa, ja sen nuo haukkujat hyvin tietävät.[/QUOTE]

Höpöhöpö...kauneus on katsojan silmässä, kuten sanotaan. Toiset tykkäävät toisenmoisista kuin toiset. Tiedän, etten ole kaunis, en edes oman mieheni mielestä. Eikä se satuta. Mutta jonkun mielestä ehkä olenkin. Jonkun mielestä naamani on kuin petolinnun perse, se on hänen mielipiteensä, eikä se hetkauta sen enempiä.
 
Venakko Milanna
Höpöhöpö...kauneus on katsojan silmässä, kuten sanotaan. Toiset tykkäävät toisenmoisista kuin toiset. Tiedän, etten ole kaunis, en edes oman mieheni mielestä. Eikä se satuta. Mutta jonkun mielestä ehkä olenkin. Jonkun mielestä naamani on kuin petolinnun perse, se on hänen mielipiteensä, eikä se hetkauta sen enempiä.
Miks sä ajattelet noin itsestä ettet ole kaunis?:O. Siis hei hyvää nainen, katso ympärillä, niin huomaat että oletkin kaunis:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lode- ja SuzieQ.
[QUOTE="vieras";26850407]provoilijat ei täällä välitä kettuakaan siitä miten heidän haukkumansa hlö suhtautuu, kun tietävät sen että todennäköisesti kohde vain esittää ettei haukku satuttanut. Kaikkia se satuttaa, ja sen nuo haukkujat hyvin tietävät.[/QUOTE]

Eivät varmasti välitäkään. Mutta sellaisia ihmisiä on ihan todella olemassa (esimerkiksi minä), johon nämä ulkonäöndissaamisyritelmät eivät oikein tehoa. Kaikille se ulkonäkö ei ole se heikoin kohta itsetunnossa.

Varsin viihdyttäviä nämä tämmöiset ketjut sen sijaan ovat ainakin itseni kannalta juurikin em. syystä.
 
Viimeksi muokattu:
vrs
No siitä mä huomasin:D. Jostain syystä mä ärsytän ihmisiä, en tiedä kyllä syytä. Mutta joku vika minussa näköjään on, ehkä mun käyttäytyminen, tyyli puhua, en tiedä:D. Mulle kerran mun paras kaveri sanoi kun oli ihan kännissä että olen sellainen tyyppi, eli jooko ihmiset tykkää minusta ja luota minulle tai inhoavat mua yli kaikki hih:D.
Siis missä olet vetänyt lapsuutta?:)
Loksassa ja Tartussa. :) Oli ihanaa. :heart: Tartussa meillä on edelleen asunto. Aga ma en räägi eesti keelt enää kummosestikaan. :D
 
"Noh"
[QUOTE="mama87";26848872]
[/QUOTE]

Tiedät itsekin olevasi ylipainoinen. Mutta tavallaan häpeät omaa itseäsi, miksi pidät tuollaista toppia? Et hyväksy itseäsi. Tuollainen teksti tarkoittaa:
*Vittuako siitä vaikka ette hyväksy minua, enpä itsekään hyväksy*

Ylipainoinen voi olla tyylikkäälläkin tavalla.
Googlaa Aretha Franklin.
 
shut up!
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850067:
Ymmärrän meikkauksesta varmasti enemmän kuin sinä, onhan se ammattini.

Olen valokuvaaja, ja kiinnitän asioihin huomiota, mitä naiset itse eivät huomaa.
Vai että oikeen meikkaaja-valokuvaaja...

minäpä luulen, että olet ensimmäisen 399,-hintaisen lelujärkkärin juuri ostanut onneton runkkari, joka ei tiedä, mitä miesten töitä uskaltais alkaa tehdä ja olet siksi äitin käskystä hakenut amikseen tänä syksynä alkavalle kosmetologilinjalle, koska siellä on opiskelija-asuntola, jonne voit muuttaa, kun äitikään ei enää jaksa katsella sun tanssitrikoisen perseesi keikkumista aamupöydässä.

näin minä luulen tuollaisesta kutsumattomasta naisten arvosteluautomaatista.
 
Kysyn Senniltä
Höpöhöpö...kauneus on katsojan silmässä, kuten sanotaan. Toiset tykkäävät toisenmoisista kuin toiset. Tiedän, etten ole kaunis, en edes oman mieheni mielestä. Eikä se satuta. Mutta jonkun mielestä ehkä olenkin. Jonkun mielestä naamani on kuin petolinnun perse, se on hänen mielipiteensä, eikä se hetkauta sen enempiä.
Miksi olet miehen kanssa, jonka mielestä et ole kaunis? Törkeää häneltä sanoa niin...
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849899:
Unohda tuo outo asento jolla peittelet kaksoisleukaa, tekee nenäsi ison näköiseksi. Noin tummaan otsatukkaan näyttävämpi meikki, nyt upeat hiukset tekevät sinut kalvakaksi. Laita vaikka silmämeikki kuntoon, tumma rajaus alaluomeen.

Sä et taida tietää valokuvauksesta paljo paskaakaan.

Näkeehän ton nyt ihan selkeesti et on otettu käsivaralla (yleensä laajakulma) jolloin tulee vääristymät kasvoihin, etenkin nenä suurenee kun on etummaisena.

Kalvakkuus.... no hei, salama syö värit ja eihän tossa näy ihon rakennetta yhtään, joten on salama vetässyt kasvot lähes kokonaan.
 
Siis onko sun miehesi ihan sanonut, ettet ole kaunis/nätti/hyvännäköinen jne?

:/ :eek:
On se joskus nätiks sanonu :D Kerran oltii anoppilassa iltaa viettämässä ja appiukko siinä kehu vaimoaan kauniiks ja sano, et kyllä miehen pitää aina silloin tällöin vaimoaan kauniiks kehua ja kysäs perään, et onkos miun mies minnuu millon viimeks kehunu kauniiks. Totesin, ettei kertaakaan näiden 12 vuoden aikana. Appiukko siinä kauhisteli ja mieheni sai isältään kunnon haukut. Mutta sit appiukko hetken mietti ja totes, et no mitä sitä valehtelemaankaan jos ei oikeasti ole sitä mieltä :LOL:

Joo miul on ihana maailman ihanimmat ja mahtyavimmat appivanhemmat :D huumoria löytyy :D
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849942:
Kulmakarvojen nyppiminen on epäonnistunut juurista, ohenna silmien läheltä, tekee kylmän näköisen nyt. Alahuulien täyteläisyys pilaa ylähuulen ohuen keskikohdan, ehkä pientä täytettä pitäisi saada sinne. Pari ruisketta ja homma kunnossa, korjaa samalla otsan rasvaisuus.

Jahas, viimeistään tää viesti paljasti ettet ainakaan mies ole. Nainen tai ehkä joku elämäänsä kyllästynyt homo korkeintaan.

Voi jestas. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lode-
Huohh
[QUOTE="Noh";26850537]Tiedät itsekin olevasi ylipainoinen. Mutta tavallaan häpeät omaa itseäsi, miksi pidät tuollaista toppia? Et hyväksy itseäsi. Tuollainen teksti tarkoittaa:
*Vittuako siitä vaikka ette hyväksy minua, enpä itsekään hyväksy*

Ylipainoinen voi olla tyylikkäälläkin tavalla.
Googlaa Aretha Franklin.[/QUOTE]

Ihan oikeasti ihmiset... Nyt vähän medialukutaitoa peliin. Tämäkin kuva on selvästi haettu Googlen kuvahaulla ja kyseessä amerikkalaisnainen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn Senniltä;26850557:
Miksi olet miehen kanssa, jonka mielestä et ole kaunis? Törkeää häneltä sanoa niin...
Se ei ole sanonut, etten ole kaunis, muttei ole kehunutkaan kauniiksi. Nättinä se miuta pitää ja en mie omasta mielestänikään ole mikään kaunotar =) Elämässä on muitakin tärkeämpiä asioita kuin se, et pitääkö mies minnuu kauniina vai ei :D
 
"vieras"
[QUOTE="Noh";26850537]Tiedät itsekin olevasi ylipainoinen. Mutta tavallaan häpeät omaa itseäsi, miksi pidät tuollaista toppia? Et hyväksy itseäsi. Tuollainen teksti tarkoittaa:
*Vittuako siitä vaikka ette hyväksy minua, enpä itsekään hyväksy*

Ylipainoinen voi olla tyylikkäälläkin tavalla.
Googlaa Aretha Franklin.[/QUOTE]

Tiedäthän että tuo ei ole tuon oikea kuva, netistä otettu kuva.
 
Yläläpy
Vai että oikeen meikkaaja-valokuvaaja...

minäpä luulen, että olet ensimmäisen 399,-hintaisen lelujärkkärin juuri ostanut onneton runkkari, joka ei tiedä, mitä miesten töitä uskaltais alkaa tehdä ja olet siksi äitin käskystä hakenut amikseen tänä syksynä alkavalle kosmetologilinjalle, koska siellä on opiskelija-asuntola, jonne voit muuttaa, kun äitikään ei enää jaksa katsella sun tanssitrikoisen perseesi keikkumista aamupöydässä.

näin minä luulen tuollaisesta kutsumattomasta naisten arvosteluautomaatista.
Hahahaha juuri näin :D
 
vrs
Oho:D... Oletko kauan aika sitten asunut siellä? Mä olin Tartussa monta kerta:) 3pv päästä menossa Tallinnaan
Me asuttiin silleen kahdessa paikassa koko ajan, oltiin Suomessa aina, ku mulla oli koulua ja Tartussa vk:loput ja lomat. Hetkinen, olisko ollu -95 vuodesta johonki 2003...? Nykyään käyn harvemmin. Aleksandri 4:n talossa meillä on kämppä, siinä Pallaksen ja vanhan Kaubamajan kupeessa. :)
 
Beep
[QUOTE="vieras";26850407]provoilijat ei täällä välitä kettuakaan siitä miten heidän haukkumansa hlö suhtautuu, kun tietävät sen että todennäköisesti kohde vain esittää ettei haukku satuttanut. Kaikkia se satuttaa, ja sen nuo haukkujat hyvin tietävät.[/QUOTE]


Uskon että se haukkuminen ei tunnu kenestäkään kivalta, mutta sisällöstä en oo samaa mieltä. Jos mua joku sanoo pubiruusun näköiseksi, niin ei sille ihan oikeasti voi kuin nauraa.

Mut ylipäänsä isommassa mittakaavassa se kyllä ärsyttää, että joidenkin pitää oikein yrittämällä yrittää olla vittumaisia.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850067:
Ymmärrän meikkauksesta varmasti enemmän kuin sinä, onhan se ammattini.

Olen valokuvaaja, ja kiinnitän asioihin huomiota, mitä naiset itse eivät huomaa.

No niin varmaan!

Ja mä oon presidentti!

:LOL:



Ps. Ja joo, voithan sä ollakin. Ei kaikki oo ammatissaan hyviä, tai edes lähellä hyvää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä