Olen niin umpikujassa etten tiedä enää mitä tehdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin väsynyt...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin väsynyt...

Vieras
Pää hajoaa...
Mies ei annan lopettaa imetystä koska joutuisi sillon itse heräilemään. Itse en jaksa aloittaa vierotusta yksinään. Kaipaisin miehen tukea. Muutenkin kotona olo on yhtä helvettiä. Jatkuvaa tappelua ja huutoa. On varmaan sanomattakin selvää ettei meillä seksiä ole. Mies kontrolloin rahan käyttöä. Ei anna rahaa jos itsellä tili on tyhjä. Yhteistä lainaa maksan pois niin ei paljoa jääkkään kk:ssa. Hänen rahat ovat hänen rahojaan. Minäkin olen töissä ollessani yhtä lailla palkallani häntä "elättänyt" mutta se kuulemma ei ole sama asia mun palkkani on niin paljon pienempi kuin mitä hänen

Nuorempi jos huutaa yhtään niin olen huono äiti. Mies saa korottaa ääntä lapsille mutta minä jos yhtään korotan niin olen heti huono äiti ja äänensävyni on väärä...

Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin ero?

Ite oon ollu miehini kanssa avoliitossa kohta 7 vuotta ja kaks lasta.
Ihan on yhteiset rahat meillä ja jos toiselta on "loppu" niin toinen kyllä jelppii tai ostaa ruoat kaupasta yms...

Ja näin on ollu aina. Eli yhteisillä rahoilla on menty ain, ihan täysin yhteisymmärryksessä, vaik ei olla ees naimisissa vielä.

Joten tuntuu tuo tilanteenne aikas lailla oudolta, varsinkin jos olette kerta naimisisakin???

"Mies en anna lopettaa imetystä" ? Ja syy on se, että HÄNEN unensa siitä kärsisivät? Oikeesti?!

Onko se sanonut "tahdon" myötä- ja vastamäessä? Tässä olis nyt miehellä näytön paikka.

[QUOTE="vieras";26845907]"Mies en anna lopettaa imetystä" ? Ja syy on se, että HÄNEN unensa siitä kärsisivät? Oikeesti?!

Onko se sanonut "tahdon" myötä- ja vastamäessä? Tässä olis nyt miehellä näytön paikka.[/QUOTE]

Hänen pitää saada nukkua niin ei onnistu. Mä ku tarttisin siihen hänen apuaan.
Naurettavaa. Kerranki oon koittanu laittaa omaa jaksamista etusijalle. Pitäs ilmeisesti 1vuotiasta vieläkin yöllä imettää jos se niin haluaa. Kyllähän sen ikänen lapsi ei tissiä yöllä tartte! Hänellä oli vasta lomaa ja sai nukkua niin paljon kun on halunnut,onkin kumma homma ettei aikunen mies pari yötä jaksa huonommilla yöunilla... Minä olen tehnyt sitä miltei 3vuotta

Alkuperäinen kirjoittaja Niin väsynyt...;26845965:
Hänen pitää saada nukkua niin ei onnistu. Mä ku tarttisin siihen hänen apuaan.
Naurettavaa. Kerranki oon koittanu laittaa omaa jaksamista etusijalle. Pitäs ilmeisesti 1vuotiasta vieläkin yöllä imettää jos se niin haluaa. Kyllähän sen ikänen lapsi ei tissiä yöllä tartte! Hänellä oli vasta lomaa ja sai nukkua niin paljon kun on halunnut,onkin kumma homma ettei aikunen mies pari yötä jaksa huonommilla yöunilla... Minä olen tehnyt sitä miltei 3vuotta

Ajattele lapsesi hampaita ja lopeta se imetys!

Alkuperäinen kirjoittaja Niin väsynyt...;26845973:
nuoruudessa otettu laina joka on mennyt täysin vain elämiseen opiskeluaikana... Mies on kuulemma osansa maksanut elättämällä meitä :O No yhtä laillahan se minäkin olen palkkani meidän elämiseen laittanut

Entäs pankki, voisitko neuvotella pienemmät takaisinmaksuerät äitiysloman ajaksi? Tai jopa maksuvapaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin väsynyt...;26846000:
jos vain pankille sopii mutta tässä on nyt se periaate kun ei ole mielestäni reilua että mies ei tuota lainaa majsa lainkaan

Jos se on teidän yhteinen laina niin silloinhan se tulee molempien maksettavaksi. Mulla on tonnikaupalla opintolainaa ja vaikka minä sen maksan niin tottahan se raha on poissa meidän yhteisistä rahoista, eli mies kompensoi laittamalla enemmän ruokaan ja muuhun. Tosi kurjaa, että raha-asioista joutuu tappelemaan, taidatte olla molemmat väsyneitä. :hug:

Jos se on teidän yhteinen laina niin silloinhan se tulee molempien maksettavaksi. Mulla on tonnikaupalla opintolainaa ja vaikka minä sen maksan niin tottahan se raha on poissa meidän yhteisistä rahoista, eli mies kompensoi laittamalla enemmän ruokaan ja muuhun. Tosi kurjaa, että raha-asioista joutuu tappelemaan, taidatte olla molemmat väsyneitä. :hug:

se ero että kun laina on mun nimissä niin mies voi kieltäyty maksamasta... taidan minäkin kieltäytyä maksamasta laskuja ja ruokaa... maksaakoon sitten sillä tavalla tuota lainaa

Yhteistyössä