Monet ei ole niin rohkeita kuin Milana

juu ei
no näinpä. kateus on ällöttävää. Inhottavaa, surkeaa, miksi suomalaiset ovat sellaisia? Miksi? Miksi kiusataan hengiltä sellainen, joka on erilainen, tai uskaltaa olla oma itsensä (tätä kadehditaan, koska suomalaiset eivät uskalla elää), tai näyttää kiltitltä (heti haaskat kimpussa), tai on kaunis, tai on tyytyväinen itseensä ja pitää itsestään, tai tai tai... miksi
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Minna"
Milanna on ihan tavallisen näköinen eikä mikään jumalainen ja seksikäs kaunotar. Mä pidän kauniina esim. Salma Hayekia ja Milanna on kyllä kaukana sellaisesta kauneudesta.

En osaa olla kateellinen siitä, että toinen elää miehensä rahoilla, tuhlaa rahaa typeryyksiin jatkuvasti, kännää vähän väliä ja elämä on todella rauhatonta. Mä arvostan erilaisia asioita joten en ole kateellinen kun toinen edustaa aivan erilaisia asioita mitä mä haluan.
 
no jooo
Minä en kadehdi ketään täällä sillä en edes tunne! Enhän voi tietää onko tuota Milannaa oikeasti olemassa? Miksi kadehtia jotain virtuaalista kiiltokuvaa? Kuka tahansa meistä voi olla Milanna.... Mutta mitä on IRL, se on ihan eri juttu.
 
[QUOTE="Minna";26819950]Milanna on ihan tavallisen näköinen eikä mikään jumalainen ja seksikäs kaunotar. Mä pidän kauniina esim. Salma Hayekia ja Milanna on kyllä kaukana sellaisesta kauneudesta.

En osaa olla kateellinen siitä, että toinen elää miehensä rahoilla, tuhlaa rahaa typeryyksiin jatkuvasti, kännää vähän väliä ja elämä on todella rauhatonta. Mä arvostan erilaisia asioita joten en ole kateellinen kun toinen edustaa aivan erilaisia asioita mitä mä haluan.[/QUOTE]

Näin juuri
 
Mun järkeen ei oo koskaa menny se, että mistä Milannalle pitääs olla kateellinen. Tai yleensäkää olla kateellinen jolleki netis kohtaamalleen ihmiselle. Tai no mitenkää erityysemmin olla kateellinen kenellekää irl-elämäskää. Toki kateutta on, mutta ei se kovin terveellistä oo olla mielettömän kateellinen.

Mä ainaki voin myöntää jos jostaki oon kateellinen, mutta monesti samalla ajattelen, että onpas tuo ihminen onnekas. Milannan kohdalla tuollaasia tunteita ei tuu.
 
"Mie"
Hänellä on hyvä kroppa ja itsetunto, mutta mielestäni hän on muuten aivan tavallisen näköinen nainen(mitä kuvia olen täällä nähnyt). Sitä en osaa sanoa miltä hän näyttää jos on oikein laittautunut ja pukeutunut viimisen päälle.Olen saanut käsityksen että hänellä on paljon kauniita vaatteita.Menestyksestä en osaa sanoa...jtn nettikauppoja hällä kai nyt on, mutta ei kai niiden menestymisestä alkuvaiheessa voi sanoa mitään.Muistelen että olisi joskus sanonut että miehen pitää elättää nainen.Joillekkin sopii tuo vaihtoehto, mutta ei kaikille.
Kateellisuus...mistä pitäisi olla kateellinen? Rahaa hällä on käytössä paljon enempi kuin meillä, mutta ei se minua haittaa.Kirjoitustensa perusteella hänen elämäntyylinsä ei sopisi minulle ja mun ei varmastikaan hänelle. Irl olisi kiva hänet tavata, vaikka olemmekin hyvin erilaisia. Mielenkiintoinen persoona hän on ja varmaan tutustumisen arvoinen.Hänellä on hieno perhe.Rohkeasti hän kirjoittaa asioistaan.Sitä en hyväksy että saa niin paljon haukkuja niskaansa.
 

Yhteistyössä