Suomikalun keskimitta on 13,52 cm ja sun mielestä suurimmalla osalla on pieni?Alle 15cm.
Onko sinuun upotettu alle 12 senttinen ja jos on niin miltä tuntui?Alle 12 cm.
Ai oikeesti niin vähän? No jos on paksuutta, niin ei kai se sit haittaa.Suomikalun keskimitta on 13,52 cm ja sun mielestä suurimmalla osalla on pieni?
On kahden eri miehen toimesta ja ei tuntunut juuri miltään... Ne kun oli paksuudeltaankin semmoisia oman peukaloni paksuisia. Toinen jäi muutaman kerran panoksi, toisen kanssa ihan seurustelinkin aikani, tiesi muuten mitä teki niin pieni kalu ei sinällään haitannut, joskus harmitti vähän. Toinen oli ihan onneton tumpelo muutenkin ja hyvin pian totesin että siitä miehestä en saa mitään irti. En oikeaa suhdetta enkä varsinkaan seksisuhdetta.Onko sinuun upotettu alle 12 senttinen ja jos on niin miltä tuntui?
Suomalaisten miesten peniksen koko - MTV3.fi - Helmi - VapaallaAi oikeesti niin vähän? No jos on paksuutta, niin ei kai se sit haittaa.
ja mittanauhalla mittasit nuo kalut? Sulla on varmaan myös paksu peukalo ; )))On kahden eri miehen toimesta ja ei tuntunut juuri miltään... Ne kun oli paksuudeltaankin semmoisia oman peukaloni paksuisia. Toinen jäi muutaman kerran panoksi, toisen kanssa ihan seurustelinkin aikani, tiesi muuten mitä teki niin pieni kalu ei sinällään haitannut, joskus harmitti vähän. Toinen oli ihan onneton tumpelo muutenkin ja hyvin pian totesin että siitä miehestä en saa mitään irti. En oikeaa suhdetta enkä varsinkaan seksisuhdetta.
Mun on pakko sanoa, että mulla on sit käyny kyllä enimmäkseen helkkarin hyvä tuuri koska suurin osa on ollu arviolta 15-17 cm, pari jopa yli 20 cm...Suomikalun keskimitta on 13,52 cm ja sun mielestä suurimmalla osalla on pieni?
Kiitos linkistä, oli hauskaa luettavaa. Tuo ei taida kuitenkaan mitään superfaktaa olla..
Tuo on yli 10000 miehestä tehty tutkimus, joten se on yksi maailman suurimmista -Kiitos linkistä, oli hauskaa luettavaa. Tuo ei taida kuitenkaan mitään superfaktaa olla..
Itseasiassa ei, vaan pitkä ja kapea kuten muutkin sormeni.ja mittanauhalla mittasit nuo kalut? Sulla on varmaan myös paksu peukalo ; )))
" Suurin osa arviolta ollut ..." Sanon että kuvottavaa!Mun on pakko sanoa, että mulla on sit käyny kyllä enimmäkseen helkkarin hyvä tuuri koska suurin osa on ollu arviolta 15-17 cm, pari jopa yli 20 cm...
Kerro lisääseisokissa 2cm
No mitäpä tuo asia sinulle kuuluu, mutta veikkaan, että 32-vuotiaaksi aina keskiverto. Jopa matalanlainen, välissä kuitenkin liki 10 vuotta yhden miehen kanssa suhteessa ihan uskollisesti. Mutta itse en asiaa häpeile ja nykyistä miestä ei asia häiritse, niin eipä oikeastaan sinun mielipiteesi kiinnostaSe taitaa käyttöasteesi olla suht korkea - vai mitä itse sanot?
Minulla on sinulle intiaaninimi: "Mies, joka menee hautaan neitsyenä"" Suurin osa arviolta ollut ..." Sanon että kuvottavaa!
Se taitaa käyttöasteesi olla suht korkea - vai mitä itse sanot?
No mieheni on mielestäni kookas, pituus noin 20cm eikä ympärysmitassakaan ole valittamistaMikä on käsityksesi kookkaasta?