Ihan kauheeta olla vauvan kanssa kotona kun isompi lapsi isänsä kanssa päivystyksessä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26829867]Niin kuin sanoin, nimenomaan sinulla näitä selityksiä riittää kun koskaan et tee mitään väärin ja teidän lapset on sitä ja tätä ja tuota shaissea :) Tuumasin vaan että se EI ole normaalia että muksut on meinanneet saada oikein monia kertoja aivotärähdyksiä.[/QUOTE]
SUN mielestä se ei ole normaalia.
Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää - ja mä olen meistä se, joka nämä lapset tuntee, ja voi kertoa mitä shaissea he ovat tai eivät ole. Tajuutsä?

Ai mä en koskaan tee mitään väärin? Taatusti teen. Mutta en näiden pään kolhimisten suhteen kylläkään ole tehnyt. Päinvastoin, ehkä hätävarjelun liioitteluna suorittanut sitä aivotärähdysseurantaa.

[QUOTE="tiina";26829875]Kelasitko että löytyi rako josta pääsee Anatolialle vittuilemaan? Sorry, kömpelöä :D[/QUOTE]

Eipä tarvitse etsiä kun joka ketjuunhan tuo näyttää tunkevan jonka vaan avaakin ;)

SUN mielestä se ei ole normaalia.
Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää - ja mä olen meistä se, joka nämä lapset tuntee, ja voi kertoa mitä shaissea he ovat tai eivät ole. Tajuutsä?

Ai mä en koskaan tee mitään väärin? Taatusti teen. Mutta en näiden pään kolhimisten suhteen kylläkään ole tehnyt. Päinvastoin, ehkä hätävarjelun liioitteluna suorittanut sitä aivotärähdysseurantaa.

Paitsi ettet pysty :) Kaikista suurin tarve kehua itseään ja lapsiaan on niillä jotka todellisessa elämässä ovat kaukana siitä :(

[QUOTE="vieras";26829932]Paitsi ettet pysty :) Kaikista suurin tarve kehua itseään ja lapsiaan on niillä jotka todellisessa elämässä ovat kaukana siitä :([/QUOTE]
Onko tuo taas joku lattea palstatotuus, osa 24 577? Samaa sarjaa kuin se, että itsemurhasta puhuvat ei koskaan tapa itseään, oikeasti rikkaat ei puhu rahasta, ja jokainen äiti on lapselleen paras mahdollinen hoitaja? Toimiikse päinvastoinkin: palstalla alituiseen valittavat ja rutisevat on oikeasti mahdottoman hyviä ja kaikki on vallan loistavasti? En jotenkaan usko.

Mä oon ihan tarpeeksi hyvä, ja mun lapset on aivan mahtavia. Jos se jotain palstanobodya vituttaa, niin eipä se mitenkään meidän elämää kurjemmaksi muuta. Meidän elämä on oikein mukavaa :)

[QUOTE="hhh";26829931]saati että uskaltais jättää sen nelivuotiaan sepposinikan konttauskypärän kans sekunniks sylistä lattialle et sais pissattuu rakon tyhjäks alta nanosekunnin :$[/QUOTE]

Vain konttauskypärä?!?:O Ehottomasti tuon ikäisen pitäisi vielä olla lukitussa leikkikehässä!!! Miksi oot etes tehny lapsia, jos et rakasta niitä tuon vertaa! Ja nukkuuhan se naperos vielä pinnasängyssä, ettei vaan pääse yöllä pyöriessään tippumaan??:attn:

[QUOTE="tiina";26829945]Edelleen, kömpelöä. Seuraavalla kerralla parempi säkä? :D[/QUOTE]
Kömpelöä on juu. Ja niin tuttua, tyyppi toistaa itseään.
P.S. Laskin etusivulla olevan 5 ketjua, johon olen kirjoittanut. Ei ihan 100% täyttöaste, mutta lupaan pyrkiä parempaan.

[QUOTE="tiina";26829945]Edelleen, kömpelöä. Seuraavalla kerralla parempi säkä? :D[/QUOTE]

Ymmärrätkö sä edes mitä tarkoitin kömpelöllä tässä yhteydessä? Tuskin.

Ehkä anatoliankin jatkuvasti itseään satuttavat muksut on näitä muodikkaita adhd-tyyppejä tai mitä kaikkea näitä onkaan :D

Ja meillä lapset saa liikkua ja harrastaa mutta sen verran niillä on aina ollut järkeä päässä että ei ole tarvinnut aivotärähdysten takia päivystyksessä ravata ja valvoa...

Onko tuo taas joku lattea palstatotuus, osa 24 577? Samaa sarjaa kuin se, että itsemurhasta puhuvat ei koskaan tapa itseään, oikeasti rikkaat ei puhu rahasta, ja jokainen äiti on lapselleen paras mahdollinen hoitaja? Toimiikse päinvastoinkin: palstalla alituiseen valittavat ja rutisevat on oikeasti mahdottoman hyviä ja kaikki on vallan loistavasti? En jotenkaan usko.

Mä oon ihan tarpeeksi hyvä, ja mun lapset on aivan mahtavia. Jos se jotain palstanobodya vituttaa, niin eipä se mitenkään meidän elämää kurjemmaksi muuta. Meidän elämä on oikein mukavaa :)

Ei ole. :) Mutta kyllä se näin vaan menee. Ihan sama juttu esim. mummeliisan kanssa. Hirvittävä tarve korostaa itseään ja lapsiaan ja melkoinen noita-akka on paljastunut hänestäkin..eikä vain minulle ;) Mua ei vituta sun ihana elämä mutta huvittaa sun kaltaiset ihmistyypit :)

tuttu tunne, joskus itse samassa tilanteessa pienen vauvan kanssa kotona, joskin lapsi lähti sairaalaan kuumekouristuksen jälkeen puoli tajuttomana. Mutta tuo tunne kun joutuu odottamaan kuulumisia. Onneksi siellä kaikki hyvin. kyllähän sen huomaa jos kivut lisääntyy niin ei muutakuin uudelleen yhteyttä lekurille. Onneksi lapset on yleensä kestävää sorttia.

Anatolia: ihan samaa seurantaa on joutunut harrastamaan useamman kerran. mäkään en koskaan lapsia vahdi, enkä muutenkaan yritä suojella kolhuilta, jätän siis täysin heitteille. ;D lapsethan ei normaalisti saa niitä kolhuja, olemme siis pohja sakkaa.

muille, mikä hitto teitä ihmisiä vaivaa. =D

Vain konttauskypärä?!?:O Ehottomasti tuon ikäisen pitäisi vielä olla lukitussa leikkikehässä!!! Miksi oot etes tehny lapsia, jos et rakasta niitä tuon vertaa! Ja nukkuuhan se naperos vielä pinnasängyssä, ettei vaan pääse yöllä pyöriessään tippumaan??:attn:

ei kun se nukkuu 4m leveässä perhepedissä. anoppi ja appi myös :$

joo leikkikehä jätettiin kk 4v synttäreiden jälkeen pois :( sepposinikan kaverit hämmästeli sitä. sepposinikka itki. :( mutta vaipat on jos pyllähtää, sit kyynär ja polvisuojat. ja se konttauskypärä.

[QUOTE="vieras";26830002]
Ehkä anatoliankin jatkuvasti itseään satuttavat muksut on näitä muodikkaita adhd-tyyppejä tai mitä kaikkea näitä onkaan :D

Ja meillä lapset saa liikkua ja harrastaa mutta sen verran niillä on aina ollut järkeä päässä että ei ole tarvinnut aivotärähdysten takia päivystyksessä ravata ja valvoa...[/QUOTE]

Ei mekään päivystyksessä olla sen takia ravattu, eikä lapsilla ole ollut ainoaakaan aivotärähdystä.

Ja jos kaksi lasta, jotka on 8½ v & 6½ v, on ehkä viisi kertaa yhteensä päätään kolhineet siten, että olen katsonut parhaaksi seurata heidän tilannettaan yöllä, niin ei se ihan "jatkuvasti" mun mielestä ole. Keskimäärin kerran 1034 päivässä tuon isomman kohdalla esimerkiksi.

Jos joku tönäisee lapsen päin seinää tai alas kiipeilytelineeltä, lapsi kaatuu luistellessa tai liukastuu jäisellä koulun pihalla, taaperoiässä kaatuu kylppärissä, jne niin voi kamala, ei ole lapsilla varmaan ollenkaan järkeä päässä. Mä väitän, että niin väittävällä aikuisella ei ole sitä järkeä päässä.

Sitäpaitsi, ei tyhjä pää satu.

[QUOTE="vieras";26830088]Sinnehän sitä vauhdilla kuskataan kerssaa jos vähän yskittää, miksi voitte olla niin helvetin avuttomia putkiaivoisia tolloja?[/QUOTE]
Kerssaa.

Tämä selvä.

Kuka kuskaa kerssaa vauhdilla ja minne?

[QUOTE="vieras";26830002]Ymmärrätkö sä edes mitä tarkoitin kömpelöllä tässä yhteydessä? Tuskin.

Ja meillä lapset saa liikkua ja harrastaa mutta sen verran niillä on aina ollut järkeä päässä että ei ole tarvinnut aivotärähdysten takia päivystyksessä ravata ja valvoa...[/QUOTE]

Muru, kömpelöllä tässä yhteydessä tarkoitin sinua, yrityksesi sekä "esityksesi" oli/on nolon kömpelö.

[QUOTE="tiina";26830175]Muru, kömpelöllä tässä yhteydessä tarkoitin sinua, yrityksesi sekä "esityksesi" oli/on nolon kömpelö.[/QUOTE]

Voi sua...kun mä en yrittänyt enkä esittänyt mitään.

[QUOTE="vieras";26830002]Ymmärrätkö sä edes mitä tarkoitin kömpelöllä tässä yhteydessä? Tuskin.

Sattuiko se kun sinun päästä lähti järki? Avaappas vähän sitä omaa täydellistä elämääsi niin voin luvata että kyllä sieltäkin vittuilemisen aihetta löytyy.

Yleensä en jaksa provoisoitua tuollaisesta mutta nyt vaan hirtti kiinni. Saatko jotain tyydytystä kun kaivamalla kaivelet vittuilun aiheita... Ei kun nyt tajunsin se on se perisuomalainen kateus joka nostaa taas päätää.

Sattuiko se kun sinun päästä lähti järki? Avaappas vähän sitä omaa täydellistä elämääsi niin voin luvata että kyllä sieltäkin vittuilemisen aihetta löytyy.

Yleensä en jaksa provoisoitua tuollaisesta mutta nyt vaan hirtti kiinni. Saatko jotain tyydytystä kun kaivamalla kaivelet vittuilun aiheita... Ei kun nyt tajunsin se on se perisuomalainen kateus joka nostaa taas päätää.

Mutta onneksi sinä kuulostat vallan terveeltä, tasapainoiselta ja ihanalta! :) Sano yksikin syy miksi olisin kateellinen anatolian "vilkkaista" lapsista :D Eikä mun tarvi mitään kaivella, kerron just sen mitä mieltä olen.

[QUOTE="vieras";26829490]Jessus että näillä äideillä riittää selityksiä jotka ei viitsi lasten perään katsella....[/QUOTE]

*ojentaa sädekehänkiillokkeen ja säämiskän*

Kummastokahan lapsi oppii varomaan paremmin, kun saa tehdä ja koheltaa vähän vapaammin tai lapsi joka on helikopteri-äidin/isän suojeluksessa 24/7 ettei vaan tulisi minkäänlaista pipiä tai vastoinkäymistä.
Pahimmat helikopterivanhemmat jopa käyvät palkkaneuvotteluita lastensa puolesta sitten tulevaisuudessa.

Kummastokahan lapsi oppii varomaan paremmin, kun saa tehdä ja koheltaa vähän vapaammin tai lapsi joka on helikopteri-äidin/isän suojeluksessa 24/7 ettei vaan tulisi minkäänlaista pipiä tai vastoinkäymistä.
Pahimmat helikopterivanhemmat jopa käyvät palkkaneuvotteluita lastensa puolesta sitten tulevaisuudessa.

Jos lukisit ketjun niin ehkä tajuaisit että meillä ei ole lapsia suojeltu mutta eipä ole tuollaisia vahinkoja tapahtunutkaan ja vielä monia. Ja se MONIA oli se pointti.

[QUOTE="vieras";26834071]Jos lukisit ketjun niin ehkä tajuaisit että meillä ei ole lapsia suojeltu mutta eipä ole tuollaisia vahinkoja tapahtunutkaan ja vielä monia. Ja se MONIA oli se pointti.[/QUOTE]

No mutta tokihan maailman tarvitsee epäonnistujia että sun kaltaiset tähdet voisivat oikeasti loistaa :D

Minusta olisi aika huolestuttavaa, jos 8 vuodenkaan aikana lapsi ei olisi tullut kolauttaneeksi päätään useampaan kertaan. Lapset kun ovat yleensä meneviä, mutta motoriikka vielä kehitysvaiheessa, jolloin kaatumisia/tippumisia tietysti sattuu herkemmin.
Lähinnä herää ajatus, onko tämän tässä epätoivoisesti vittuilua yrittävän kirjoittajan lapset ihan liikuntakyvyltään normaaleja, onko hän lukinnut lapset johonkin pehmustettuun häkkiin, seuraako perässä jokaisella askeleella ettei pienintäkään kolausta pääse sattumaan vai eikö tämä ihminen vain tiedä, miksi ja milloin commotioseurantaa tulee toteuttaa?

Yhteistyössä