Tein eilen negatiivisen raskaustestin mutta nyt testissä on viiva kun olin sen kylppäriin jättänyt. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";26820373]Tänään tein töiden jälkeen raskauskeiju-sivulta tilatulla testillä ja siihen tuli testausajan sisällä todella haalea viiva, onko noissakin sitä vikaa että olisi vain ns viivanpaikka. Mun piti katsoa sitä ihan saakelin tarkkaan että onko siinä vai ei, mutta kyllä siinä sellainen haaleanhaalea oli.

Eli onko noissa testeissä samaa vikaa?[/QUOTE]

Huhuu onko kokemuksia ko testeistä?
Raskauskeiju-liuskatesti kyseessä siis.

Osta digitesti niin ei tarvii arvuutella.ite viimeksi kun plussasin(nyt menossa rv 15+)liuskatestilä niin seuraavana päivänä kävin digitestin juurikin sen takia kun noita haamuja oon saanu ilman että raskaana oisin ollu....

Osta digitesti niin ei tarvii arvuutella.ite viimeksi kun plussasin(nyt menossa rv 15+)liuskatestilä niin seuraavana päivänä kävin digitestin juurikin sen takia kun noita haamuja oon saanu ilman että raskaana oisin ollu....

No kohta kyllä menee hermo tähän ja käväsen hakemassa sen digitestin. Tilasin noita kaksi ja teen nyt sitten aamulla sen toisen, jos vielä pelleilee niin käyn ostamassa parin päivän päästä digitaalisen.

[QUOTE="vieras";26805055]First signal antaa herkästi noita roskishaamuja/-plussia, hyvinkin selkeitä.[/QUOTE]

Jep. miulla on yks raskaus testattu tälläsellä ja toisen kerran ihan yhtä selvä roskisplussa...joka ei ollut plussa.

Mulla on tullut roskishaamuja noihin samoihin testeihin enkä ole ollut raskaana.

Mutta jos sulla on jossain testissä todella tullut testausaikana kaks viivaa niin todennäköisesti oletkin raskaana :)

Yhteistyössä