Oikein! (Oikeasti Pet Sematary ;D)Ramones: Pet semetary
Ei näköjään mene mulla ihan putkeen nää biisien nimet tänään.Oikein! (Oikeasti Pet Sematary ;D)
3. Metallica: ScapecoatAlkuperäinen kirjoittaja säpäle;26820169:3. I'm your dream, make you real, I'm your eyes when you must steal, I'm your pain when you can't feel
4. Kenen vuoro ajaa, Mikko on ottanut oluen?
3. Metallica: Sad but trueAlkuperäinen kirjoittaja säpäle;26820169:3. I'm your dream, make you real, I'm your eyes when you must steal, I'm your pain when you can't feel
4. Kenen vuoro ajaa, Mikko on ottanut oluen?
matkalaulu!3. Metallica: Sad but true
4. Pmmp: Matkalla (en ole varma biisin nimestä)
Matkalaulu, kyllä :flower: MolliMeloonikin oli lähellä.3. Metallica: Sad but true
4. PMMP: Matkalla (en ole varma biisin nimestä)
No joo. Jos ei suju H&I:lla oikeinkirjoitus, niin mulla ei liiku noi biisin nimet lainkaan...Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26820198:Matkalaulu, kyllä :flower: MolliMeloonikin oli lähellä.
No tulihan tuo matkalaulu sinulla, vähän vain viiveellä.No joo. Jos ei suju H&I:lla oikeinkirjoitus, niin mulla ei liiku noi biisin nimet lainkaan...
Mutta Sad But True pyllähti päässä Scapecoatiksi.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26820236:No tulihan tuo matkalaulu sinulla, vähän vain viiveellä.
Onko tää Skid Row: 18 and Life?Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26820333:6. Tequila in his heartbeat, his veins burned gasoline, it kept his motor running, but he never kept it clean
Jep :flower:Onko tää Skid Row: 18 and Life?
Oliko tähän jo vastattu, mut kakkonen Matti ja Teppo - Pidä itsestäsi huoltaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle;26820025:1. I'm sorry for the times that I didn't come home, left you lying in that bed alone, flying high in the sky when you needed my shoulder
Anouk: Nobody's wife
2. jos menettäisin sinut miten jatkaisin, tai sinä jos mun vuoroni on ensin
Ei ole vastattu, ihan oikein :flower:Oliko tähän jo vastattu, mut kakkonen Matti ja Teppo - Pidä itsestäsi huolta
Ei ihan eiTää on ihan tuttu. Tietäisin varmaan heti jos kuulisin musiikin kanssa. Eihän tää ole RHCP:a?
Mä voisin laittaa myös pähkittävää:
1. "I drowned the Bailey kid, stabbed mrs Colgate, I admit, did the handyman with his circular saw in his garden shed..."
Nick Cave and The Bad Seeds: ??
2. "She tied you to her kitchen chair, she broke your throne and cut your hair..."
Leonard Cohen: Hallelujah
3. "Veli, älä itke vaikka tähän on tultu. Muttei auta, tämä tuli ei taltu..."
Jukka Poika ja Kompostikopla: ??
Pari lisää:
4. "Ei saa surettaa, leikittäiskö prinsessaa? Ja ikuisiksi ystäviksi tultais, niinkuin Anna ja Diana..."
Maija Vilkkumaa: Ei saa surettaa
5. "You crawl across the floor on your hands and your knees to seek revelation..."
6. "No need to carry nine millimeter clips. Don't wanna squeeze trigger, just wanna squeeze tits (lover lover)..."