Onkos tämä jo ollut täällä? Aika hurjia vastauksia...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
sairas maailma
[QUOTE="mei";26815088]Minä en ymmärrä miten seksiä harrastetaan jos lapset on hereillä?? Vaikka sitä telkkaria katsomassa toisessa huoneessa!! lapselle tulee jano ja tulee siihen sitten oven taakse ihmettelemään että saisiko vettä......
Oiekasti,selittäkää mulle!?

Tosin en hyväksy seksin harrastanmista perhepedissäkään.Samassa huonessa harrastaminen ihan ok,jos lapsi sikeästi nukkuu eri sängyssä.[/QUOTE]

Voi elämä. Mieti nyt vähän, mitä sieltä näppäimistöltäsi suollat. Ensin tuomitset toisessa huoneessa sekstailun, jos lapset ovat hereillä. Sitten oot kuitenkin valmis hyväksymään samassa huoneessa sekstailun, jossa lapsi nukkuu. Niin se nukkuva lapsiko ei voi herätä ja keskeyttää puuhia samalla tavalla, kuin se toisessa huoneessa oleva lapsi? Jos (kun) lapsi voi pamahtaa sinne makuuhuoneeseen kesken vanhempien puuhien, niin ihan samalla tavalla se nukkuva lapsi VOI herätä ja nähdä vanhemmat täysissä puuhissa.
 
"vieras"
tää(kin) keskustelu repeää ihan älyttömyyksiin mun mielestä.
kun lapsiperheessä se seksin harrastaminen on jo muutenkin ihanan tuskallista ja rajoitettua niin joku on jo sitä mieltä, että ei samassa huoneessa, ei kun lapset on hereillä tms.
taitas jäädä näillä rajoituksilla useille haaveilemiSEKSI :D

kyllä terveellä järjellä varustetut ihmiset tietää mikä on liikaa ja mikä ei. perhepetiseksi ei varmasti ole niin tavatonta, kuin annetaan ymmärtää - sitä ei vaan jakseta tunnustaa edes anonyymisti ( perhepeti käsitehän jo itsessään on aika laaja,huom! ) . harvassa perheessä varmaan vedetään estottomasti ähkien puhkien ja tissit ja pippelit kirkkaan kattolampun hehkussa, kun lapsi nukkuu sängyssään. totuus taitanee olla ennemminkin ,että hiljaa siellä peiton alla ährätään ja takaraivossa kolkuttaa ajatus "herääköhän se,näkeeköhän se" ja purraan tyynyä ja
varotaan, että peitto ei pimeässä lipeä kokonaan pois.

itseasiassa perheellisten perusarkiseksi alkoikin nyt vaikuttaa niin hemmetin huonolta, että taidankin lopettaa moisen harrastamisen kokonaan :xmas:
Ei siihen tarvita mitään pippeleiden näkemistä, jos on vanhempi lapsi niin jo pelkkä vilahdus tai se ällöttävä ähräys äänineen vaikuttaa lapsen mieleen, vanhemmille lapsille riittääkin sitten jo pelkkä TIETO siitä että vanhemmat harrastaa seksiä, ja traumat on taattu.

Hyi hitsi, mä en edelleenkään aikuisena ihmisenä halua ajatella edes sivulauseessa vanhempien seksipuuhia, olkoonkin kuinka luonnollista tahansa. Ja ihan yhtä ällöttävää on ajatella että omat lapset joutuisi näkemään/kuulemaan/ajattelemaan mun ja miehen seksisessioita.

Enkä todellakaan ole samaa mieltä että seksi jää kokonaan pois jos ei saa harrastaa samassa huoneessa missä lapsi on tai silloin kun lapset on hereillä. Voi hitsinpimpulat, sitä se perhepeti ja totaalisymbioosi lapsen kanssa kunnes se on 7 v. varmaan sitten teetättää! Siksipä meillä ei ollakkaan perhepedissä hamaan ikuisuuteen eikä symbioosissa lasten kanssa.
 
"vieras"
Meillä on leikki-ikäinen, joka nukkuu vanhempien huoneessa, ja teinejä. Turvallisinta on harrastaa seksiä rauhallisesti sängyssä leikki-ikäisen nukkuessa. Jos alkais olkkarissa hommiin, niin siinä se vasta iso riski on, että teinit eksyvät paikalle. Siihen en todellakaan pystyisi. Leikki-ikäinen nukkuu aina sikeästi. Kylppäri voi tietty joskus menetellä, mutta ei se mun mielestä ihan hyvä paikka toistumiseen ole hellälle rakastelulle.

Sit joskus lapset on poissa, jolloin voi vähän railakkaammin ottaa.
 
"traumat on taattu"

pientä kärjistämistä :D
minä olen kyllä pienenä kuullut vanhempieni sekstaavan . mielestäni tasan yhden kerran niin kävi. olen myös pienenä kuullut mummoni ja pappani tekevän sitä.
en ole traumatisoitunut tai tarvinnut terapioita. tietty voi olla, että olen jonkinlaisessa kieltämisen kuplassa ja lähempänä neljääkymppiä sekoan ja nää asiat pulpahtaa alitajunnasta todella esiin.. sitä odotellessa .
 
äiti*4
[QUOTE="vieras";26816356]Enkä todellakaan ole samaa mieltä että seksi jää kokonaan pois jos ei saa harrastaa samassa huoneessa missä lapsi on tai silloin kun lapset on hereillä. Voi hitsinpimpulat, sitä se perhepeti ja totaalisymbioosi lapsen kanssa kunnes se on 7 v. varmaan sitten teetättää! Siksipä meillä ei ollakkaan perhepedissä hamaan ikuisuuteen eikä symbioosissa lasten kanssa.[/QUOTE]

No jos seksiä
EI saa harrastaa silloin, kun joku lapsista on hereillä
EI saa harrastaa samassa huoneessa nukkuvan vauvan kanssa
niin ihan oikeasti ainakin meidän perheessä näin kesäaikaan koko seksi jäisi pelkäksi haaveilemiSEKSI.

Kun perheessä on 2 teiniä (jotka keslomalla valvovat puolille öin tai myöhempäänkin) ja 1 taapero ja 1 vauva, jotka heräävät aamuvarhaisella, niin eipä siinä montaa vaihtoehtoa ole.
Klo 04 kun ei oikein itsekään meinaisi jaksaa...
 
  • Tykkää
Reactions: lörppö
"vieras"
"traumat on taattu"

pientä kärjistämistä :D
minä olen kyllä pienenä kuullut vanhempieni sekstaavan . mielestäni tasan yhden kerran niin kävi. olen myös pienenä kuullut mummoni ja pappani tekevän sitä.
en ole traumatisoitunut tai tarvinnut terapioita. tietty voi olla, että olen jonkinlaisessa kieltämisen kuplassa ja lähempänä neljääkymppiä sekoan ja nää asiat pulpahtaa alitajunnasta todella esiin.. sitä odotellessa .
Noh, väitätkö nauttineesi tilanteesta? tai kohauttaneesi olkiasi hällä väliä tyyliin? kyllä mä väitän että aika moni tietää sen puistatuksen tunteen joka nousee olkapäille kun asia omien vanhempien puuhista valkenee/ käy ilmi. Nyt aikuisena tietysti en enään ajattele asiaa juurikaan, mutta kylläpä puistattais edelleen kuulla tai nähdä omien vanhempien sessioita!
 
[QUOTE="vieras";26816415]Noh, väitätkö nauttineesi tilanteesta? tai kohauttaneesi olkiasi hällä väliä tyyliin? kyllä mä väitän että aika moni tietää sen puistatuksen tunteen joka nousee olkapäille kun asia omien vanhempien puuhista valkenee/ käy ilmi. Nyt aikuisena tietysti en enään ajattele asiaa juurikaan, mutta kylläpä puistattais edelleen kuulla tai nähdä omien vanhempien sessioita![/QUOTE]

nautinko tilanteesta ( anteeksi mutta mitä vit mikä kysymys ) ? no en. mutta en mä muista sitä myöskään pelänneeni siinä tai kokeneeni puistatusta. se vaan oli ja meni se tilanne.
 
Perustele.
-

Joo en ymmärrä minäkään :X
Lapsen tietoinen altistaminen seksin näkemiselle on rikos. Se lukee lapsen seksuaalisen hyväksikäytön määritelmässä ja tuollaisesta on tuomittukin vanhempia Suomessa. Tuo äitihän sanoi, että he jatkavat tuota vaikka lapsi on _useasti_ heräillyt ja saattavat jatkaa vaikka lapsi jäisi hereille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiiru
"vieras"
nautinko tilanteesta ( anteeksi mutta mitä vit mikä kysymys ) ? no en. mutta en mä muista sitä myöskään pelänneeni siinä tai kokeneeni puistatusta. se vaan oli ja meni se tilanne.
No oli pakko kysyä koska olen varma että kukaan lapsi ei tilanteesta ainakaan pidä, ja aika vaikea uskoa että monikaan lapsi se ohittaa ajattelematta yhtään mitään.
 
[QUOTE="vieras";26816530]No oli pakko kysyä koska olen varma että kukaan lapsi ei tilanteesta ainakaan pidä, ja aika vaikea uskoa että monikaan lapsi se ohittaa ajattelematta yhtään mitään.[/QUOTE]

ok,no mun oma kokemus tuollainen :)
 
Mennyt absurdiksi tämä ketju.
Jotenkin jää olo, että joidenkin mielestä perheellisillä ei ylipäätään tulisi olla seksiä... ettei lapset vana joudu aikuisena terapiaan

Itse näkisin moisen ajatuksen yhtä traumatisoivana kuin konsanaan vanhempien välisen aktin näkemisen. Yhtä rumaa jälkeä voi pieneen mieleen syntyä niin siitä kuin siitäkin, että lapsi opetetean ajattelemaan että seksi on jotain likaista joka loppuu vanhemmilta siihen kun lapsi saa alkunsa.

Ei se nyt NOIN vaikeaa ole elää asiallisesti aktiivista parisuhde-elämää perheellisenäkin ilman että lapset joutuvat akteja todistamaan!

:D
 
[QUOTE="vieras";26816530]No oli pakko kysyä koska olen varma että kukaan lapsi ei tilanteesta ainakaan pidä, ja aika vaikea uskoa että monikaan lapsi se ohittaa ajattelematta yhtään mitään.[/QUOTE]

Minua ei lapsena häirinnyt pätkääkään se että tiesin vanhemmillani olevan seksielämän. Eikä se häiritse nyt aikuisenakaan. Itseasiassa olen lähinnä iloinen puolestaan kun teidän homman pelaavan vieläkin. Läheskään kaikilla 70+ ihmisillä jotka ollete liki 50 v naimisissa ei ole niin onnekkaasti asiat.

Mitään traumoja ei jäänyt siitäkään, kun joskus mummolassa iltaisin kuulin vaarin ja mummon touhuavan viereisessä kammarissa.
Pidin ihan normaalina että aikuisilla oli omat aikuisten keksinäiset juttunsa eikä olisi tullut mieleenkään ajatella että avioparin rakastelu on inhottavaa tai sairasta.

:)
 
[QUOTE="vieras";26816593]No nimenomaan, siksi en ymmärräkkään miksi sitä aktia pitää toteuttaa kun mukula nukkuu vieressä. En sitten millään. Mutta joillekkin se on näemmä ylivoimaisen vaikeaa.[/QUOTE]

En minäkään moiseen ryhtyisi.
Mutta sen kohdan jälkeen ketju karkasi hupsuksi. Joidenkin mielestä seksiä ei saa olla lainkana jos joku lapsista on hereillä jossain päin taloa jne?

:D
 
kkeu
Itse olen n. 3-4 vuotiaana todistanut vanhempieni panemista. Samassa huoneessa nukuttiin ja heräsin siihen kun isä ähersi äidin päällä. En tiennyt mitä seksi on, en tiennyt mitä ne tekevät mutta todella ahdistava kokemus oli. Jollain tasolla vissiin aavistin, että kyseessä on jostain ei lapselle sopivasta. Tuo muisto ei todellakaan ole mukava ja en ikinä missään tapauksessa haluaisi laittaa omaa lasta samaan tilanteeseen.
 
Ei se nyt NOIN vaikeaa ole elää asiallisesti aktiivista parisuhde-elämää perheellisenäkin ilman että lapset joutuvat akteja todistamaan!

:D
Aamen.

Ei ole vaikeaa, eikä ainakaan mahdotonta. Ei, vaikka vauva nukkuu perhepedissä ja 2 isompaa lasta löytyy huushollista myös, ja huusholli ei ole suurensuuri vaan enemmänkin pienenpieni. Vähän mielikuvitusta ja tervettä järkeä, ja ei jää homma pelkäksi haaveilemiseksi.
 
"Vieras"
Meillä kaksi lasta, nyt 3 vuotias ja 1,5 vuotias. Esikoinen nukkui samassa huoneessa kansamme n. 4kk, ja sinä aikana ei kyllä harrastettu seksiä, lapsen ollessa samassa huoneessa. Kuopus nukkui samassa huoneessa, ja sängyssä n. 10kk, jonka aikana harrastimme seksiä, ehkä pari kertaa niin että lapsi oli omassa sängyssään, mutta samassa huoneessa.
Mä en osannut rentoutua, pelkäsin koko ajan että lapsi herää, ääniin, sängyn narinaan yms. ( ja en niinkään pelännyt sitä, että mitä näkee jos herää, vaan ihan sitä että herää ylipäätään)
Seksiä harrastimme sitten joko olohuoneessa tai muualla talossa. En oikein ymmärrä, miksi sitä seksiä pitää harrastaa samassa huoneessa lapsen kanssa, jos se sitten on kamalan rajoitettua? Mitä järkeä? Tyhjenttää kassit?
Miksi ei vaan voi mennä jonnekin muualle? Jos perheessä myös teinejä, jotka myöhään hereillä ja vauva samassa huoneessa, niin on toki hiukan haastavampaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
"vieras"
Mitään traumoja ei jäänyt siitäkään, kun joskus mummolassa iltaisin kuulin vaarin ja mummon touhuavan viereisessä kammarissa.
Pidin ihan normaalina että aikuisilla oli omat aikuisten keksinäiset juttunsa eikä olisi tullut mieleenkään ajatella että avioparin rakastelu on inhottavaa tai sairasta.

:)
No kiva sulle, mutta LAPSEN EI KUMMINKAAN TARVITSE OSATA AJATELLA NÄIN. Jos tilanne on lapselle pelottava tai vastenmielinen, niin se saa sitä olla. Ja sitä se monien tutkimusten mukaan lapselle on.
 
"vieras"
Minua ei lapsena häirinnyt pätkääkään se että tiesin vanhemmillani olevan seksielämän. Eikä se häiritse nyt aikuisenakaan. Itseasiassa olen lähinnä iloinen puolestaan kun teidän homman pelaavan vieläkin. Läheskään kaikilla 70+ ihmisillä jotka ollete liki 50 v naimisissa ei ole niin onnekkaasti asiat.

Mitään traumoja ei jäänyt siitäkään, kun joskus mummolassa iltaisin kuulin vaarin ja mummon touhuavan viereisessä kammarissa.
Pidin ihan normaalina että aikuisilla oli omat aikuisten keksinäiset juttunsa eikä olisi tullut mieleenkään ajatella että avioparin rakastelu on inhottavaa tai sairasta.

:)
No se on helvetin hyvä, että juuri SINÄ olet osannut suhtautua asiaan lapsena noin kypsästi. Fakta on se, että lapset ja ihmiset ovat erilaisia, toiset traumatisoituvat ihan vaan hiljaisesta ähinästä ja sängyn pienestä nitinästä, toiset taas eivät paljaammastakaan aktista. Pointti on nyt siinä, että onko sitä viatonta lasta pakko altistaa edes sille hiljaiselle ähinälle ja keinutukselle? Ihan muutamankin vuoden ikäinen voi ahdistua tuollaisesta ihan suunnattomasti. Sillä lapsella ei ole osaa eikä arpaa siihen tilanteeseen, niin voitaisiinko se jättää siitä tilanteesta ulkopuolelle?
 
[QUOTE="Vieras";26816674]
Miksi ei vaan voi mennä jonnekin muualle? Jos perheessä myös teinejä, jotka myöhään hereillä ja vauva samassa huoneessa, niin on toki hiukan haastavampaa.[/QUOTE]

niin todellakin, monilla on muitakin lapsia kuin vain se yksi pinniksessä nukkuva lapsi.meillä ei edes ole vielä teini, mutta hyvin valpas 8-vuotias kyllä löytyy.
ja meillä tosiaan on hyväksi havaittu linjaus ja sillä mennään. pidän todennäköisenä, että jossain vaiheessa lapsi/lapset kuulee tai näkee jotakin, mutta traumatisoitumista en pelkää siitä syntyvän.
 
"mie"
Voi elämä. Mieti nyt vähän, mitä sieltä näppäimistöltäsi suollat. Ensin tuomitset toisessa huoneessa sekstailun, jos lapset ovat hereillä. Sitten oot kuitenkin valmis hyväksymään samassa huoneessa sekstailun, jossa lapsi nukkuu. Niin se nukkuva lapsiko ei voi herätä ja keskeyttää puuhia samalla tavalla, kuin se toisessa huoneessa oleva lapsi? Jos (kun) lapsi voi pamahtaa sinne makuuhuoneeseen kesken vanhempien puuhien, niin ihan samalla tavalla se nukkuva lapsi VOI herätä ja nähdä vanhemmat täysissä puuhissa.
Suollan näppäimistöltäni nimenomaan ajatuksiani. Olen AINA karsastanut ajatusta siitä että harrastettaisiin seksiä lasten ollessa kotona hereillä. vai onko meillä sitten normaalia liikkuvaisempia lapsia? Entös jos joku tulee kylään, lapset aukaisevat oven,ja sielläpä olet äheltämässä lukkojen takana :D Siis sori,tää ongelmahan on nyt MINUN PÄÄSSÄNI,mutta pakko oli jakaa tämä ajatus...
Meillä siis harrastetaan seksiä illalla lasten nukahtaessa, nukkuvat samassa huoneessa. Itse touhuillaan joko olohuoneen levitettävällä sohvalla tai vierashuoneen sängyllä.Ikinä ei ole kiire,kun lapset oikeasti heräävät ehkä kerran vuodessa öisin..Saadaan siis olla rauhassa.
Toki ikävä on niitä aikoja jolloin seksiä pystyi harrastamaan päivälläkin. Siltikään en millään pysty edes harkitsemaan lapsien istuttamista telkkarin ääreen ja lukittautumista makuuhuoneeseen..
 
"mie"
Itse olen muuten kerran yllättänyt äitini kesken sekstailun.Olin ala-asteikäinen,tilanne oli ihan hirveä.Mulla oli siis kaveri yökylässä,hän nukkui alapedillä ja minä yläpedillä kerrossängyssä.Kuulin outoa ääntä ja menin katsomaan eteiseen.Näin varjon makuuhuoneen ovesta,siinä mies ähelsi äitini päällä. Hiivin takaisin huoneeseeni ja TOIVOIN että kaverini ei herää.
Jo tuosta varjosta tunnistin että mies ei ollut isäpuoleni. Aamulla kyllä sitten tämän miehen kanssa istuttiin samassa kahvipöydässä...Yök..ja koko nuoruusiän mietin aina tämän kaverin kanssa leikkiessä että näkiköhän hän mitä meillä tapahtui..
Seksisätä tuli tuonä yönä tosi likaista minun mielessäni,ja olen ´inhonnut´seksiä siitä lähtien..
 
[QUOTE="alma";26814783]Haluaisitko sä katsella omien vanhempiesi vähän keinahtelevan vieressäsi?
En mä osaa sanoa, traumatisoituuko joku kolmevuotias tuosta, mutta miten hitossa ne vanhemmat edes haluaa panna, kun lapsi on samassa sängyssä?
Mulla on myös sellainen mielikuva, että lapsen "pakottaminen" seksin katseluun on ihan rikosoikeudellisestikin tuomittavaa.[/QUOTE]


Mä luulin, että tässä oli kyse vauvasta eikä leikki-ikäisestä. Kuka vauva ymmärtää, mitä vanhemmat siinä duunaavat? Toisaalta ei se kolmevuotiaskaan vielä, mutta voi hyvinkin jo muistaa tapahtuman myöhemmin.
 

Yhteistyössä