Mistä löydän ystävän?

Mikä siinä sitten on, että sinulla ei nytten ole ystäviä? :(

Uusi harrastus mahdollisesti toisi uusia ystäviä? Ja kyllä mä oikeesti uskon siihen, että netistäkin voi löytää ystävän tai ainakin kaverin :)

:hug:

Mikä siinä sitten on, että sinulla ei nytten ole ystäviä? :(

Uusi harrastus mahdollisesti toisi uusia ystäviä? Ja kyllä mä oikeesti uskon siihen, että netistäkin voi löytää ystävän tai ainakin kaverin :)

:hug:
No, mulla ei ole juuri koskaan ollut ystäviä. Mutta onneksi on vaimo ja tytär :) on mulla ollut ystävänhaku ilmoituksia mutta ei ole kukaan kirjoittanut.

Mustikkatukka
Minäkin tarvitsisin ystävää. En ole mies, en ole yli kolmeakymmentä enkä asu lähelläkään Oulua, joten en usko olevani vastaus sinun ystäväpulaasi.

Lähinnä mietin sitä, että netti on pullollaan tehokkaita parinvalintasivustoja, joiden kautta ihmiset tapailevat seurustelu- tai seksimielessä koko ajan valtavasti ihmisiä, mutta jos hakee ystävyyttä ilman romanttista lähtökohtaa, sellaiseen ei ole oikein tarjolla mitään. Samoille sivustoille tietenkin voisi laittaa ilmoituksen pelkästä ystävänetsinnästäkin, mutta minusta ne ovat vähän väärässä paikassa, ja luultavasti siellä saisi kuitenkin enimmäkseen vain seuranhakuyhteydenottoja, koska sivuston käyttäjät ovat siellä seuraa etsimässä, ja se seura ei ole puhdasta kaveruutta.

Mistä siis tällainen? Olen itsenäinen ihminen ja osaan käydä ostoksilla tai tapahtumissa yksinkin, kotona taas on seuranani usein avomies. Muutakin kuitenkin tarvitaan, ja siksi kai notkun tälläkin palstalla.

Olisiko teidän mielestänne oikea ystävänhakupalvelu toimiva ratkaisu? Kuka sitä uskaltautuisi käyttämään ja uskotteko, että se voisi olla yksi ratkaisu yksinäisyyteen? Pysyisiköhän palvelu alkuperäisessä tarkoituksessaan vai luisuisiko se pian kuitenkin parinhakumielessä tehtyjen ilmoitusten julkaisupaikaksi?

IhanaValo
Miekin olen ystävää vailla, en tosin oo mies enkä ihan kolmeakymmentäkään. Perhe löytyy joten vain juttelukaveri hakusessa..yv:llä vois kuka tahansa lähestyä, kattoo sit löytyykö sen enempiä jutusteltavaa.
Oon huono hankkimaan kavereita, ujo ja suht hiljanen kun olen..:(

Olen tähän kerjuun aikaisemmin kirjoittanut Mustikkatukka, päätin nyt pitkän Vieras -nimimerkin käytön jälkeen vihdoinkin liittyä mustien joukkoon. Kummasti tällä palstalla olen viihtynyt ja ollut mukana varsin mielenkiintoisissakin keskusteluissa, vaikka olen lapseton ja vauvakuumeeton.

Kummallista, että ystävien hankkiminen tuntuu niin hankalalta. Itseäni tosin rassaa eniten tilanne, ettei opiskelujen tai työpaikkojen kautta ole tullut tutustuttua sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa haluaisi jakaa juuri muuta kuin asiallisia asioita.

Yhteistyössä