Tein eilen negatiivisen raskaustestin mutta nyt testissä on viiva kun olin sen kylppäriin jättänyt. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäihmettä

Vieras
Odotin sen 10min ja jätin sikseen enkä katsonut enää, koska oletin ettei tulos siitä miksikään muutu.

First signal -testistä tällainen, onko se joku viivanpaikka mistä aina puhutte täällä, vai mikä haamu olikaan?

10624569.jpg

Noissahan on se tietty aika minkä sisään tulos pitää katsoa, ja sen jälkeen testi ei ole luotettava.

MUTTA. Kun tuo toinen viiva on noin selvä ja näyttäisi vielä punaiselta, niin kannattaa testata uudelleen parin päivän päästä. En luottaisi nyt tuohon tulokseen kumpaankaan suuntaan.

En tiedä mistä johtuu, mutta meidän 3 lapsi teki saman, ihan yritettiin ja pettymys oli suuri kun tulos nega, kylppäriin jäi testi ja näytin miehelle myöhemmin kun huomasin että viiva ilmestynyt...meillä olikin siis positiivinen ja myöhemmin vahvistui :)

[QUOTE="vieras";26804989]Minulla tuli vastaavanlainen viiva viiveellä Apteekin omaan ja olin raskaana. Uusin testin 4 päivän kuluttua sitten viiva tulikin heti.[/QUOTE]

Minä tein uuden kun sain tuon tuloksen mutta oli kyllä ihan nega. :O
Tämänpäiväinen oli kyllä 25IUI tarkkuus ja illalla ein kun taas eilen tein 10IUI tarkkuudella, mutta luulisi tuonkin testin jo tänään näyttävän raskauden jos edellisenä päivänä oli tuo...?

[QUOTE="...";26804999]En tiedä mistä johtuu, mutta meidän 3 lapsi teki saman, ihan yritettiin ja pettymys oli suuri kun tulos nega, kylppäriin jäi testi ja näytin miehelle myöhemmin kun huomasin että viiva ilmestynyt...meillä olikin siis positiivinen ja myöhemmin vahvistui :)[/QUOTE]

Tein juuri uuden testin (tosi en niin herkän testin) ja oli ihan puhdas negatiivinen.

Tuo on vielä vähän vahvemoi kuin kuvassa, koska en saanut kunnon kuvaa... Outoa vaikka sitten onkin testausajan ulkopuolella, että tulee kuitenkin noin vahva viiva siihen.

Mulla taas on nuo testit tehny aina tuo viivan myöhemmin, ja on tullu meinaan testattua parin vuoden yrityksen aikana. Mulla on jopa apteekin oma tehny 10 min testiajan jälkeen ihan selvän viivan vaikka nega olikin. Vissiin ärtsyä pissaa :D

Mä taas ollut huomaavinani että First signal hyvin herkkä ja tarkkakin?, on meinaan tullut testattua ennen ja jälkeen keskenmenojen ja raskauksien. Jos on ollut nega niin on puhdas nega, ei mitään haamuja, vain kerran epäselvä tilanne.

[QUOTE="vieras";26805128]Mä taas ollut huomaavinani että First signal hyvin herkkä ja tarkkakin?, on meinaan tullut testattua ennen ja jälkeen keskenmenojen ja raskauksien. Jos on ollut nega niin on puhdas nega, ei mitään haamuja, vain kerran epäselvä tilanne.[/QUOTE]

Mutta ilmeisesti tämä oli nyt vain tällainen ihmeviiva kun negatiivisen juuri äsken tein, eli en ole raskaana. Harmi vaan! :D

[QUOTE="a.p";26805178]Mutta tuskin teit seuraavana päivänä negatiivista testiä... :([/QUOTE]

Varmistele vielä parin päivän päästä. Se sun tämän päiväinen testi ei ollut yhtä herkkä. Ja muistaakseni raskaushormonin määrä tuplaantuu kahdessa päivässä, eli ei siis nouse tasaiseen tahtiin.

[QUOTE="a.p";26805178]Mutta tuskin teit seuraavana päivänä negatiivista testiä... :([/QUOTE]

taisin muuten tehdä, haamuviiva tuli apteekin testillä, toisella tuli nega , mutta mulla oli kyllä vahva olo, että olin raskaana ja olinkin.

Tuolta vauvakuuume-puolelta kannattaa lueskella niitä testausketjuja, niissä ainakin tuntuu kovasti olevan huonoja kokemuksia ko. testistä.
Kuinka paljon kuukautisesi ovat nyt myöhässä?

[QUOTE="vieras";26805214]Tuolta vauvakuuume-puolelta kannattaa lueskella niitä testausketjuja, niissä ainakin tuntuu kovasti olevan huonoja kokemuksia ko. testistä.
Kuinka paljon kuukautisesi ovat nyt myöhässä?[/QUOTE]

En tiedä tarkalleen, minulla on hyvin epäsäännölliset joten osaan laskea vain ovulaation perusteella ja siitä on nyt 12-14pv. Kuukautiset heittelee tosi pahasti joten en jaksa niitä edes merkkailla.

Raskausoireiden takia testasin, tai sitten kuvittelin ne. En ole kyllä koskaan ennen mitään kuvitellut, mutta kerta se ensimmäinenkin.

Dpo 14 luulisi jonkinsortin viivaa näkyvän noilla ihan perustesteilläkin jo. Yleensä juuri nuo herkät testit antaa herkemmin myös roskishaamuja.
Mutta tosiaan, testaa parin pvän päästä uudelleen, sillähän se ratkeaa :) Ja heitä jatkossa testi roskiin testiajan päätyttyä.

[QUOTE="vieras";26805257]Dpo 14 luulisi jonkinsortin viivaa näkyvän noilla ihan perustesteilläkin jo. Yleensä juuri nuo herkät testit antaa herkemmin myös roskishaamuja.
Mutta tosiaan, testaa parin pvän päästä uudelleen, sillähän se ratkeaa :) Ja heitä jatkossa testi roskiin testiajan päätyttyä.[/QUOTE]

Kyllä tämän heitin jonka äsken tein etten näe sitä. :D

Itse olen tuolla juuri samalla testillä saanut joka ikinen kerta juurikin noita "roskishaamuja". Yleensä testiin tulee aina melko voimakaskin viiva (kontrolliviivaan verrattava) useita tunteja kuivumisesta. Ja raskaana en ole ollut.

Tänään tein töiden jälkeen raskauskeiju-sivulta tilatulla testillä ja siihen tuli testausajan sisällä todella haalea viiva, onko noissakin sitä vikaa että olisi vain ns viivanpaikka. Mun piti katsoa sitä ihan saakelin tarkkaan että onko siinä vai ei, mutta kyllä siinä sellainen haaleanhaalea oli.

Eli onko noissa testeissä samaa vikaa?

Yhteistyössä