Rakas,

Salmiakkia syön silloin tällöin, pussi kestää vuoden, paitsi jos tyttöystävä sattuu sen löytämään :mad:

[QUOTE="Vieras";26803550]No niin arvelinkin. Onko murresana?

Taidat kuitenkin niitä vetää pekonipurilaistesi perään, vaikka muuta väität :D[/QUOTE]
 
ramppa
Juu, naisilla ei se energiankulutus ole ihan samaa luokkaa, kun miehillä. Eli vaikka sinä voitkin syyvä kaikkea herkkupurilaisia ja kebuja, niin tyttöystäväsi olisi tyydyttävä salaattiin. Ehdotappa sille? :D
 
Monestikko oon hakemassa sapuskaa niin kysyn että tuonko sille jotain, eihän se tietenkää mitään ota.
noo, mä kävelen pitseriassa/kebabbilassa tahi grillillä mutkan ja tuon tuoksuvat herkkuni pöytään, niin johan se tyttöystävällekkin on nälkä tullut =)
Tietenki sitten syyvään ne mun evät puokkiin, niin en minä siinä kerkee lihomaan =)
Salaattia menee kyllä näin kesäisin paljo, hyvvee :p




Juu, naisilla ei se energiankulutus ole ihan samaa luokkaa, kun miehillä. Eli vaikka sinä voitkin syyvä kaikkea herkkupurilaisia ja kebuja, niin tyttöystäväsi olisi tyydyttävä salaattiin. Ehdotappa sille? :D
 
vinkkinä
Kun ei vielä ole paha tilanne, niin kannattaisi alkaa käymään grillillä tai vastaavissa paikoissa vaikka kerran viikossa. Muuten söisi kunnon kotiruokaa kotona tai muualla.
 

Yhteistyössä