Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tsirbu:ihan testiajalla tuli punertava viiva mutta sain kameraan (känny) vangittua vasta kun testi kellersi =)

Mulla on vahvasti kans sellanen fiilis että jotain on pielessä JOS nyt raskaana ollaan.. Liian myöhään alkaa näkyyn :( vaikka viimeksi kohdunulkoisessa näky vahvasti testissä kaks viivaa ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa:confused: en vaan keksi muutakaan selitystä myöhäiselle "plussan alulle" :|
 
Pinkkikissalla on vahvat viivat minun mielestäni, Puuhiksella samanoloisia viivoja kuin itselläni. Ei ole perjantaista muuttunut miksikään. Mutta yritän ajatella, että vastahan tässä on kp 28 menossa, ja jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhään, niin... dpot kai minullakin 16. Tuulimunaraskaudessa tein digin vain kerran, mutta liuskoja tuhlailin pitkin matkaa. Plussa oli vahva vielä ultran aamuna 11+5, vaikkei vauvaa ollutkaan :( Nyt ei surra, Puuhis, vaan ollaan raskaana ellei toisin todisteta :hug:
 
Ai niin, Puuhis. Oletko seurannut omaa lämpöäsi? Minullahan se on normisti vain 35,9, ja edellisessä tärpissä (se tm), pysyi oviksesta asti koholla. Nyt on ollut vuorokaudenajasta riippuen 36,4 - 37,0. Tämä pitää toivoani yllä, koska edellisissä kierroissa lämmön laskettua peli on pelattu. Tosin mitään viivojahan en r-testeihin ole saanut tässä välissä.
 
Yleensä mittaan juu, mutta parina viime päivänä on jäänyt kun oon heräillyt kaiken aikaa. Viime yönä painajaisiin inte gravid -huutavista testeistä (!!! Tiedän, sekopäistä!) ja toissa- ja edellisyönä oon herännyt ukkoseen. Päivälämmöt on koholla kyllä, mutta vielä viikonloppuna ne oli 37-37,2 kun eilen enää 36,7-36,8. Mun normilämpö ennen ovulaatioo on aamulla 36,2-36,4 ja päivisin tuossa 36,4 kieppeillä.
 
Puuhis hyvät viivat nuo on!!! Eikös se nousu oo hyvin yksilöllistä ja edellisiin odotuksiin ei kannata verrata :) onko sulla joku virallinen testipäivä? Mulla nyt neljäs odotus ja nyt vasta ekan kerran koskaan sain noin vahvan plussan. Toki jos miettii että mulla saattoi olla tuossa super plussassa jo rv 5+4 joten sinne sulla on vielä reilu viikko. Pc liuska tummuu melko hitaalla tahdilla ainaki. Mun osalta.
 
  • Tykkää
Reactions: puuhis25
Naapurin tyttö
Nyt olisi kp 30/29 ja hyvin vähän on täti tuntemuksia... Yleensä on ollut kunnon tuntemukset, testiin ei taaskaan mitään, eilen tilasin ihan apteekin sivuilta oikeita raskaustestejä + ovistestejä ja ajattelin testata erimerkkisellä testillä kunhan ne saapuvat ja jos tätiä ei näy...

tuudittaudun tähän taulukkoon :ashamed: se antaa toivoa...

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
Leo Ei ole virallista testipäivää annettuna. Kaippa se oli tuo sunnuntai, sillon oli virallisesti tätsy myöhässä! Mulla on tältä vuodelta kaks kemiallista takana, niissäkään ei viivat vahvistuneet ja huonosti kävi. Toisaalta, ne viivat ei koskaan olleet näinkään vahvoja kuin nyt! Kiitos tsempeistä, on tää kyllä piinaavaa aikaa, kun ei tiedä mitä on meneillään : / Ehkä huominen digi tuo selvennystä!

Tsemppiä myös Naapurintytölle ja muille piinailijoille! Eipä se piina aina tohon selvään plussaankaan lopu :D
 
Heipä hei!! Kertokaas näättekö tuossa mitään, roskiin jo kerran heitin mutta sieltä se vielä huuteli kattomaan :D silmät kierossa aikani siinä tiiraillen toiveikkaana olin jotain näkevinäni, vaan oliko pelkkää toiveajattelua..



Apteekin oma testinä ja kierrosta ei hajuakaan...
 
suski90 sehän toimi :D kunnollista kuvaa en saanu otettua.. mut omaan silmään näytti kyllä enemmän joltain...

Koskakohan tuolla apteekin omalla kannattaisi testata uudestaan? Mahdollisesti olis ovis ollut reilu viikko sitten..
Ehkä lähemmäs viikon päästä vasta? Kun tuli 2n testin paketti ostettua niin toinen olis vielä jemmassa:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
medinilla mä eilen ostin apteekin 2kpl pakkauksen juuri noita samoja ja tänäaamuna sain haamun =) siis järkevintähän se ois se pari pv pitää testaamatta eli siis jos ylihuomenna testaisit mut täähän on HÄTÄHOUSUJEN palsta XD ni ihan hyvin huomenaamuna voi testata :D
 
  • Tykkää
Reactions: medinilla

Yhteistyössä