Haluan nyt täälläkin tunnustaa julkisesti

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26791713:
Jos joku asia tuo ihmiselle iloa elämään (olettaen, että sillä ei aiheuteta ahdistusta muille ihmisille esim. tuputtamalla), niin miksi se oisi huono asia? Mieluummin elän omassa onnellisessa maailmassani, jossa on asioita, joita ateisteilla ei ole kuin oon vakava, surullinen, ahdistunut ja masentunut. Lopulta meitä kaikkia kumminkin odottaa sama kohtalo, elämän päättyminen.

Tällä en tarkoita, että kaikki ateistit ois ahdistuneita, vakavia, surullisia ja masentuneita, vaan että itse luultavasti olisin ellen ois löytänyt henkisyyttä elämääni.

Jokainen voi elää kuten haluaa ja uskoa mihin haluaa kunhan ei vahingoita muita.
 
Ei mun elämä ole ikinä tällaista ollut, olin sitten rikas tai köyhä. Paljon ystäviä tai vähän, yksin tai yhdessä, töissä tai työtön...
Tämän avulla voi esimerkiksi löytää itselleen unelmien ammatin tai ihan mitä vaan... :)
 
"vieras"
Hyvä homma, että elämäsi on paremmin! Hienoa että olet noin positiivinen :) Pelottavaa kuitenkin ettet tajua että muutos on tullut sinusta itsestäsi ja joku pesukoneen myynti ym. on sattumaa. Ja ethän jatkossa jätä jääkaappia tyhjäksi ja vain rukoile ruokaa, ethän?
 
"matkalla"
Ihanaa, olen todella onnellinen puolestasi! :) Itse olen ollut uskossa reilut 10 vuotta ja kaikenlaista on tapahtunut tässä ajassa, mutta kaikessa Herra on auttanut. Kirjoitan ehkä yv:tä sulle myöhemmin... :)
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
[QUOTE="matkalla";26791803]Ihanaa, olen todella onnellinen puolestasi! :) Itse olen ollut uskossa reilut 10 vuotta ja kaikenlaista on tapahtunut tässä ajassa, mutta kaikessa Herra on auttanut. Kirjoitan ehkä yv:tä sulle myöhemmin... :)[/QUOTE]

kirjoita vaan! :)
 
[QUOTE="äiti";26791807]ai, mä luulin jotain toista kun puhuit raamatun oppien muutelemattomuudesta omien mieltymysten mukaiseksi . onnee silti :) mulla on omani usko ja Jumalalla se alkuperäinen nimikin :)[/QUOTE]

Mikä alkuperäinen nimi?
 
MadebyGod
Olet tehnyt elämäsi parhan ja tärkeimmän päätöksen! :)
Ja kun vihollinen kiusaa ja tulee vaikeita hetkiä niin muista että silloinkin Jeesus on kanssasi ja voit rehellisesti kertoa Hänelle kaiken!
Täyttyköön sydämesi Jeesuksen rakkaudella!

Fil 4:6
Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
[QUOTE="vieras";26791796]Hyvä homma, että elämäsi on paremmin! Hienoa että olet noin positiivinen :) Pelottavaa kuitenkin ettet tajua että muutos on tullut sinusta itsestäsi ja joku pesukoneen myynti ym. on sattumaa. Ja ethän jatkossa jätä jääkaappia tyhjäksi ja vain rukoile ruokaa, ethän?[/QUOTE]

tiedän monta muutakin esimerkkiä... Nimettömiä kirjeitä postilaatikoissa, joissa rahaa jne...
 
"äiti"
[QUOTE="äiti";26791807]ai, mä luulin jotain toista kun puhuit raamatun oppien muutelemattomuudesta omien mieltymysten mukaiseksi . onnee silti :) mulla on omani usko ja Jumalalla se alkuperäinen nimikin :)[/QUOTE]

Olinpa tökerö. Siis puhe uskontojen muuntelusta omien halujen tavoitteiden mukaiseksi ja sen vääryys toi mieleeni oman uskonnon jossa pyritään elään raamatun oppien mukaan sekä tulkitseen ja ymmärtämään raamattua muuntelematta sen alkuperäistä tekstiä.
 
[QUOTE="äiti";26791827]Olinpa tökerö. Siis puhe uskontojen muuntelusta omien halujen tavoitteiden mukaiseksi ja sen vääryys toi mieleeni oman uskonnon jossa pyritään elään raamatun oppien mukaan sekä tulkitseen ja ymmärtämään raamattua muuntelematta sen alkuperäistä tekstiä.[/QUOTE]

juu siis kävin ennen sellaisissa kokouksissa (helluntai), mutta kun huomattiin erään porukan kanssa että alkoivat muunnella totuutta niin se loppui siihen, niissä tilaisuuksissa käynti..
 

Yhteistyössä