Minkä kokoiset tissit ovat isot?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ffffff
[QUOTE="vieras";26789499]:LOL: Kun katselee niitä teidän laittamia omakuvia niin ei kyllä yhdelläkään näytä tissit miltään isoilta tai edes B-kokoa isommilta. Tehän puhutte aivan täyttä paskaa kaikki.[/QUOTE]

Ilmeisesti sinulla on todella pienet :hug:

"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26789312:
Niin, mun taviskoko on 75C, mutta Changen laskurilla tuli muistaaksen 70-75F. Sitä tarkoitin, että se kirjain ei kerro totuutta - pitää ketoa puhuuko tavallisesta vai changen kokotaulukosta. Nykyään yllättävän moni puhuu noista changen koista.
Varmaan siksi kun esim. Seppälässä on hyvin rajoittunut kokovalikoima. Vain Changelta löytyy minulle sopivat liivit, Lindexiltä löytyy pientä ympärysmittaa mutta niihin on yhdistetty aina joku A tai AA tai max. B.
Eikä se ole vain Change, vaan myös Funkylady ja Lumingerie jotka ovat myös alan liikkeitä.

nooh
Mullakin changen kokojen mukaan 60H. oikeiden kokojen mukaan 65F-70E. rinnan alta 68cm ympärys. mun tosi lihavalle 160/80 kaverille on changessa kerrottu hänen koon olevan 65H. Oikeasti ympärys on lähempänä 90 kuin 65, lol.

"Anne"
Mullakin changen kokojen mukaan 60H. oikeiden kokojen mukaan 65F-70E. rinnan alta 68cm ympärys. mun tosi lihavalle 160/80 kaverille on changessa kerrottu hänen koon olevan 65H. Oikeasti ympärys on lähempänä 90 kuin 65, lol.
Eikö tälläisistä myyjistä voisi tehdä valitusta? Hehän ei tee työtään, eli myy sopivia liivejä. Lisäksi kukaan ei hyödy tuota ja jos oikeasti ympärys on lähelle 90 niin ei takuulla mene 65päälle. Minulla on vähän alle 70 ympärys ja koko 65 liiveissä, eli ainakin meillä päin osaa liivimyyjät tehdä työnsä.

nooh
[QUOTE="Anne";26789710]Eikö tälläisistä myyjistä voisi tehdä valitusta? Hehän ei tee työtään, eli myy sopivia liivejä. Lisäksi kukaan ei hyödy tuota ja jos oikeasti ympärys on lähelle 90 niin ei takuulla mene 65päälle. Minulla on vähän alle 70 ympärys ja koko 65 liiveissä, eli ainakin meillä päin osaa liivimyyjät tehdä työnsä.[/QUOTE]

No muttakun tämä mun kaveri vielä ostaa niitä rintsikoita ja suureen ääneen hölöttää kuinka hänellä on 65H :D kai ne myyjät myy sitä mitä asiakas pyytää ja tulee iloiseks;)

"mie"
[QUOTE="vieras";26789499]:LOL: Kun katselee niitä teidän laittamia omakuvia niin ei kyllä yhdelläkään näytä tissit miltään isoilta tai edes B-kokoa isommilta. Tehän puhutte aivan täyttä paskaa kaikki.[/QUOTE]

Niin totta! Sama ilmiö kuin internet-peenisten kanssa. Internet-peeniksen keskimittahan taitaa olla päälle 20 sentin, kun se internetin ulkopuolisessa maailmassa taitaa olla jtn 14 cm luokkaa. :)

"Kipa"
[QUOTE="vieras";26789672]Nuo taitaakin olla ainoat isot tässä koko ketjussa. Liivit toki vähän korostaa niitä mutta kuitenkin. :)[/QUOTE]

Mulla on G-kuppi ja nekö muka ei ole isot?

"vieras"
Mulla on 70F ja 75C kuulostaa kyllä aika pieneltä. Sen kokoset mulla tais olla 13v:nä...? (Treenasin kovaa, ni oli selkälihasten takia ympärys isompi).
Ehkä muistan väärin, mutta julkaisit jonkun kuvan itsestäsi lähdössä treffeille tai jonnekin juhliin. Sen kuvan perusteella sulla oli samankokoiset tissit kuin mulla ja mun on 75B.

Mun käsitys on, että jos kirjain on jotain enemmän kuin D on henkilöllä todella poikkeuksellisen suuret rinnat ja ei sulla kuvassa ainakaan ollut.

Tissimies
[QUOTE="hah";26789832]Ai mitä isommat sen paremmat?[/QUOTE]

Tietysti. Tai kyllähän se rajakin tietysti jossain tulee vastaan, mutta ainakaan tähän mennessä en ole livenä liian isoihin päässyt käsiksi.

"Anne"
[QUOTE="vieras";26789852]Ehkä muistan väärin, mutta julkaisit jonkun kuvan itsestäsi lähdössä treffeille tai jonnekin juhliin. Sen kuvan perusteella sulla oli samankokoiset tissit kuin mulla ja mun on 75B.

Mun käsitys on, että jos kirjain on jotain enemmän kuin D on henkilöllä todella poikkeuksellisen suuret rinnat ja ei sulla kuvassa ainakaan ollut.[/QUOTE]

Meneppäs katsomaan jotain 65D liivejä, eivät ole kuule kovinkaan isot, ei varsinkaan edes kirjainta vaille poikkeuksellisen suuret.

"vieras"
Minulla on päällä 75 F jotkut Rosa Fala mitkä lienevät. Ei nuo nyt mitkään kovin suuret ole mutta voisivat pienemmätkin olla.Ympärysmitta tietysti lisää kupin suuruutta. Paino ainakin minulla vaikuttaa, joskus oli 70 D ja olivat kuin kansallispuvun taskut.

Yhteistyössä