Jos haluatte purkaa paineita, niin nyt saatte käydä kimppuun, nimittäin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yyhoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yyhoo"

Vieras
olin tänään todella hirveä ihminen ja epäsin isän tapaamasta lastaan. ;) Minä kaamea yh en siis antanut lasta humalaiselle isälleen, vaikka isän uudehko on/off tyttöystävä olis ollut selvinpäin. Minä kun olen sitä mieltä, että lapsen huolto ja vastuu lapsesta ei kuulu sille tyttöystävälle, vaan lapsen isälle, jonka kuuluu olla silloin selvin päin. Ja kyse on siis kuitenkin vain muutamista tunneista. Lapsen isä tietää kantani, mutta koittipa kepillä jäätä ja huonosti kävi. Nyt tulee sitten sitä itteään niskaan, kun olen kuulemma ominut häneltä lapsen ja estän tapaamiset ja kaikkea muuta, mikä ei ole painokelpoista... Ja selvennettäköön, että tämä on siis ensimmäinen, kerta kun näin kävi. Eli piti olla alunperin selvinpäin ja lapsi oli sovitusti menossa sinne (ei kuitenkaan tapaamissopimusten mukaan, jotka eivät ole muutenkaan pitäneet enää kohta kahteen vuoteen isän puolelta), mutta kun oli tulossa hakemaan, kuulin selkeästi äänestä, että on juonut ja sen sitten myönsikin.

Olenko nyt palsta -tuomioistuimenkin mukaan täysrikollinen? ;) Vai saanko synninpäästöä edes mihinkään ls-lain pykälään vedoten... :ashmed:

Siis, onko ap aikuinen ihminen?

Mä ainakin olisin lähinnä aidosti pahoillani ettei lapsi pääse isälleen (jos oikeasti olisi ihan mahdoton ajatus antaa isän puolison hoitaa), enkä täällä nauraisi partaani kyseistä asiaa.

No jos se oli selvästi kännissä niin ymmärrän, jos oli käynyt muutamalla oluella terassilla ja kuulosti vain hilpeän hiprakkaiselta niin teit väärin.

Kummalta se kuulosti puhelimessa?

[QUOTE="yyhoo";26789833]Kyllä, mutta silloinkin odotan isän olevan selvin päin.[/QUOTE]

Jep, niin mäkin odottaisin. Kertoohan se jo pikkasen, ettei pysty olemaan selvänä lasta hakiessaan.

[QUOTE="vieras";26789723]Siis, onko ap aikuinen ihminen?

Mä ainakin olisin lähinnä aidosti pahoillani ettei lapsi pääse isälleen (jos oikeasti olisi ihan mahdoton ajatus antaa isän puolison hoitaa), enkä täällä nauraisi partaani kyseistä asiaa.[/QUOTE]

Olen ja olen minäkin pahoillaan, että lapsi ei sinne päässyt. Mutta isä kuitenkin tietää kantani hänen ryyppämiseensä ja itse kerjäsi verta nenästään, kun lasta koitti kännissä hakea. Mä en tee sitä sen takia, että olen katkera tai mustasukkainen hänen tyttöystävälleen (ei siis puoliso, koska ei ole naimisissa eikä kovinkaan vakaalla pohjalla suhde muutenkaan), vaan sen takia, että koitan säästää lastani ikäviltä asioilta. Tiedän millainen ex voi olla kännissä, eikä sen juominen ole mitään silloin tällöin tai jää välttämättä siihen "pikkuhiprakkaan", vaan kyllä hänellä alkoholismiin on ihan "sukurasite". Ja vastuu on edelleen mielestäni lapsen isällä, eikä sillä tyttöystävällä ja känninen ei ole mielestäni kovinkaan sopiva vastuunkantajaksi...

Ja koska minulla aina välillä nuo pirunsarvet kasvaa päähän ja tiedän kuinka te haluatte aina yh:a mollata (se on lähinnä se mikä tässä asiassa huvittaa), niin aattelin, että saatte kerrankin purkaa paineita oikein luvalla. ;)

[QUOTE="yyhoo";26789981]Olen ja olen minäkin pahoillaan, että lapsi ei sinne päässyt. Mutta isä kuitenkin tietää kantani hänen ryyppämiseensä ja itse kerjäsi verta nenästään, kun lasta koitti kännissä hakea. Mä en tee sitä sen takia, että olen katkera tai mustasukkainen hänen tyttöystävälleen (ei siis puoliso, koska ei ole naimisissa eikä kovinkaan vakaalla pohjalla suhde muutenkaan), vaan sen takia, että koitan säästää lastani ikäviltä asioilta. Tiedän millainen ex voi olla kännissä, eikä sen juominen ole mitään silloin tällöin tai jää välttämättä siihen "pikkuhiprakkaan", vaan kyllä hänellä alkoholismiin on ihan "sukurasite". Ja vastuu on edelleen mielestäni lapsen isällä, eikä sillä tyttöystävällä ja känninen ei ole mielestäni kovinkaan sopiva vastuunkantajaksi...

Ja koska minulla aina välillä nuo pirunsarvet kasvaa päähän ja tiedän kuinka te haluatte aina yh:a mollata (se on lähinnä se mikä tässä asiassa huvittaa), niin aattelin, että saatte kerrankin purkaa paineita oikein luvalla. ;)[/QUOTE]

Höpöhöpö, sä haluat vaan että me taputetaan selälle miten hyvä äiti sinä olit...

Silti mun mielestä jokin juttu tässä haiskahtaa, epäilen että koet lievää syyllisyyttä siksi että mies ei ole alkoholin väärinkäyttäjä (sukurasite ei sitä automaattisesti tarkoita) vaan oli ottanut muutaman terassilla, tyttöystävän ollessa kuskina ja sinä kiusanhenkenä sait hyvän syyn kieltää isää tapaamasta lapsiaan.

Sen kuvan sain koska tulet palstalle lällättämään.

Onko se mies alkoholisti/alkoholin väärinkäyttäjä ja oliko tällä nimenomaisella kerralla kännissä vai ottanut muutaman?

[QUOTE="vieras";26790052]Höpöhöpö, sä haluat vaan että me taputetaan selälle miten hyvä äiti sinä olit...

Silti mun mielestä jokin juttu tässä haiskahtaa, epäilen että koet lievää syyllisyyttä siksi että mies ei ole alkoholin väärinkäyttäjä (sukurasite ei sitä automaattisesti tarkoita) vaan oli ottanut muutaman terassilla, tyttöystävän ollessa kuskina ja sinä kiusanhenkenä sait hyvän syyn kieltää isää tapaamasta lapsiaan.

Sen kuvan sain koska tulet palstalle lällättämään.

Onko se mies alkoholisti/alkoholin väärinkäyttäjä ja oliko tällä nimenomaisella kerralla kännissä vai ottanut muutaman?[/QUOTE]

Tais olla tuo ex, joka tässä minua syyllistää asiasta, johon varsin hyvin tietää minun kannan ja vieläpä vetäisee herneen nenään ja tekee minusta nyt valtakunnan rikollista, kun en lasta antanut. Ja kyllä, hänen kohdalla on aika rankasta käytöstä kyse, eikä parista bissestä terassilla silloin tällöin, niin kun jo mainitsin. Ja ei, en ollut promillemittarin kanssa vastassa, mutta tunnen sen miehen ja pystyn sanomaan mittaamattakin, että oli mennyt kyllä enemmänkin, kuin "pari".

Toisaalta mua siis huvittaa se, että nyt oli kyse yhdestä kerrasta ja muutamasta tunnista. Hän saa kyllä lapsen taas, kun on selvin päin (on tyttis siellä tai ei), mutta eipä hän nyt sitä sitten ymmärrä, vaan mä olen suurin piirtein joku "lapsikaappari", joka vie lapsen isältään ikuisiksi ajoiksi. Ja jostain kumman syystä tästä tuli heti mieleen palsta ja haukkumisketjut kamalista yh:sta, jotka eristävät isät lapsistaan... ;) Eli ajatus oli heittää vähän sarkasmin tynkääkin sekaan tai jotain sinne päin, mutta ilmeisesti se on sitten liian vaikea laji, eikä sovi meikäläiselle... :ashamed:

Mieluummin lapsi exän normaalille tyttöystävälle ja hieman hiprakassa olevalle iskälle, kuin kypsymättömälle aloittajalle. Eikä kyse ole mistään yksinhuoltajien mollaamisesta, kyse on vittumaisten ihmisten mollaamisesta.

Yhteistyössä