Mielipiteitä tähän miesongelmaan?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lopetin pari kuukautta sitten tapailu/chattailysuhteen, koska tuntui ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut ja vaikutti ettei hän ollut päässyt eksästään yli vielä. Nyt vaivaa kovasti, kun mies kysyi yhtäkkiä facebookissa olenko vielä löytänyt ketään. Kertoi itsellään olevan jonkun kuvioissa. En jatkanut keskustelua mutta tosiaan ihmetyttää miksi nyt yhtäkkiä kysyi. Vastasi vain hymiöllä kun kerroin etten ole löytänyt ketään ja kuulemma muuten vaan kysyi. Tekisi mieli kysyä syytä mieheltä, mutta en kehtaa. Jos ihan oikeasti kysyi ilman mitään taka-ajatuksia ja luulee sitten että minä luulen hänen olevan edelleen kiinnostunut.

Ääh, ärsyttää.

p.s. Ikää minulla 32v 8)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26784802]lopeta tollaset sätti ja netti jutut,niin mäkin tein ja heti tuli tosielämässä mies vastaan ja nyt sit treffailaan.[/QUOTE]

Tavattiin ihan baarissa ekan kerran. Ja juttu jatkui fb:ssä chattailyn ja tapailun merkeissä.

ap

"vieras ap"
Mutta miksi oikeasti kysyä tuollaista asiaa ihmiseltä, jota ei edes tunne hyvin? Itse en ainakaan kysyisi ellei kiinnostaisi tietää onko toinen vapailla markkinoilla?

Kysy siltä. Et mitäs siinä utelet. Jatkakoot vaan omaa elämäänsä uuden naisystävänsä vai minkä lien kanssa. Ei luulisi entisten kuviot paljon päätä vaivaavan, jos on nykyisellään onnellinen.

[QUOTE="vieras ap";26785366]Tätä juuri mietinkin. Tai onko sillä edes oikeasti ketään? Itse saattaisin edelleen olla kiinnostunut. Mutta jotenkin en kehtaa kysyä.[/QUOTE]

Mä olisin sen verran ylpeä, etten kysyisi muuta kuin että mitä kyselet. Siis tuollaisen tapauksen jälkeen, josta sulle on jäänyt tunne, ettei sitä toista oikeasti kiinnosta. Jos häntä todella kiinnostaa, niin tekee varmaan jossain vaiheessa uudelleen aloitteen.

Mulla oli myös yksi mies, joka yritti esittää, ettei mun asiat yhtään päätä vaivaa. Mutta jotenkin kummassa aina tiesi, mitä tein, missä menin jne. Facebookia ilmeisesti lukenut. Ja muuttopäivänänikin sattui ihan vaan sattumalta olemaan terdellä kotitaloni vieressä. :whistle: Tiedän, ettei hän normaalisti käy kyseisellä terassilla. Että semmosta.

[QUOTE="vieras ap";26785366]Tätä juuri mietinkin. Tai onko sillä edes oikeasti ketään? Itse saattaisin edelleen olla kiinnostunut. Mutta jotenkin en kehtaa kysyä.[/QUOTE]

No, jos asia sinua vaivaa edes jollain tasolla niin kysy jotain, mitä nyt sitten katsot soveliaaksi. Ja sikäli mikäli ei reagoi, niin sitten lopputulos on muuten sama, mutta saat paremman varmuuden suhteettomuudelle. Jos tilanne on muutenkin konkurssissa niin yhden lisäkysymyksen / kommentin aiheuttava (lisä)kunnian menetys on mitätön.

Yhteistyössä