Miten saan sähköä huoneisttooni pikapuoliin kun sähköt katkaistu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivo

Vieras
Osaako joku kertoa kuinka pian saan sähköni toimimaan kun tein juuri sähkösopimuksen netissä? Tilanne se, että olen muuttanut pari vkoa sitten ja jotenkin kaiken keskellä en ollut tajunnut siirtää sähköä uuteen osoitteeseeni. Nyt sitten ei toimi sähköt, ei telkkarit, valot, pesukoneet ja jääkaapissa ruuat mätänee. :( Mitä voin tehdä näin viikonloppuna? Käsitelläänkö sopimuspyynnöt viikonloppuisin vai olenko sähköttä maanantaille? Apua!

Pikaisia vastauksia kaipaan kun kohta loppuu akku tästä läppäristäkin...

sähköyhtiöön ei voi soittaa vkonloppuna. Siellä on vikailmoitusnumero akuuteista sähkövioista, mutta ei taida mulla olla kyse siitä kun oma moka ja tiedän syynkin miksi sähköt poikki, eikä siis mikään vika vaan oma typeryys. :(

Sähköjä ei siis kukaan jamppa tule päälle tänne laittamaan vaan ne kytketään sieltä laitokselta. Mietin vaan käsitelläänkö noi netin hakemukset paperiversioina vai olisko siellä joku koneistus, joka listais minne tarvii sähköä ja sit se automaattisesti kytkis ne? :D Siis voisko olla sellaista systeemiä...

Mä asun kyllä kerrostalossa, mut en tiä onks tuol rapus pistorasioita. Vosin huomenna käydä kerhohuoneessa lataamassa ainakin tän läppärin akun. Kamala ihminen...

Oikeesti tää on aivan kamalaa kun mikään ei toimi. Aamulla ei saa edes kahvia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26778668:
Soitat sinne niin ne kytkee sen pikana - ja laittaa parin sadan laskun perään...

Pitääkö siis soittaa tuonne sähkövikapalveluun? Onko sulla kokemusta vastaavasta ja voiko ne oikeesti pistää sen sähkön vaiks nyt samoin tein tulemaan jos sinne rimpautan? Ne varmaan nauraa mut pihalle.... :D Muut soittelee jostain "puu kaatui linjaston päälle" ja sit tää mun "no kun mä nyt vaan unohdin". No joo oikeesti mua ei naurata edes...

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26778668:
Soitat sinne niin ne kytkee sen pikana - ja laittaa parin sadan laskun perään...

No ei ne perjantai-iltana mitään kytke...

Kyllä se taitaa olla että on maanantaihin saakka kärsittävä et saa ne kiinni ja sit toivottava et onnistuu mahd. pian...

normal_sahko.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26778793:
Älä vaan putoa jos joudut kiipeämään väliseinän ulkopuolelta :D

Pikkunen jalan lipeeminen ei haittaa. Mulla on sit kuitenkin se roikka apuköytenä. Kieritän sen vaikka kaulaan niin vahinkoa ei satu, vaikka pikkasen horjahtaisikin. :D

Nyt multa loppuu tuo akku...22% jäljellä..

No jos saan tuon sähkön joskus toimimaan niin tuun kertoo miten onnistuin. Tiedätte sitten kun olette itse tässä jamassa joskus. Mä en voi olla meinaa ainut jolle käy aina jotain tälläistä.

mä tein tänään puhelimitse nsähkösopparin ja meidän uudessa osotteessa oli etäkytkettävät laitteet.
Olin laittanut sopimuksen alkamaan maanantaista mutta sainkin avaimen jo tänään ja aikasemman asukkaan sopimus oli jo päättynyt.
Eli saivat siinä puhelun aikana mulle sähkön sinne asuntoon.
Tämä siis ainakin helsingin energialla

Meillä oli joskus myrskyn takia sähköt pari viikkoa poikki. Se oli ihan romanttista, tuli luettua kirjoja kynttilänvalossa ja syötyä noutopizzaa. :) Nyrkkipyykkiä peset helposti pari päivää.

Yhteistyössä