Ahdistaa!!! En saanut nukuttua. Loma loppuu..

Työ ja kiire, kaikki. Pojan kanssa kaikkee tulossa ja mietin kaikkee joka yö enkä saa nukuttua. Haluaisin vaihtaa alaa mutta en tiiä mitä, opiskelu kenties mut miten pärjään taloudellisesti ja mitä opiskelisin jne. Ahdistaa tää elämä.
Ymmärrän sua hyvin:( Vaihdoin stressaavan, kiireisen ja työn ja jatkuvat ylityöt klo 8-16 työhön pari vuotta sitten. Enkä ole katunut, palkka laski vähän (verojen kanssa +-0) Eikä nykyinen työ ole niin "arvostettu" ja kiinnostava, mutta so what!
Saapahan öisin nukuttua:)
 
Ymmärrän sua hyvin:( Vaihdoin stressaavan, kiireisen ja työn ja jatkuvat ylityöt klo 8-16 työhön pari vuotta sitten. Enkä ole katunut, palkka laski vähän (verojen kanssa +-0) Eikä nykyinen työ ole niin "arvostettu" ja kiinnostava, mutta so what!
Saapahan öisin nukuttua:)
Mitä sä teit ja mihin vaihdoit? Taas kattelin työpaikkoja mut ei siellä ole mitn mihin sopisin, ravintola alalta oli mut en haluu siihen enää.. Taidan tehdä itse tästä vaikeeta :ashamed:
 
....
Tuon tunteen takia minä en uskalla edes ottaa kesälomaa :D Siis semmosta neljän viikon putkea. Nyt olen pihistellyt noita lomia, ja ens viikolla aattelin ottaa joitain päiviä, ja pitkin loppukesää ja syksyä sitten pidennettyjä viikonloppuja jne.

En osaisi olla ollenkaan jos pitäisin lomaa tuollaisessa putkessa.
 
Ei hemmetti mitä unta taas näin :D sanoin miehelle että mä lähden nyt, tarvitsen vähän omaa aikaa. Aloin pakkaamaan itselleni vaatteita mukaan kun majuri ilmestyi meidän olohuoneeseen jollain harrikalla muumikypärä päässä ja sitten me lähdettiin kuin mitkäkin bonnie ja clyde <3 olin niin rakastunut siinä unessa :D
 

Yhteistyössä