Treffikaveri sano vievänsä mut syömään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "halinalle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"halinalle"

Vieras
mutta en mä tiedä....Googlasin paikan menun ja voi kun on hintavaa! enkä tiedä miten pukeutua,ei se mikään silleen hieno paikka ole mutta ei mulla ole mitään sellasta päällepantavaa näin kesällä millä vois mennä muuaallekin syömään ku jonnekin kebab paikkaan. En käytä mekkoja enkä hameita eikä mulla ole toppeja tai nättejä puseroita. Mutta eniten nyt toi hinta mua kauhistuttaa! Onko siinä joku taka-ajatus kun vie syömään noin kalliseen paikkaan(tai ainakin mun kukkarolle kallis,tiiä sit miehen kukkarosta).

Mitä vaatteita sä sit oikein käytät, jollei sulla ole nättejä hameita, mekkoja, toppeja tai puseroita? Ilman paitaako kuljet vai haalareissa? :D
Eiköhän sulta nyt jotain siistiä ja sievää löydy :)

no ei mua oo koskaan kukaan vienyt minnekkää muualle syömään ku korkeintaa jonnekin snagarille! ja en mä ole koskaan käyttänyt hameita tai mekkoja. Mää olen farkkutyttöjä ja kesällä kuljen capreissa.

Niin ja nimenomaan mies sano et häne VIE mut syömään. Mua ei kyl oikeen tollanen paikka ees kiinnostais mut enkai mä nyt voi sitä sille sanoa.

[QUOTE="eee";26771292]Mitä vaatteita sä sit oikein käytät, jollei sulla ole nättejä hameita, mekkoja, toppeja tai puseroita? Ilman paitaako kuljet vai haalareissa? :D
Eiköhän sulta nyt jotain siistiä ja sievää löydy :)[/QUOTE]

Printti t-paitoja ,farkkuja,löysiä kesähousuja,capreja ym. Mulle sopis tällänen ennmminkin talvella kun olis enempi syksyvaatteita joilla vois mennä jonnekin tollasenn paikkaan.

Tää ei varmaan ole enää edes ajankohtainen mutta kirjoitanpa kuitenkin. Jos mies välittää susta sellaisena kuin olet, ei vaatteillas ole mitään väliä. Ja toisaalta, jos hän ei välitä susta sellaisena kuin olet, koko homma on kestämättömällä pohjalla.

Mene vaikka collegehousuissa. Saat nopeammin selvää millä mielellä mies on liikenteessä, ja millaisia kuvitelmia sinusta elättelee, vai ottaako hän sinut vastaan omana itsenäsi. Joskus se arki tulee vastaan kuitenkin, joten miksi näyttää aluksi hienommalta kuin todellisuudessa on. Moni tietysti ajattelee, että voi ottaa ns. pehmeän laskun: Aluksi näyttää hienommalta, sitten melko hienolta ja lopulta tavalliselta. Mutta pehmeä lasku todellisuuteen on lasku sekin. Mutta jos menet ihan tavallisissa vaatteissa, uskon että se on pidemmän päälle paras ratkaisu. :)