Kilahdin tänään neuvolassa!

• Viestiketjun aloittaja Samirin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Samirin äiti
Neuvolan täti alkoi valittaa pojan tutin käytöstä ja uhkasi laittaa lähetteen puheterapeutille. Poika sanoo ässän hassusti eikä osaa ärrää, koota, teetä, veetä eikä ällää. Poika alkoi itkeä ja annoin tutin. Neuvolan täti nappasi sen pois pojan suusta. Silloin mä huusin ja lähdettiin. Neuvolakortti jäi sinne eikä täti soitellut perään. :/

Samirin äiti
[QUOTE="aha";26770166]Aha, ikää pojalla on?[/QUOTE]

5. Tää oli joku sijainen. Oma neuvolan täti on sanonut että on ok jos 5-vuotias syö tuttia. Ollaan sovittu että tutti lähtee ennen kouluikää. :)

"jenni"
No mitä järkee taas vastata tähän, ku provohan tämä on. Provoa ei ole se, että noin isolla on tutti, vaan se, että siitä tehdään aihe ikäänkuin ei tajuttas ettei se ole normaalia.

Samirin äiti
Siis mun kotimaassa se on ihan normaalia ja neuvolan täti on myös ulkomaalainen. Se sijainen ei ymmärrä!

Mä olen syönyt tuttia 4-vuotiaaksi ja mun siskot 3- ja 5-vuotiaaksi ja pikkuveljet 7-vuotiaaksi. Ehkä pojat tarvii tuttia enemmän. Eikä ole mitään vikaa hampaissa ja pikkuveljet osaa puhua 3 kieltä.

Totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Samirin äiti;26770282:
Suomessa on ihan liian vähän aurinkoa! :(
Meidän kotimaassa paistaa aina aurinko, talvella +25 ja kesällä +40. :)
Ihan totta. Siksi Suomessa lapsille pitää antaa ylimääräistä D-vitaamiinia ja myös aikuisten on syytä sitä ottaa :)

Samirin äiti
[QUOTE="Vieras";26770274]Aivan! Koska asutte suomessa, ei täällä ole tapana syöttää tuttia isoilla lapsilla.[/QUOTE]

Ei suomen kieli ole niin paljon vaikeampaa kuin muut kielet!

Yhteistyössä