Millainen on teidän mielestänne ruma nainen? Mitä piirteitä tai ominaisuuksia täytyy yhdistellä saadakseen rumuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja coctailsekoituswomän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Googlettelin tässä kuvia rumista naisista. Pikkukuvassa monikin näytti melko hurjalta, mutta kun avasi kuvan isommaksi niin aina heissä jotain kaunista oli. Joko silmät tai hymy tai jotain. Kukaan ei voi olla täysin kamala rumilus, kyllä kaikissa jotain kaunista on :)

Enpä tiedä... Joskus voi tulla vastaan ihmisiä, jotka on jo niin "rumia", että ovat kiehtovia. Valtava rokonarpinen perunanenä, sellainen hapsottava Einstein-letti, rimpulakintut ja pallomaha... <3

Mutta kysyit vastenmielisiä-rumia piirteitä. No ainakin, jos on silmät ku kusenjuoneella lampaalla. Ja sellainen veltto alahuuli yhdistettynä tapaan pitää suuta koko ajan auki, yäk. :( Tyhmyys yhdistettynä aggressiivisuuteen ja umpimielisyyteen rumentaa kenet vaan.

Huonosti valittu hiusmalli tai rumasti värjätyt hiukset (väri voi sinänsä olla ihan ok, mutta ei sovi kantajalleen) rumentaa huomattavasti nättiäkin ihmistä. Huono iho ja/tai huonosti tehty meikki, esim. liian paksu maski naamalla.

Voimakas akne. Pahimmillaan nähnyt sellaisia tulehtuneita finnejä naisella naamassa josta valu sitä valkeaa möhnää itsekseen ulos.. Silloin meni ruokahalut ja aattelin et miksi se ei tee tuolle mitään??? Siis aknelle. Onhan niihin lääkettä ja laseria jne. olemassa.

tiedoksi sulle!! jos akne tulee nuin pahan sen hoito on todella hankalaa, itsellä ollut pahana, johtuu hormooneista ja bcos:stä ja itse en sille mahtanut mitään kun iho tulehtui pahaksi. söin lääkkeitä joka räjäyttää ihon pahaksi hoidon aluksi(kyseisellä naisella on voinut olla hoito päällä) ja sen jälkeen parantuu pikkuhiljaa ja syystä miksi minulla on ollu paha niin sitä ei voi välttämättä ikinä parantaa kunnolla eli ikuinen vaiva mutta lieventyä voi. nyt on todella hyvä iho(kiitos raskauksien jotka tasoittanut hormooneja) mutta aina ei ole ollut ja se ei ole itsestä kiini. itsekkin olen sen takia kärsiny,varsinkin silloin kun hoito oli päällä ja iho tulehtui niin ihmiset kauhistelee päin näköä. tosi loukkaavaa ku asialle ei voi itse mitään.

Tässä on kuukauden vanha kuva minusta. Tukka on nykyään tasaisen värinen blondi, mutta pituus on sama. Hampaat ei ole oikeasti ihan noin keltaiset, mutta ei ne vitivalkoisiakaan ole vaikka valkaista olen koittanut.

Eniten ketuttaa iho. Sille en ole saanut mitään parannusta aikaiseksi.

Osaisiko joku vinkata mitkä ovat pahimpia ongelmakohtiani ja miten saisin häivytettyä niitä?

Kaunis lihava voi laihduttaa, mutta mitä tekee ruma laiha? Menee kauneusleikkaukseen?

Ja asiaan, ap:han pyysi nimenomaan rumia PIIRTEITÄ/ASIOITA

- pienet siansilmät

- valkoiset ripset

- keltaiset vinot ja pienet rotanhampaat

- pieni leuka

- ohuet huulet

- ohut hiiriletti- hiukset

- paha akne

- iso peruna tai töpselinenä

Ei tepsi pahaan akneen

Iltalehden testissä koehenkilöt kävivät Clewerin tarkastuksessa ennen ja jälkeen kauneushoitolassa tehdyn ihonpuhdistushoidon. Hoitojen hinnat vaihtelivat 60-90 euron välillä.

Clewer tosin myönsi heti juttua sovittaessa, ettei yhden hoitokerran vaikutuksia juurikaan paljaalla silmällä näe. Hänen mukaansa parhaimman tuloksen saakin sarjahoidoista.

Pahoja aknetapauksia kosmetologin hoidot eivät kuitenkaan pysty parantamaan edes useilla hoitokerroilla.

- Jos iho on oikein tulehtunut, ohjaamme asiakkaan ihotautilääkärille. Sen jälkeen kosmetologi voi jatkaa ihon hoitamista lääkärin ohjeiden mukaan.

http://www.iltalehti.fi/hintajalaatu/200809028017169_hl.shtml

Jos vaikka vaihtaisit hiusväriä, ei tarvi bruneteksi mutta tummemmaksi kuitenkin. Ehkä raitoja yms. hyvä kampaaja kyllä neuvoo!

Tuota täytyy miettiä. Tosin nyt vihdoinkin sain sen platinablondin jonka takia viime kesänä kaikki tukka tippui päästä. Hiustenkasvatusprojekti menossa, mutta täytyy miettyä tuota tummentamista...

Kivointa olisi päästä johonkin kokonaisvaltaiseen muuttumisleikkiin.. :)

Eos, en ole vielä tavannut rumaa ihmistä.

Yksittäisiä piirteitä jotka ei itseäni viehätä, on turha ruveta listaamaan, koska yksittäiset piirteet itsessään ei ketään radikaalisti rumenna.

[QUOTE="aapee";26766134]Tässä on kuukauden vanha kuva minusta. Tukka on nykyään tasaisen värinen blondi, mutta pituus on sama. Hampaat ei ole oikeasti ihan noin keltaiset, mutta ei ne vitivalkoisiakaan ole vaikka valkaista olen koittanut.

Eniten ketuttaa iho. Sille en ole saanut mitään parannusta aikaiseksi.

Osaisiko joku vinkata mitkä ovat pahimpia ongelmakohtiani ja miten saisin häivytettyä niitä?

[/QUOTE]

Kampauksen muuttaminen vaikuttaa paljon. :) Valitse hiuksiin pehmeä sävy ja pese pois tuo tötterö päälaelta. Hiusten vaaleus ja musta paita ovat liian kovan värisiä kasvojasi vasten. Ihon sävyä voi tasoittaa lämpimän sävyisellä (ei liian tummalla!) meikkivoiteella ja sekoittaa voiteeseen esim. Make Up Storen nestemäistä punaisen neutralisoijaa.

Äläkä liikaa jää miettimään sitä, ettetkö olisi ihan viehättävä nainen. :)

Kiitoksia vinkeistä, taidan ottaa neuvosta vaarin. :)

Klisee se tosiaan on että jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, mutta kyllä ne epäkohdat silti ensin pistää silmään. Ja se ulkonäkö vaikuttaa niin paljon ensivaikutelmaan. Eli jos näet ohikulkijalla ison nenän ja korvat, sekä likaisen hiuskuontalon, kiinnität varmaan ensin niihin huomioita ennen kuin huomaat hänen syvän siniset silmänsä.

[QUOTE="vieras";26766210]http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/yleisurheilu/2008/596089.jpg[/QUOTE]

Musta hänelläkin on oikein kauniit silmät ja nuo poskipäät myös. Ja aijai noita olkalihaksia. :D

Ok, olen rehellinen ja ei saa pahastua. Veikkaan, että sinun arvioihisi vaikuttaa eniten ylipaino, joka keskittyy leuan seutuun ja niin sanottu "gummy smile", jossa ikenet näkyvät merkittävästi (ihmisille tehdään jopa yläleukaleikkauksia näiden takia). Muuten olet oikein kaunis. Sinuna laihduttaisin vähäsen (näyttäisit enemmän ikäiseltäsi) ja kiinteyttäisin leuan seutua sekä menisin hampaiden valkaisuun, jolloin selvästi näkyvissä oleva hieman epätäydellinen hymy ei haittaisi niin paljon. Hampaathan sinulla on tosi kauniit sinänsä tuota keltaisuutta lukuunottamatta.

Sinuna mä värjäisin tukan tummemmaksi, esim. jonkinlaiseksi mahonginruskeaksi kultaisin raidoin tms. Elävyyttä tukkaan ja tummempaa väriä. Keltaiseen taittava vaalea korostaa ihon punoitusta.

Kulmia kasvattaisin nenän läheltä hiukan paksummiksi ja nyppisin luonnollisemman mallisiksi. Toki jo hiukan eri lailla piirtäminen auttaisi paljon!

Ihon virheet saa piiloon peittävämmällä meikkipohjalla. Ja tokikaan se laihdutus ei huonoa tekisi. Kauniit korvikset korviin antamaan säihkettä? (Ei kuitenkaan hirveän isot tai roikkuvat, mutta pienet kauniit yksityiskohdat.)

Jatkan vielä: tuon mallinen kampaus ei ihan pue sinua. Sun kasvot ovat "päärynämalliset", alapainotteiset. Sinuna yrittäisin tupeerata ja kohottaa tukkaa juuresta, jotta se olisi juuresta muhkeampi ja tasapainottaisi kasvojesi muotoa.

Sulla on iloinen, luonnollinen hymy. :)

[QUOTE="hhh";26765770]Mua kuvottaa sun kaltaiset sairaat idiootit, ja ei, en ole itse läski.[/QUOTE]

Minusta on täysin tervettä jos lihavat eli epäterveellisesti elävät, sairaat ihmiset kuvottavat jotakuta.

Minen ihan ymmärrä näitä viimeisimpiä viestejä, joissa ap:stä yritetään kiillottaa kaikki ihmisyys pois. Eihän meistä kukaan ole syntyjään naistenlehtien photoshopattu nainen. Miksi siis pyrkisimme siihen? Minusta ap on tosi kaunis ja viestien perusteella vaikuttaa oikein mukavalta sympaattiselta ihmiseltä. Sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa voisin kuvitella kahvittelevani lapset polvella ja jolle ehdottaisin sokkotreffejä vaikka serkkuni kanssa ;) Se keskenkasvuinen 24vee jätkänpätkyle ei sen sijaan vaikuttaa aika törpöltä tyypiltä...

Yhteistyössä