siis nyt oikeesti apua ihmiset!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsilaala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsilaala

Vieras
Miten mä voin jatkaa tästä?? tapasin sellasen toooosi hiljaisen ja rauhallisen miehen tässä yks päivä, siit ei nyt ota yhtään tolkkua et haluaako se tavata vai ei. Sovittiin et huomen vois miettii tapaamista, mutta ei lyöty mitään lukkoon. Menin ottaa siihen fb:ssa, google+:ssa yhteyttä, ja soitinkin vielä. Ahdistu siis varmaan mun yhteydenoton määrästä.
Pitäiskö huomen vaik tekstata et nähtäiskö vaan? Jos ei vastaa, niin ehkä se ei halua tavata, ja voin unohtaa hänet..

Miten pitäis toimia?

Tosi pohdiskelija on ja käy toooooosi hitaalla. Mut se kiehtoo mua ..ehkä vähän liikaakin. Jos mun intuitio sanoo, et kyl tää kannattaa, niin kai se nyt on oikeessa?! Itse tämä mies halusi pitää eka yhteyttä. sillo olin vähän et ei kyl never, mut kun tokenin hieman alkoholista ja nukkumattomuudesta niin alkoi ihan kiinnostaa. Ja sanoin ihan suoraan, et se kiehtoo mua eilen sille puhelimessa. Pakko kai se on vaan kokeilla tikulla jäätä :p

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";26757157]Älä nyt enää herranjumala tekstaa sille jos olet jo kolme kertaa ottanut siihen yhteyttä.[/QUOTE]

No niin just! takokaa nyt järkeä tähän päähän!! :D kun sanoin sille, jo et kun ei se vastannut google+:ssa mulle, että en mä huomenna ole sitä näkemässä jos ei vastaa mun monologiaan, up to you. Ja sit se vastas. Jotenkin se lukee niin rivien välistä tai toimii, eikä silleen suoraan vastaa..

Mä oon tosi huono ottamaan yhteyttä miehiin. Ja ehkä liikaakin jätän sen yhteydenoton miesten hommaksi. Yleensä otan yhteyttä kun perun tapaamisiamme, jota teen kyllä valitettavan usein.. Mutta siis alkuvaiheessa näin. Kun tapailua on pidempän, niin jaksan ehkä keskittyä olennaiseen ;)

[QUOTE="viekku";26757215]Voi VITSIIT sentäs, ollaanko sitä NIIN teiniä taas?
Demillä on varmaan paremmat ideat tähän kuin kaksplussan mammoilla. Siis IIKS!!!! :O[/QUOTE]

No joojoo! tuntuuhan tää ihan tyhmältä ja naiivilta, mut ei tällaista ole ollut moniin vuosiin. On tää aikuisillakin kyl hankalaa.

[QUOTE="aloittaja";26757242]No joojoo! tuntuuhan tää ihan tyhmältä ja naiivilta, mut ei tällaista ole ollut moniin vuosiin. On tää aikuisillakin kyl hankalaa.[/QUOTE]

No ei ollu kyl mulla hankalaa ollenkaan.... Ja ikää sulla on...?

Miehelle lienee tullut selväksi, että sua kiinnostaa ja haluat tavata.
Jos se haluaa samaa, niin kyllä se ottaa yhteyttä.

Ei pidä olla liian tyrkyllä, vaikka se ihastuneena vaikeeta onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyväksi havaittu;26757285:
Miehelle lienee tullut selväksi, että sua kiinnostaa ja haluat tavata.
Jos se haluaa samaa, niin kyllä se ottaa yhteyttä.

Ei pidä olla liian tyrkyllä, vaikka se ihastuneena vaikeeta onkin.

toivottasti en ole vielä ihastunut. Meillä vaan synkkas tosi hyvin. Ja kun se on niin etäinen ihan luonteeltaan eikä yhtään ilkeyttään, niin ehkä mua pelottaa et se vähän kuin lipuisi pois kuin "saippua käsistä". En ole koskaan tavannut samanlaista ihmistä, jota pystyn ymmärtämään niin hyvin, ja että se ajatus maailma joka meillä on yhteinen. Sovimme kyllä että MINÄ otan yhteyttä huomenna, kun pääsen töistä.
Tiedän, ja sanoinkin hälle et toimin kyl aika tyhmästi, ottaessani yhteyttä monesta eri paikasta, mutta olenkin luonteeltani vähän enemmän toimija kuin ajattelija eka..

Yhteistyössä