Palstan snobit? Kermaperseet esiin!

• Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
Aika moni vaikuttaa saavan kicksinsä nimenomaan niistä.
Niin no, minusta ei kovinkaan moni ottaen huomioon palstan käyttöasteen.

Toki se on täälläkin samalla tavalla, kuin tuolla oikeasti ihmisten keskuudessa, että parhaiten huomataan ne, jotka pitävät eniten melua, yleensä pahassa mielessä.

Se tosin on aika luontainen tapa ihmisille, kiinnittää enemmän huomiota sellaiseen huonoon kuin neutraaliin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26753664:
mä olenki aina ollu mieluummin siellä lavalla.
kirveenvarressa.
Jokaisella oma juttunsa.
Minä en kiihotu noista ollenkaan vaan itseasiassa suorastaan "halveksun" , mikä palstalogiikalla tietenkin tarkoittaa että "kuvittelen olevani kaikkien muiden yläpuolella".

:D

Jokaisella oma juttunsa.
Minä en kiihotu noista ollenkaan vaan itseasiassa suorastaan "halveksun" , mikä palstalogiikalla tietenkin tarkoittaa että "kuvittelen olevani kaikkien muiden yläpuolella".

:D
ei varmaan tule yllätyksenä että mä halveksun sinua ihan aidosti. ei tarvii ymmärtää eikä laittaa hymynaamahymiöö perään.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26753695:
Mulla ei oikeastaan olisi ollut yhtään mitään, mutta voin vaikka esittää jotain kyttyräselkäistä huppupäätä, sellaista kylähullua.

mä voin olla se Prinsessa, ei Kellokoskelta, mutta aika liki... voitaisko me seistä siellä lavan lähistöllä käsikkäin:hug:

Mä olen kermaperse. Pidän kalliista asioista ja tykkään niitä ostaa. Korostan näitä kalliita hankintoja toisinaan myös puheissani ja olen pöyhkeä. Asun arvokkaammassa omistusasunnossa kuin tuloillani olisi oikeasti varaa, sillä minulla on myös se kultalusikka perseessä. :cool:

Muista palstalaisista en osaa mitään sanoa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26753701:
ei varmaan tule yllätyksenä että mä halveksun sinua ihan aidosti. ei tarvii ymmärtää eikä laittaa hymynaamahymiöö perään.
minä arvostan sitä, että ihmiset sanovat mielipiteensä kääntelemättä sanojaan liiaksi. Toki välillä voi sanoa pahastikin, mutta liiallinen sanankäänteleminenkään ei ole kovin arvostettavaaa.

• Tykkää
Reactions: Angel of darkness
rietas
Jotain samaa asennettahan tuossa lynkkaajiksi haukkumisessa on, kuin siinäkin, mistä ollaan sivukaupalla väännetty: minä ja te muut.

Lukuunottamatta muutamia (aina ketjuissa esiintyviä) haukkumaviestejä, on kuitenkin keskusteltu ihan asiasta ja perustellen. Mistä lähtien se on ollut lynkkaamista? Siitä lähtien, kun keskustelijoina on "ne muut"?

Jotain samaa asennettahan tuossa lynkkaajiksi haukkumisessa on, kuin siinäkin, mistä ollaan sivukaupalla väännetty: minä ja te muut.
Toisaalta, se "minä ja te muut"-asenne on aika yleinen palstalla (kai elämässä yleensäkin), ja ainakin itselleni se on ollut yksi sellainen opetus olla olettamatta.

Ihminen voi olettaa olevansa erityinen, ja muiden olevan pääasiassa samaa massaa. Silloin sen olettamuksen alle katoavat muiden ihmisten persoonat, heidän erityispiirteensä, heidän erityisyytensä. Tavallaan se ajatus on minusta valtavan vapauttava. Että kukaan tuolla kadulla esimerkiksi ei voi nähdä minusta, kuka ja minkälainen minä olen, mikä on minun erityisyyteni tai kuinka älykäs olen. He eivät näe, mitä minä harrastan tai mitä minä teen. Tai kukaan tällä palstalla, jos en erikseen kerro. Näkymättömyys voi toisaalta olla vapauttavaakin. Ja toisaalta avata silmiä sille, että näkee toiset.

No niin, meni pseudofilosofian puolelle :xmas:

"vieras"
Tämä ketju muutti käsitykseni teistä palstalaisista. Ennen olitte minulle verkkareihin ja harmaaseen t-paitaan pukeutuvia mammoja, joiden tukka on lyhyeksi kynitty punakupar pehkoi. Nyt ylistän ihmeellistä älykkyyttänne ja alan lipittää kermapersuksianne, sen verran tasokkaaksi kävi jutut!

[QUOTE="vieras";26753780]Tämä ketju muutti käsitykseni teistä palstalaisista. Ennen olitte minulle verkkareihin ja harmaaseen t-paitaan pukeutuvia mammoja, joiden tukka on lyhyeksi kynitty punakupar pehkoi. Nyt ylistän ihmeellistä älykkyyttänne ja alan lipittää kermapersuksianne, sen verran tasokkaaksi kävi jutut![/QUOTE]

Voi kiitos,

ei ollut sattumaa, että tämä kommentti tuli minun postaukseni perään :saint:

• Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä