Nyt ette naura vaan auttakaa??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amatööritreenaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amatööritreenaaja

Vieras
Mä nimittäin testasin treenipalloja tänään ensimmäistä kertaa ja nyt kun tahtosin ne ulos niin en yltäkään koukkaamaan toista kun on niin syvällä :O Nyt kaikki käytännön vinkit kehiin kiitos! :D Oon yrittäny hyppiä eikä se sieltä tule, kun on vähän niinku mutkan takana. Mikä ois paras asento kaivaa sitä tai et alkais tulemaan? Selällä? Mahalla? Istualteni pöntön päällä yritin kaivaa ja seisten, mutta ei! Ja tää EI ole provo, olisikin!

Siis geishakuulat?

Ponnista. Samaan tapaan ku paskalla olisit. Tai pissalla. En mä osaa selittää...

Ja varmaan istuallaan pöntöllä tulee helpoiten tai sit makuulla selällään mahd. rentona ja ilman paniikkia.

Joo siis vähän niinku geishakuulat, mut nää on ne pienemmät ja painavemmat ilman mitään naruja.. Voi jestas kun tästä selviän en taida enää treenailla :O

Anteeks, on ihan pakko hitusen hihittää *tirsk*. Itselle ois voinu käydä ihan samat kyllä. Jos olet synnyttänyt niin kuvittele sitä ponnistusta. Voi apua, toivottavasti tulee pian ulos :O

Mä luin joskus jostain, että sitten on paikat tosi kunnossa, kun pienikin kuula pysyy sisällä. Pistin sisään marmorikuulan, sehän on pieni, liukas ja kokoisekseen suht painava. Sitten unohdin koko kuulan ja touhusin ties mitä siinä seuraavan tunnin. Arvatkaa vaan, millä vaivalla mä sittemmin tongin värkkini läpi ja moneen kertaan, hyvä, etten karhupumpulla yrittänyt imaista.

Lopulta kuula löytyi lattialta. :ashamed: Se oli niin pieni, etten ollut huomannut sen putoamista. Ok, mun alapääni ei ainakaan ollut supertimmi, ja onneksi, ONNEKSI en käynyt lääkärissä tai laittanut miestä asialle etsimään olematonta kuulaa.. :ashamed:

IKHP392.jpg

mulle kävi kans tollee. ostin sellasen tosi pienet painavat kuulat ja netissähän sanottiin että ei ne siellä sisällä edes pysy ekalla kerralla. mut joo sinnehän se sit jäi. mä menin aivan paniikkiin ja yritin ronkkia sitä mut lopulta joudun pyytää miestä avuks ja jollai lusikalla se kaivo sen sieltä, hiukan sattu :D

Huh! Se on poissa!! :D <3 :D Kiitos "Hop" vinkistäsi, kyykkyasento auttoi sen verran että yltin koukkaamaan sen pois. Enkä muuten ihan heti noita takasin laita!

Nyt jo naurattaa nuo tulisuudelmat sun muut kommentit xD Vaan meinas siinä jo paniikki iskeä, varsinkin kun oon raskaana.. aloin jo kuvitella kaikenlaista..huhuuuuh!

Kuumimmat

Yhteistyössä