Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Musta taas tuntuu ettei ole tullut selväksi, monellekaan. Pakkomielteestä en tiedä, en ole niin paljon seurannut näitä ketjuja. Mutta tokihan se on niin että jos on vähänkin "näkyvämpi" persoona niin päänaukojia riittää. (Ja edelleenkään en puhu TrueBloodista).
Mutta myös ap voisi joskus käyttää harkintaa mitä näppiksiltänsä suoltaa, mitä kirjoittelee täällä. Tuo ylinopeusjuttu kun on ainakin sellainen että siihen tartutaan takuulla, ja pitkään. En sano että se olisi oikein, mutta se tuntuu olevan palsttan tyyli. Tai varmaan monenkin saitin.
Ja kun se on TrueBloodin tyyli, siitä et löydä mitään moitittavaa? Eikun sanoithan sä, että se ei ole oikein. Noniin. Samaa mieltä siis ollaan.
 
"mie"
Vaude, tykkään mielettömästi tuollasesta wanhantyylisestä punatiilestä, tulee varmasti hieno :)
Ja muutenki tuollanen tyyli, tykkään! Ei muuta ku lisää kuvia sitä mukaa ku teidän koti valmistuu Milanna :)
 
[QUOTE="vieras";26749604]Ja kun se on TrueBloodin tyyli, siitä et löydä mitään moitittavaa? Eikun sanoithan sä, että se ei ole oikein. Noniin. Samaa mieltä siis ollaan.[/QUOTE]
Mun on vaikea sanoa TrueBloodin tyylistä mitään, taisi olla ainoa, tai ainakin ensimmäinen hänen kommenttinsa jonka olen huomannutkaan. Tai sitten olen puusilmä. :) Mutta, kommentissa ei moitittavaa, se olisi voinut tulla munkin näppiksistä. Toki mä olen huomannut täälläkin sen että joku ottaa jonkun toisen silmätikukseen ja se nyt ei ehkä ole niin mukavaa. Enempää en ala höpisemään tätä asiaa, ilman parempaa tietoa. Poistun elämäni pariin.

Mukavaa päivänjatkoa sulle(kin). :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Mun on vaikea sanoa TrueBloodin tyylistä mitään, taisi olla ainoa, tai ainakin ensimmäinen hänen kommenttinsa jonka olen huomannutkaan. Tai sitten olen puusilmä. :) Mutta, kommentissa ei moitittavaa, se olisi voinut tulla munkin näppiksistä. Toki mä olen huomannut täälläkin sen että joku ottaa jonkun toisen silmätikukseen ja se nyt ei ehkä ole niin mukavaa. Enempää en ala höpisemään tätä asiaa, ilman parempaa tietoa. Poistun elämäni pariin.

Mukavaa päivänjatkoa sulle(kin). :)
Samoin.
 
justjoo
Olen sama mieltä muutaman muun kanssa, että siitä lattiasta tuli aivan karsee...... Se huone on oikeesti hieno ja linnamainen, mutta se lattia näyttää muovimatolta. Joku pieni eteinen tai vastaava olisi vielä mennyt, mutta näinkin isossa tilassa se lattia vaan korostuu. Ja mielestäni todella epäedullisesti.

Toi kettiön kuva oli hieno, tykkään sellaisesta rouheesta. Onko muuten siinä keittiössä kanssa se lattiahirvitys? Mietin vaan, että se keittiön "aitous" tulee kyllä korostamaan sitä lattian feikkimaisuutta. :(
 
Voiko siitä syyttää muuta kuin itseään, kun olet tänne kirjoitellut ummet ja lammet kaikesta?

Uniikin idean saadessasi pidä se täysin omassa tiedossasi äläkä tule tänne kertomaan sanallakaan siitä, niin ei tarvitse itkeä.

Ihan itseäsi voit syyttää, jos joku on vienyt idean. Näin se vain menee.
Tässäkin kommentissa oli vissiin asiatonta tekstiä?
 
"vieras"
Mielestäni olen sanonut ihan vain asiasta ko. hlölle suht suorin sanoin kuitenkin ja siltikään se ei tahdo mennä perille. Jos suoraan puhuminen on närppimistä, niin ehkä se vika on sitten lukijassa? Milanna on monesti ymmärtänyt hänelle kirjoitetut tekstit väärin ja tämän luulen johtuvan "kielimuurista". Hän ei kelpuuta muita vastauksia kuin ne, mitkä häntä itseään miellyttää.

Jos kirjoittaisin harmaana, niin tuskin poikkeaisin massasta :)



Tässäkin kommentissa oli vissiin asiatonta tekstiä?
"Ei tahdo mennä perille" sanoo kaiken. Kun SINÄ sanot Milannalle jotain, niin Milannan pitää totella ja toimia SINUN sanomisten perusteella. Ja jos näin ei tee, niin se antaa sinulle syyn jatkaa sitä närppimistä. Vuodesta toiseen. Oikeasti, ei kuulosta kovin terveeltä enää.

Mitäpä jos pysyisit pois Milannan ketjuista? Tuollainen jatkuva riidan haastaminen on aika ikävää.
 

Yhteistyössä