Listataanpa tähän miksi teitä on haukuttu palstalla tmv. Tuli tosta snobiavauksesta mieleen..

• Viestiketjun aloittaja "huijari"
  • Ensimmäinen viesti
"huijari"
Mua haukuttiin huijasiksi kun en muista Graduni arvosanaa. En voi palstan mukaan täten olla valmistunut yliopistosta, koska en sellaista mukamas muista.

Mutta en edelleenkään muista ja KYLLÄ, olen valmistnut. :)

Noh, tää toimii samalla tavalla kuin muuallakin elämässä: erotu joukosta ja kelpaat kiusattavaksi. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos - ihan sama mulle. Olen itse ankarin kriitikkoni, joten toisten sanat eivät sinällään uppoa minuun, elleivät ne tule lähteestä, jota arvostan. Jonkun harmaan trollaava heitto lähinnä huvittaa/säälittää.

Normaaliksi en voi enkä haluakaan ryhtyä. Toisekseen netissä vain osa minuutta pääsee irti, joten ei teillä edes ole kokonaiskuvaa minusta. Täten arvostelukin voi koskettaa vain kapeaa pintaa, eikä siksi sillä mahdollisuuksia itää jäytäväksi ahdistukseksi.

Rumahan mie oon ja tyhmä ku saapas mitä palstaa kuuntelee. Tuuliajolla ajelehtiva lastu, joka on niin varatnkin ettei edes lastulla ole puruja päässä eikä taskussa. Hullu mikä hullu ja luulee itsestään liikoja.

a.p.
Noh, tää toimii samalla tavalla kuin muuallakin elämässä: erotu joukosta ja kelpaat kiusattavaksi. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos - ihan sama mulle. Olen itse ankarin kriitikkoni, joten toisten sanat eivät sinällään uppoa minuun, elleivät ne tule lähteestä, jota arvostan. Jonkun harmaan trollaava heitto lähinnä huvittaa/säälittää.

N.
Ai miten niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? mä ainakin itken joka ilta, koska palsta ei usko mun opiskelujani. :'( Ihme homma, ettei muka vakavasti otettais...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Kaikki tyhmyyteen viittaavat solvaukset olen kuullut. Poliittinen kantani on haukuttu hyvin värikkäin sanakääntein, samoin arvoni ja elämänkatsomukseni. Koulutukseni on väärä ja tapani kirjoittaa ilkeä ja töykeä. En ymmärrä maailmasta mitään, elän kuulemma jossain pilvessä.

Kuvani jos olisin näyttänyt, niin olisin nuo muutkin ns. vakiosolvaukset varmaan kuullut. :whistle:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26749452:
Kaikki tyhmyyteen viittaavat solvaukset olen kuullut. Poliittinen kantani on haukuttu hyvin värikkäin sanakääntein, samoin arvoni ja elämänkatsomukseni. Koulutukseni on väärä ja tapani kirjoittaa ilkeä ja töykeä. En ymmärrä maailmasta mitään, elän kuulemma jossain pilvessä.

Kuvani jos olisin näyttänyt, niin olisin nuo muutkin ns. vakiosolvaukset varmaan kuullut. :whistle:
Pilvipöllyissä kirjotellaan, niih!

jaa a
Minua ei ole haukuttu täällä. Tosin eihän sitä tiedä koska nykyään en voi käyttää tekemääni tunnusta, sillä tuttava piiristä löytyy paljon ihmisiä jotka haluavat minut bongata jostain palstalta ja tulee txt että oonko kirjottanut tälläseen tälleen yms. Eli se siitä että nettiin nimettömänä vois tunteita ja huolia purkaa. :)

Mutta siis ite en ymmärrä miks toista arvostellaan koska ethän voi tietää millainen ihminen siellä oikeesti kirjoittelee...

Mutta sitten taas täällä on muutamakin henkilö joka vaan tahallaan koittaa saada mielipahaa toisille yms. En kyllä tässä nimeltä mainitse.

Lunatic
Mua on haukuttu vaikka miksi. Alkuajoilta muistan kun joku kutsui minua "teinien tappajaksi". :LOL:
Pedofiiliksikin on sanottu, miksi, ei harmainta hajua.
Mielenterveysongelmistani joskus avauduttuani, olen siitä lahtien aina ollut mielisairas ja hullu.
Ituhipiksi, kukkahatuksi, viherpiipertäjäksi, vasemmistoradikaaliksi (tämän otin kohteliaisuutena), kommariksi jne on kutsuttu.
Joku haukkui minua 40-vuotiaaksi (kyllä, ilmeisesti sen oli tarkotus loukata:xmas:), toinen taas pubiruusuksi jne.

PAAAAAALJON on haukuttu. Hauhau. :p

"öö"

Normaaliksi en voi enkä haluakaan ryhtyä. Toisekseen netissä vain osa minuutta pääsee irti, joten ei teillä edes ole kokonaiskuvaa minusta. Täten arvostelukin voi koskettaa vain kapeaa pintaa, eikä siksi sillä mahdollisuuksia itää jäytäväksi ahdistukseksi.

Rumahan mie oon ja tyhmä ku saapas mitä palstaa kuuntelee. Tuuliajolla ajelehtiva lastu, joka on niin varatnkin ettei edes lastulla ole puruja päässä eikä taskussa. Hullu mikä hullu ja luulee itsestään liikoja.
Mistäs tiedät että se harmaa trolli ei ole joku musta? Niin, en tiedä...olet ainoa palstalainen, jonka tekstejä huomaan lukevani nykyään enemmän tai vähemmän suu auki..

Sitten huomaan lukevani uudelleen ja uudelleen että eikö mulle nyt aukea tää juttu?? Jotenkin tuntuu että olet/kuvittelet olevasi eri planeetalla/lta

[QUOTE="öö";26749572]Mistäs tiedät että se harmaa trolli ei ole joku musta? Niin, en tiedä...olet ainoa palstalainen, jonka tekstejä huomaan lukevani nykyään enemmän tai vähemmän suu auki..

Sitten huomaan lukevani uudelleen ja uudelleen että eikö mulle nyt aukea tää juttu?? Jotenkin tuntuu että olet/kuvittelet olevasi eri planeetalla/lta[/QUOTE]

Min planeetalla ei ole tarvetta harmaantua voidakseen sanoa minulle suorat sanat? Onhan täällä näitä, jotka sanovat mustana mitä minusta ajattelevat. Arvostan rehellisyyttä enemmän kuin tyhjän kehumista edessä ja selän takana haukkumista. Sellainen on kotiplaneettani.

Jos on sitä mieltä, että olen marsunnäköinen viiripää ei se siitä muuksi muutu sanoo sen nikillä tai ilman. Uskallan kaiketi itsekin ottaa valtavirrasta poikkeavia näkökantoja, jos kerran saan sinutkin ihmettelemään. Se on hyvä. Se on keskustelun tarkoitus, ei hyminä tuttina.

Yhteistyössä