Tehdäänkö tutustumiskierros?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmm"
[QUOTE="vieras";26745915]- Mistä olet?
- Ikäsi?
- Lasten iät ja sukupuolet?
- Perhetilanne?

Lisäksi voi kertoa jotain oleellista itsestään, jos haluaa. :)[/QUOTE]

-Kotka
-26
-2v poika
-Avioliitossa
 
ap.
Ehkä vähän huono sana toi perhetilanne. Meinasin itse ensin vastata siihen "avioliitossa", mutta vastasinkin noin.

Meinasin kysyä myös lemmikeistä, mut olis tullut liikaa diipadaapaa...
 
- Mistä olet? Luudan ja kattilan nykyinen sijoituspaikka on Pori
- Ikäsi? 30v
- Lasten iät ja sukupuolet? Tyttö, pian 6v
- Perhetilanne? Naimisissa sekä miehen että yrityksen kans.

Toistaseks jaloissa pyörii myös 2 kissaa, tosin toisella taitaa olla jo lähtölaskenta käynnissä :(
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
Palan halusta kuulla lisää tällaisesta variaatiosta. Kuulostaa mielenkiintoiselta ;D
No siis olin aiemmin yksinhuoltaja, mutta kun kuopuskin tuli täysi-ikäiseksi, en ollutkaan enää kenenkään huoltaja. Musta tuli ex-yksinhuoltaja. Viidenkympin villitys on ihan oma lukunsa...vanhat asiat ja aatteet on heitetty romukoppaan ja uuden tuulet puhaltavat. Ja vapaa on tietysti sitä, että ei pahemmin "maalliset" asiat pidättele, jos vaikka sais päähänsä lähteä kolmen kuukauden vaellusretkelle Siperiaan tai hurvittelemaan jonnekin toyboy-paratiisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Tuosta 8kk ikäerosta tuli mieleen kun sitä jossain toisessa yhteydessä ihmeteltiin myös. Et mulla oli aikoinaa sisarukset hoidossa, joista eka oli syntynyt tammikuussa ja toka joulukuussa samana vuonna. Ihan hauska sattuma, meneevät samalle luokalle kouluunkin vuoden ikäerolla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kumipuu

Yhteistyössä