Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Siis onko tää nyt sitä kuuluisaa suomalaista kateutta? Josko ei jaksa koko Milannaa (minkä hyvin ehkä ymmärrän...) niin kukaan ei pakota hänen ketjujaan avaamaan. Järkyttävää käytöstä aikuisilta ihmisiltä (ja tämä ketju ei ole ainoa!), jotka olettaen vieläpä ovat vanhempia.

Eikö kaikille ihmisille opeteta, että jos ei ole mitään kaunista sanottavaa, on parempi olla hiljaa? Ilmeisesti nämä mammat (ja ainakin yksi isukkikin) eivät tätä ole oppineet eivätkä sitten osaa myöskään omille lapsilleen opettaa :(
 
vierass
Siis onko tää nyt sitä kuuluisaa suomalaista kateutta? Josko ei jaksa koko Milannaa (minkä hyvin ehkä ymmärrän...) niin kukaan ei pakota hänen ketjujaan avaamaan. Järkyttävää käytöstä aikuisilta ihmisiltä (ja tämä ketju ei ole ainoa!), jotka olettaen vieläpä ovat vanhempia.

Eikö kaikille ihmisille opeteta, että jos ei ole mitään kaunista sanottavaa, on parempi olla hiljaa? Ilmeisesti nämä mammat (ja ainakin yksi isukkikin) eivät tätä ole oppineet eivätkä sitten osaa myöskään omille lapsilleen opettaa :(
Ja vielä lisäys, että tällä "kaunista sanottavaa" en tarkoittanut sitä, että josko jonkun mielestä Milannan lattia ei ole "kaunis" vaan yleisesti ainaista haukkumista, pilkkaamista ja vainoamista.
 
hei TrueBlood, miks et vasta, eikö sun pitää elää palstalla ja etkö sä ole se asialline ihminen, ainakin pidät sellaiseena itseä....
En asu enkä elä palstalla :D

Kunhan tein vain huomion, nothing else. Turha sinun on mitään sen kummempaa repiä asiasta, missä ei sen kummempaa ollut :)

Ei sinun elämäsi minulle kuulu. Itsehän sinä sen tänne tuot kaikkien nähtäville ja valitat sitten ihan turhasta, jos joku muu sinua stalkkaa hakemalla kaikenmaailman tiedot sinusta.

[QUOTE="öööö";26746144]No mitä sitten?
Eikö venakko sais ostaa sitten mitään tarjoustuotteita vai mikä tää sun pointti oli?[/QUOTE]

Saa ostaa, enhän minä sillä sitä kirjoittanut. Tein vain huomion. Anteeksi nyt sitten.
 
Venakko Milanna
En asu enkä elä palstalla :D

Kunhan tein vain huomion, nothing else. Turha sinun on mitään sen kummempaa repiä asiasta, missä ei sen kummempaa ollut :)

Ei sinun elämäsi minulle kuulu. Itsehän sinä sen tänne tuot kaikkien nähtäville ja valitat sitten ihan turhasta, jos joku muu sinua stalkkaa hakemalla kaikenmaailman tiedot sinusta.



Saa ostaa, enhän minä sillä sitä kirjoittanut. Tein vain huomion. Anteeksi nyt sitten.
ei apua miten tyhmiä ihmisiä on olemassa:headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
tänään vien poliisille vast lakimiehen kaa=)
No, äkkiä se aika menee ja kun saat kortin takaisin, muistat paremmin noudattaa nopeusrajoituksia. Sitä varten nää sanktiot tulee, että ihmiset oppisi. Meilläkin nuorella on kortti nyt ekaa vuotta ja ollaan siitä puhuttu, ettei kannata möhliä näissä jutuissa :) Mutta jos se moka sattuu, niin sitten kärsitään seuraukset.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26748344]No, äkkiä se aika menee ja kun saat kortin takaisin, muistat paremmin noudattaa nopeusrajoituksia. Sitä varten nää sanktiot tulee, että ihmiset oppisi. Meilläkin nuorella on kortti nyt ekaa vuotta ja ollaan siitä puhuttu, ettei kannata möhliä näissä jutuissa :) Mutta jos se moka sattuu, niin sitten kärsitään seuraukset.[/QUOTE]

mä toivon niin paljon että saan vaikka joku todella iso sakko, kun kortin pois
 
mä toivon niin paljon että saan vaikka joku todella iso sakko, kun kortin pois
Ihan hyvää tekisi sinulle olla kortittomana. Milloin opit kantamaan vastuusi? Minkä takia sitä ei voi liikenteessä ajaa liikennesääntöjen mukaisesti?

Pidätkö itseäsi niin spesiaali-ihmisenä, että sinulta ei saisi oman mokasi vuoksi ottaa korttia pois? Ilman vittuilua kysyn.
 
"vieras"
Ihan hyvää tekisi sinulle olla kortittomana. Milloin opit kantamaan vastuusi? Minkä takia sitä ei voi liikenteessä ajaa liikennesääntöjen mukaisesti?

Pidätkö itseäsi niin spesiaali-ihmisenä, että sinulta ei saisi oman mokasi vuoksi ottaa korttia pois? Ilman vittuilua kysyn.
Miksi sä olet aina närppimässä Milannaa? Mikä sua vaivaa? Ihan hyvällä kysyn.
 
"vieras"
Mä en tiedä onko närppinyt vai ei, mutta eikös TrueBlood puhu ihan asiaa? Lait ja säännöt on kaikille samat, tai ainakin pitäisi olla.
Eiköhän se ole tullut selväksi. Mutta joidenkin pitää vain jatkaa ja jatkaa. Aina. Ei jätetä yhtään tilaisuutta käyttämättä, missä saadaan taas vähän tökätä ap:ta. Kuulostaa jo vähän pakkomielteeltä tai sitten erittäin ilkeältä ihmiseltä.
 
[QUOTE="vieras";26749490]Eiköhän se ole tullut selväksi. Mutta joidenkin pitää vain jatkaa ja jatkaa. Aina. Ei jätetä yhtään tilaisuutta käyttämättä, missä saadaan taas vähän tökätä ap:ta. Kuulostaa jo vähän pakkomielteeltä tai sitten erittäin ilkeältä ihmiseltä.[/QUOTE]Musta taas tuntuu ettei ole tullut selväksi, monellekaan. Pakkomielteestä en tiedä, en ole niin paljon seurannut näitä ketjuja. Mutta tokihan se on niin että jos on vähänkin "näkyvämpi" persoona niin päänaukojia riittää. (Ja edelleenkään en puhu TrueBloodista).
Mutta myös ap voisi joskus käyttää harkintaa mitä näppiksiltänsä suoltaa, mitä kirjoittelee täällä. Tuo ylinopeusjuttu kun on ainakin sellainen että siihen tartutaan takuulla, ja pitkään. En sano että se olisi oikein, mutta se tuntuu olevan palsttan tyyli. Tai varmaan monenkin saitin.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä