Take That-fanien haastattelu Jyrkissä v. 1996 (linkki)

No en mä nyt mistään fanittamisesta puhuis, mutta kyyyl mä diggasin ainaskin Relight My Firestä ja Back For Goodista. Ja niistä kamuista se pitkätukkanen (Jason Orange or mikälie?) tais olla ihkuin.
Oooh, ehkä maailmanhistorian eka tyyppi (ainakin nainen) jonka suosikkina oli Jason, se oli vähän semmonen jämä-takethattilainen Howardin kanssa..! :)

Itse samoilla linjoilla Akaatin kanssa, tosin Mark parka on tainnut vanhentua noista "huonoiten" (vrt. Gary joka on "vanhanakin" oikein komea).

"vieras"
take that ei iskenyt. mutta sitten tuli BSB ja Spice girls ja Westlife ja öööö vaikka mitä mitä kyllä fanitin ihan hulluna :D
ja siis joo, kyllähän niitä vieläkin pystyy kuunteleen ;)

Oooh, ehkä maailmanhistorian eka tyyppi (ainakin nainen) jonka suosikkina oli Jason, se oli vähän semmonen jämä-takethattilainen Howardin kanssa..! :)

Itse samoilla linjoilla Akaatin kanssa, tosin Mark parka on tainnut vanhentua noista "huonoiten" (vrt. Gary joka on "vanhanakin" oikein komea).
no musta jason ja howard ovat vanhentuneet niin mallikkaasti! Ovat paljon komeempia nyt kuin silloin.

voi e! <3
Howard

[QUOTE="mää";26745243]mikä kumma tuossa on jotenkin naurettavaa? Itkeväthän aikuiset ihmisetkin jonkun tähden kuolemaa, naurettavaa se on tuokin pyhiinvaellus jonkun ventovieraan ihmisen vuoksi.

Michael Jackson fans in shock as the world mourns the king of pop | Mail Online[/QUOTE]

Ero lienee siinä, että teinityttöjen ikävä on jollakin hyvällä tavalla huvittavaa, mutta ymmärrettävää. Aikuisella ihmisellä se on pelkästään säälittävää. (Ja tarkoitan siis näitä joiden elämä suunnilleen loppui kun Mikke kuoli.)

"vieras"
Ero lienee siinä, että teinityttöjen ikävä on jollakin hyvällä tavalla huvittavaa, mutta ymmärrettävää. Aikuisella ihmisellä se on pelkästään säälittävää. (Ja tarkoitan siis näitä joiden elämä suunnilleen loppui kun Mikke kuoli.)
mä itken MJtä edelleen :'( Ehdin olla fani niin pitkään ja teini-iässä oli paljon murheita ja uskallan väittää ihan tosissani, että ilman Jacksonia en oli enää tässä. Siitä ammensin voimia vaikeina hetkinä ja siksi siitä tuli niin tärkeä osa mun elämääni. olen sitten säälittävä.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"jaa"
Minä fanitin Take That:ia ala-asteella. Mikäs se vuos nyt sitten olis... -95? Mark oli ihanin:) Nyt kun olen nähnyt jotain uutta videoo, sanoisin että kaikki ne muut on vaan komistunut vanhetessaan, mutta tuo Mark on kuin vanha ukko.

Yhteistyössä