mulla on ripsipidennys ja välillä on hiustenpidennys.Hiustyylini vaihtuu niin usein että ei oma hius ehdi kasvaa tarpeeksi:snotty:
itse tykkään samoin mieheni
se on tärkeintä
itse tykkään samoin mieheni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ihan samaa sarjaa, kun hiusten värjääminen. Sitten vielä luullaan näyttävän niin luonnolliselta muka et huh. Jossain määrin ymmärrän ja jossain määrin ne on aika karseita.
Ruskeet piilarit on seksikkäät.
Mietin vain, millaisena asiat näkee värillisten piilareiden kanssa. Jo aurinkolasien kanssa kaikki on eri väristä ja pimeämpää (osa asioista jää melkein huomaamatta) kuin ilman aurinkolaseja. Värillisissä piilareissahan väriä ei ole vain iiriksen kohdalla vaan koko piilari on värillinen. Näin ollen myös kaikki värit ja asiat näyttäytyvät erilaisina. Varmaan ihan kivaa jossain illanvietossa, mutta en itse arjessa jaksaisi käyttää värillisiä piilareita.
Toi solariumin otto ei muuten kannata.Se nimittäin vanhentaa ihoa tehokkaasti. Vaikutukset näkyvät myöhemmin. Taidat olla vielä nuori? Elämää on nimittäin kolmenkympin jälkeenkinEi ole sitten kivaa, jos on paljon auringonotosta johtuneita juonteita ja ryppyjä.
Mietin vain, millaisena asiat näkee värillisten piilareiden kanssa. Jo aurinkolasien kanssa kaikki on eri väristä ja pimeämpää (osa asioista jää melkein huomaamatta) kuin ilman aurinkolaseja. Värillisissä piilareissahan väriä ei ole vain iiriksen kohdalla vaan koko piilari on värillinen. Näin ollen myös kaikki värit ja asiat näyttäytyvät erilaisina. Varmaan ihan kivaa jossain illanvietossa, mutta en itse arjessa jaksaisi käyttää värillisiä piilareita.