Feikkikauneus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni oli joskus ruskeat piilarit, kun tapailin yhtä miestä. Sit kun hän huomasi, että omat silmäni ovatkin siniset niin piti niitä kauniimpina. Olen kokeillut myös vihreitä linssejä. Joskus on kiva ihan vaihtelun vuoksi käyttää niitä. Vaihtaahan silmälasienkin käyttäjät kehyksiään.
Ripsipidennyksiä kokeilin kerran. Periaatteessa ihanat, jos on taitavasti laitetut ja luonnollisen näköiset. Ei tarvii mitään silmämeikkiä laittaa. Mulla sattui olemaan vähän taitamaton ripsientekijä, joten oli pakko poistattaa ne parin viikon päästä. Ehkä joskus kokeilen uudestaan.
Rakennekynsiä kokeilin, ei ollut mun juttu.
Hiustenpidennyksiä en ole (vielä) kokeillut. Väriä pitää kyllä välillä laittaa, kun en halua vielä esitellä harmaitani.
Rusketuksesta en välitä, olen suosiolla vaalea. Kokeillut olen joskus solariumia, mutta tuntui typerältä maata siellä. Purkkirusketusta en ole saanut hyvin laitettua.
Meikkaan kyllä lähes päivittäin, mutta uskallan ihan luomunakin ulkoilla.Mun mielestä nuo kaikki on ihan ok, jos henkilö itse tuntee olonsa paremmaksi niiden kanssa. Eri asia on sitten ne, joilla menee kaikki niin överiksi, että näkee kilometrin päähän, että kaikki on feikkiä. :D

Minusta on aina niin hauskaa, kun joku naisihminen yrittää päteä "ei-feikkikauneudella" ja arvostelee toisin tekeviä.
Onko toisten laittautumiset jotenkin pois miesten huomiosta omalta kohdalta? En muuta oikein keksi.. kun mikäli joku mies nyt ei tajua pientä tai isompaakaan tuunausta, niin ei ole minun ongelma. Ei se minulta pois ole jonkun feikkitissit tai silmät, hiukset jne..

Jos taas jonkun mies on niin idiootti, että valittaa oman naisensa laiskuudesta laittaa itseään, niin ehk vähän ymmärrän. Mutta sekin ongelma häviää vaihtamalla miehen toisenlaiseen. So simple..

Ei, mulla ei ole juuri nyt mitään ylimääräistä. Mitä nyt silmät piirsin päähän aamulla(menee sen 5min) ja ihan vain oman ukkoni iloksi. Se kun tykkää kovasti, jos eukko laittelee itteensä silloin tällöin. Tulee itsellekin hyvä mieli ja onhan se ihan kamalaa, jos joku naturelli-elli jää mieheltä huomaamatta, kun oma hehkee(vitsivitsi) vaimo kulkee vierellä. :)

Oon himoinnut tekokynsiä, ripsiä ja hiustenpidennyksiä.. mutta ei ne mulla kauaa pysyis hyvinä, joten senkin rahan tuhlaan ihan muuhun. Ihailen tuttavien "räpsyttimiä" vain sitten. Piilareita en tartte, koska olen kuullut sellaisia jo käyttäväni. Sattuu vaan oleen muuten vähän hassunväriset simmut :P

Ei ne useimmat miehetkään ny ihan niiiin tyhmiä ole, ettei tajuis feikkijuttuja. Joku tykkää ja toinen ei. Kaikille löytyy ottajansa.

Minä en kyllä ymmärrä, jos kaikki on ihan feikkiä: hiusten väri ja pituus, kynnet, ripset, kulmat, rusketus, rinnat, leuka, nenä... tulee mieleen vaan yksi kysymys: miksi?

Minusta luomu on parasta :D

On ihmisiä, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Suotakoon heillekin jotain sisältöä elämäänsä! :)

Ite oon kiinnostunu ihan muista asioista kun ulkonäöstä. Oon tyytyväinen säännölliseen kerran kuussa kampaajalla käymiseen ja perusmeikkiin laadukkailla meikkituotteilla. Sitten lopun ajan elämästäni käytän vaikka harrastusteni parissa.

Mikä sä oot ap sanomaan, että vaikka tähtitiede tai poliittinen järjestötoiminta on parempaa sisältöö elämälle kun kauneudenhoitoteknologia?

Ei saa myöskään meikata, eikä värjätä hiuksia. Ne on feikkikauneutta.

Ihan feikkiä on myös pukeutua sen mukaan, mikä vartalolle ns. sopii...eli korostaa niitä hyviä paikkoja ja peittää huonoja. Huh, mitä feikkiä.

Ja kaikenmaailman push upit ja muokkaavat sukkikset. Nou, nou...feikkiä.

Ja ihokarvojen poisto. Kyllä pitää kaikkien puskien ja tupsujen rehottaa, mitään ei saa nyppiä pois tai muilla keinoin siistiä, koska se on niin feikkiä!!

Ugh, olen puhunut!

ihan samaa sarjaa, kun hiusten värjääminen. Sitten vielä luullaan näyttävän niin luonnolliselta muka et huh. Jossain määrin ymmärrän ja jossain määrin ne on aika karseita.

Mulla oli pari vuotta hiuksissa oma väri, ja nyt vähän aikaa sitten laitoin tosi luonnottoman platinablondin. Tää ei näytä tippaakaan aidolta ja niin oli tarkotuskin :D

Ihmetyttää aina puhe "feikistä". Onko vaikka hiusten värjääminen tai meikkaaminen feikkiä? Itse värjään hiuksiani, ja koen kyllä olevani enemmän oma itseni värjättyjen hiusten kuin maantienväristen luomuhiusten kanssa. Ei minusta pointti olekaan se, onko väri "aito". Koko olemukseni kuvastaa sitä, millaiselta itse haluan näyttää - se on ominta itseäni, eikä se, millaiset geenit olen saanut. Se, miltä näytän täysin ilman meikkiä ja hiusväriä kertoo siitä, minkä näköisiä vanhempani ovat. Se, miltä näytän, kun olen laittanut oman tyyliset vaatteet, meikit, hiustyylin, yms. kertoo siitä, miltä minä persoonana näytän.

Itse en harrasta sen enempää keinotekoista kuin aitoakaan rusketusta (ja millä perusteella muuten uv-säteilyn aikaansaama rusketus olisi aidompi? eikö pointti ole se, että iho on ruskettunut eikä se, mistä se väri on tullut? Ihan yhtä laillahan aurtingonkin aikaansaama väri on keinotekoinen.), mutta kyllähän esim. itseruskettava voide olisi varmaan paljon terveellisempi keino kuin maata syöpää aiheuttavassa uv-säteilyssä auringossa.

Ja nuo piilarit ja hiusten pidennykset - sehän on ihan kiva, että ihminen voi itse päättää jopa silmien värin, ei tarvitse olla vain geenien armoilla. Itse en noita harrasta, kuten en mitään rakennekynsiäkään, mutta ei minua häiritse, jos joku vaihtelee silmien väriään.

Lisäys: ensimmäisen lapsen raskausaikana lopetin hiusten värjäämisen ja pidin pari vuotta luonnollisen värisiä hiuksia. Valokuvat noilta ajoilta tuntuvat ihan vierailta, en näytä mielestäni ollenkaan omalta itseltäni! Ja ihmetyttää, että jaksoin pitää sitä väriä niinkin kauan. (Aloin värjätä uudestaan vasta imetyksen loputtua.)

[QUOTE="Ihmettelen";26740301]hää on nyt sinkkunainen et, varmaan miestä yrittää saada?[/QUOTE]

Mulla on rakennekynnet, ripsien pidennystä oon harkinnut. Silikonitissejä en tartte (kokoa omasta takaa, valitettavasti), mutta hiuksia värjään ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni.
12v naimisissa, pitäiskö nyt aloittaa metäsätys uudestaan ;)

Ruskeet piilarit on seksikkäät.

Mietin vain, millaisena asiat näkee värillisten piilareiden kanssa. Jo aurinkolasien kanssa kaikki on eri väristä ja pimeämpää (osa asioista jää melkein huomaamatta) kuin ilman aurinkolaseja. Värillisissä piilareissahan väriä ei ole vain iiriksen kohdalla vaan koko piilari on värillinen. Näin ollen myös kaikki värit ja asiat näyttäytyvät erilaisina. Varmaan ihan kivaa jossain illanvietossa, mutta en itse arjessa jaksaisi käyttää värillisiä piilareita.

Tekokynnet ovat kätevämmät kuin omat pitkät kynnet, koska ne ovat vahvemmat ja paksummat eivätkä katkea ja repeile yhtä helposti kuin luonnollinen kynsi.

Mulla on maltilliset ripsien pidennykset, lopputulos on sama kuin ripsarilla tehtynä mutta sillä erotuksella, että mä saan omaa aikaa 2 tuntia kuussa kun makaan kosmetologilla noita laitattamassa ja olen AINA houlitellun näköinen, myös saunassa ja vasta heränneenä eikä tarvii aamulla töihin lähtiessä meikkailla. Sama kynsien kanssa. Kynnet on aidot, mutta niissä on geeli päällä jotta ne on aina siistin ja huolitellun näköiset, muuten joutuisin lakkaamaan niitä 2 kertaa viikossa. En mä koe ketään huijaavani, helpotan vain omaa elämääni. Samaan sarjaan lasken hiusten värjäämisen. Mutta kukin tyylillään. Muuten mä en esim. meikkaa kuin hyvin maltillisesti, puuteria joka päivä ja ehkä kulmiin väriä jos ei ole kestovärjätty. En rajaile silmiä tai huulia tai mätä kilokaupalla luomiväriä tms.

[QUOTE="Ihmettelen";26740301]entäs sit ku vetää piilarit naamalta pois? mies lähtee karkuun?

Nojoo, mitä mieltä yleisesti ottaen ootte näistä feikkijutuista?[/QUOTE]

Ja täähän nyt on ihan sama asia ku vaikka push up-rintaliivit tai muotoilevat tai tukevat alushousut/sukkahousut. Tai korsetti. Lukuisat naiset käyttää niitä näyttääkseen astetta paremmalle ja kohottaakseen omaa itsetuntoaan, ei multa ainakaan yksikään mies ole karkuun lähteny siinä vaiheessa ku oon rintaliivit heittäny pois... ;)

Hiustenpidennys? Tekokynnet? Tekoripset? Värilliset piilolinssit? Feikkirusketus?

No mä näen että näillä voi tehdä itsensä täysin luonnottoman näköiseksi, tai sitten korostaa omia puolia. Ne voi tehdä huonosti, tai ammattitaidolla.

Kyllä mulla on ollut hiustenpidennykset, mutta ei mun mies siitä oo kauhistunut kun olen omalla tukalla, miksi olisi? :D ei mun oma tukka mikään hamppupelto ole, se on vaan lyhyempi. Tekokynnet voi olla myös nätit, itse tykkään sellaisista melko luonnollisista, siis aika lyhyistä ja esim. ranskalainen manikyyri on nätti. Tekoripsiä en ole kokeillut enkä piilolinssejä, mutta ei niissäkään mitään vikaa ole. Tekorusketusta laitan joskus pullosta, sillä saa ihan kivan pienen päivetyksen iholle, eikä se kyllä tartu mihinkään lakanoihin :D kamalampaa mun mielestä on grillata itseään auringossa rusketuksen saamiseksi.

Mietin vain, millaisena asiat näkee värillisten piilareiden kanssa. Jo aurinkolasien kanssa kaikki on eri väristä ja pimeämpää (osa asioista jää melkein huomaamatta) kuin ilman aurinkolaseja. Värillisissä piilareissahan väriä ei ole vain iiriksen kohdalla vaan koko piilari on värillinen. Näin ollen myös kaikki värit ja asiat näyttäytyvät erilaisina. Varmaan ihan kivaa jossain illanvietossa, mutta en itse arjessa jaksaisi käyttää värillisiä piilareita.

WTF??? Mä oon käyttäny värillisiä piilareita ja kyllä mä oon nähny kaiken just saman värisenä ku muutenki.

Mä en kyllä tajua ap:n ajatuksia ku pitää tuollaasesta vetää herneet nenään.

Toi solariumin otto ei muuten kannata.Se nimittäin vanhentaa ihoa tehokkaasti. Vaikutukset näkyvät myöhemmin. Taidat olla vielä nuori? Elämää on nimittäin kolmenkympin jälkeenkin:) Ei ole sitten kivaa, jos on paljon auringonotosta johtuneita juonteita ja ryppyjä.

En usko että muutama kerta solariumia keväisin pohjarusketukseksi tekee kuitenkaan niin kovin pahaa. Saman se aurinkokin tekee enkä todella aio alkaa sitä välttelemään. Kohtuus tietenkin kaikessa. Ja koen kyllä olevani vielä nuori, pian tuon kolmekymmentä.

[QUOTE="seireeni";26741592]muovihiukset,muoviripset,muovitissit,muovikynnet.Kyllä niissä ainakin osa on muovia.Ei kauhean terveellistä.[/QUOTE]

Ei ne feikkihiukset sisällä muovia, jos ovat aitohiusta. Ripsetkin voi olla minkinkarvaa.Tissit joo silikonia, mutta sitähän jokainen kätttää ruuanlaitossa joka päivä ja suihkussa hoitoaineessa.

Ootkos sä koskaan edes nähnyt piilaria? Ei sitä värillistä kohtaa ole pupillin päällä vaan siinä kohti missä paljaassakin silmässä on värikalvo. Mahtavaa asiantuntijuutta.

• Tykkää
Reactions: pookypooh
Siis kyllä mun käyttämissä värillisissä piilareissa on ollut pupillin kohta kirkas, ei siinä keskellä mitään väriä ole ollut. Ei siis ole maailma näkynyt ruskeana, sinisenä tai vihreänäkään, vaan ihan normaalina..:D

Yhteistyössä