Annatteko miehen laueta sisällenne?

  • Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minttu";26742048]Itse en anna, ellei ole kortsua. Paljaalla jos laittaa, menee sitten aina vessaan kädellä hoitamaan homman loppuun. Todella ällöttävää, jos ne visvat tulee sisälle, sitä sitten valuu pimpasta vielä seuraavanakin päivänä.. yöööks![/QUOTE]

Huonompi juttu jos panet vain visvasten kanssa, suosittelen tosiaan silloin käyttämään kortsua..
Sääli miestä jos on oikeasti tuollanen muija mikä pistää joka panon jälkeen kädelle jos paljaalla vetelee... :rolleyes:

Pesullaki kannattas käydä panon jälkeen ettei sitten valuis vielä seuraavanaki päivän.... :headwall:
 
Keittiönatsinpainajainen
[QUOTE="vieras";26743438]Outo ajatus miesraukasta vessassa vempaamassa, kun vaimo ei anna hoitaa hommaa normaalisti loppuun...tosi outo...[/QUOTE]

Ei kerro laukeavansa antaa vaan mennä soossit sisään täysin ilmeettömänä ja poistuu itse vessaan pesulle.
 
"mievaan"
Mun mies, ihan omasta tahdostaan on aina lauennut muualle kuin minuun..
Söin ennen pillereitä, muttei silti lauennut sisääni.. Pitäis varmaan alkaa vähän kyselee pikkuhiljaa et mikä on jutun juoni o_O
 
Luottamus
[QUOTE="mievaan";26743607]Mun mies, ihan omasta tahdostaan on aina lauennut muualle kuin minuun..
Söin ennen pillereitä, muttei silti lauennut sisääni.. Pitäis varmaan alkaa vähän kyselee pikkuhiljaa et mikä on jutun juoni o_O[/QUOTE]

Ja vielä kerran ukkosi EI luota sinuun .

Miksi on näin uskoisin sinun löytävän vastauksen peilistä
 
"joops"
[QUOTE="huh huh";26743600]Mitä ihmeen hienoa näette siinä, että saa sitä limaa sisäänsä? Sama kun ukko työntäisi nenän pilluun ja niistäisi sinne.[/QUOTE]

Yleensä se on kyllä se mies joka haluaa ne "limat" laittaa sisään..

Ja vastauksena kysymykseen: Annan. Jotenkin outoa edes harrastaa seksiä jos ei saa hoitaa hommaa loppuun niinkuin haluaa.
 
oi ihanaa
[QUOTE="alma";26761538]Mikäs sen ihanampaa kun saa kunnon lasti spermaa vaginaan. aah...[/QUOTE]

Mikäs ihanampaa, kun kulkea päivä haisevat spermat toosassa, pikkarit siinä kassilimassa.
 

Yhteistyössä